Natalia Wiśniowska

Social Media & PR Manager, Diggity
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Marketing Zintegrowany Komunikacja wewnętrzna Strategia marketingowa relacje z mediami komunikaty prasowe Project Management Public Relations Strategic Communications zarządzanie projektami marketingowymi Kampanie marketingowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
PR& Social Media Senior Manager
No Name Agency
Diggity
Social Media & PR Manager
Tworzenie i realizacja kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów komunikacyjnych, nowych mediów, mediów społecznościowych.
Tworzenie i realizacja strategii PR oraz ePR dla klientów
SmartPR
Project Manager
Tworzenie, wdrażanie i realizacja całościowych kampanii z zakresu ePR.
Dominik Sipowicz
Dominik Sipowicz · przełożony
wystawiono
Natalia to bardzo zaangażowana osoba w powierzone projekty o super zdolnościach PM.
SmartPR
Product Manager
Działania z zakresu media relations
Koordynacja pracy działu Copywriting.
Logo
specjalista ds. ePR
SmartPR - agencja public relations
Realizacja strategii klientów agencji w obszarze social media.
Imagine PR
asystent ds. PR
Customer publishing, research, media relations.
Logo
Specjalista ds. PR
TwójPolityk.pl
Koordynacja działań komunikacyjnych właściwie w każdym kierunku. Dużo wszystkiego,od social media do kontaktów bezpośrednich z użytkownikami sieci.
Optimum Distribution Sp. z o.o.
praktykant działu PR, forma zatrudnienia umowa zlecenie
media relations, przygotowywanie materiałów prasowych, materiałów promocyjnych, tłumaczenie materiałów z języka angielskiego.
Logo
staż studencki
Biuro Regionu Małopolskiego PO RP
Analiza, redakcja strony internetowej, przygotowywanie materiałów promocyjnych, redagowanie materiałów.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie
praktyka, dział promocji
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Organizowanie działań promocyjnych, copywriting, przygotowywanie materiałów reklamowych do czasopism branżowych, organizacja konferencji naukowych i wydarzeń promujących uczelnię.

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami marketingowymi , studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
public relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
socjologia, specjalność Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Moje zainteresowania skupiają się wokół szeroko pojętych social media oraz PR politycznego. (Moja praca magisterska pt. "Kreacja wizerunku oraz autoprezentacja polityków w social media" oceniona została na bardzo dobry).
Socjologa najbardziej interesują ludzie. Prawdopodobnie dlatego zwykle sięgam po biografie. Ostatnio Wojciecha Manna, a zupełnie z innej bajki Roberto Escobara.
Znam chyba na pamięć "Przyjaciół".
Za punkt honoru postawiłam sobie uzupełnić braki w wiedzy z zakresu klasyki kinematografii. W najbliższym czasie Fellini.

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
J2EE
J2EE
Wszystko o Java Enterprise Edition
Out of home Digital Media
Out of home Digital Media
Branża Digital Out-of-Home. Cyfrowe komunikacja poza domem. Technologie, rozwiązania, zastosowanie...
Pinterest Marketing
Pinterest Marketing
Pinterest - społecznościowy fenomen, nowe narzędzie marketingowe
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Twój Polityk
Twój Polityk
Grupa skupiona wokół portalu twojpolityk.pl
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.