Umiejętności
Call Center
Komunikatywność
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Office
Rekrutacja
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Praca pod presją czasu i wyników
Analiza raportowa
Coaching i motywacja
Kreatywność i inicjatywa w działaniu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Contact Center
-koordynowanie pracy zespołu kilkunastu osób
-raportowanie wyników pracy
- wytyczanie celów i motywowanie podwładnych do ich realizacji
- rekrutacja nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników
- monitorowanie poziomu i efektywności rozmów
-planowanie oraz prowadzenie szkoleń
-raportowanie wyników pracy
- wytyczanie celów i motywowanie podwładnych do ich realizacji
- rekrutacja nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników
- monitorowanie poziomu i efektywności rozmów
-planowanie oraz prowadzenie szkoleń
Koordynator Zespołu Contact Center w Lublinie
-koordynowanie pracy zespołu kilkunastu osób
-raportowanie wyników pracy
- wytyczanie celów i motywowanie podwładnych do ich realizacji
- rekrutacja nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników
- monitorowanie poziomu i efektywności rozmów
-planowanie oraz prowadzenie szkoleń
-raportowanie wyników pracy
- wytyczanie celów i motywowanie podwładnych do ich realizacji
- rekrutacja nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników
- monitorowanie poziomu i efektywności rozmów
-planowanie oraz prowadzenie szkoleń
Kierownik placówki wypoczynkowej
a) czuwanie nad zdrowiem,i bezpieczeństwem uczestników kolonii,
b) zapoznanie wychowawców i innych pracowników placówki z obowiązującymi zarządzeniami
c)nadzorowanie działalności personelu placówki
d) kontrola stanu obiektu i całego terenu placówki,
e) wydawanie dyspozycji w sprawach gospodarczych. dyspono¬wanie środkami pieniężnymi. określonymi w budżecie. Odpowiedzialność za całokształt gospodarki finansowej
f) składanie wszelkich sprawozdań jednostce organizującej kolonię
b) zapoznanie wychowawców i innych pracowników placówki z obowiązującymi zarządzeniami
c)nadzorowanie działalności personelu placówki
d) kontrola stanu obiektu i całego terenu placówki,
e) wydawanie dyspozycji w sprawach gospodarczych. dyspono¬wanie środkami pieniężnymi. określonymi w budżecie. Odpowiedzialność za całokształt gospodarki finansowej
f) składanie wszelkich sprawozdań jednostce organizującej kolonię
Szkolenia i kursy
Efektywne przywództwo - inspiracja, działanie, rezultaty/Robert Cialdini, Mateusz Grzesiak
Automotywacja i motywowanie pracowników / Europeiski Instytut Psychologii Biznesu
Psychologia sprzedaży/ Europeiski Instytut Psychologii Biznesu
Trening Trenerów/ Europeiski Instytut Psychologii Biznesu
Zostań człowiekiem sukcesu – wykreuj swoją markę /Mateusz Grzesiak
Automotywacja i motywowanie pracowników / Europeiski Instytut Psychologii Biznesu
Psychologia sprzedaży/ Europeiski Instytut Psychologii Biznesu
Trening Trenerów/ Europeiski Instytut Psychologii Biznesu
Zostań człowiekiem sukcesu – wykreuj swoją markę /Mateusz Grzesiak
Edukacja
, magisterskie
UMCS
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Psychologia biznesu, moda i stylizacja, książki historyczne
Organizacje
Polski Czerwony Krzyż