Monika Palacz

Home Broker
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Call Center Komunikatywność CRM Microsoft Excel Microsoft Office Rekrutacja Zarządzanie czasem Zarządzanie zespołem Praca pod presją czasu i wyników Analiza raportowa Coaching i motywacja Kreatywność i inicjatywa w działaniu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Home Broke
Menager Contact Center
Open Finance S.A.
Menager Contact Center
Home Broke
Kierownik Zespołu Contact Center
-koordynowanie pracy zespołu kilkunastu osób
-raportowanie wyników pracy
- wytyczanie celów i motywowanie podwładnych do ich realizacji
- rekrutacja nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników
- monitorowanie poziomu i efektywności rozmów
-planowanie oraz prowadzenie szkoleń
Open Finance S.A.
Koordynator Zespołu Contact Center w Lublinie
-koordynowanie pracy zespołu kilkunastu osób
-raportowanie wyników pracy
- wytyczanie celów i motywowanie podwładnych do ich realizacji
- rekrutacja nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników
- monitorowanie poziomu i efektywności rozmów
-planowanie oraz prowadzenie szkoleń
Open Finance S.A.
Team Leader
- obsługa klientów w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych
- budowanie właściwych relacji i kontaktów z Klientami,
- wdrażanie nowych pracowników
Polski Czerwony Krzyż
Kierownik placówki wypoczynkowej
a) czuwanie nad zdrowiem,i bezpieczeństwem uczestników kolonii,
b) zapoznanie wychowawców i innych pracowników placówki z obowiązującymi zarządzeniami
c)nadzorowanie działalności personelu placówki
d) kontrola stanu obiektu i całego terenu placówki,
e) wydawanie dyspozycji w sprawach gospodarczych. dyspono¬wanie środkami pieniężnymi. określonymi w budżecie. Odpowiedzialność za całokształt gospodarki finansowej
f) składanie wszelkich sprawozdań jednostce organizującej kolonię

Szkolenia i kursy

Efektywne przywództwo - inspiracja, działanie, rezultaty/Robert Cialdini, Mateusz Grzesiak

Automotywacja i motywowanie pracowników / Europeiski Instytut Psychologii Biznesu

Psychologia sprzedaży/ Europeiski Instytut Psychologii Biznesu

Trening Trenerów/ Europeiski Instytut Psychologii Biznesu

Zostań człowiekiem sukcesu – wykreuj swoją markę /Mateusz Grzesiak

Edukacja

Logo
, magisterskie
UMCS

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

Psychologia biznesu, moda i stylizacja, książki historyczne

Organizacje

Polski Czerwony Krzyż

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center