Umiejętności
Rozwój produktu
Sourcing
Negocjacje z dostawcami
Procurement Specialist
Fashion Buyer
Doświadczenie zawodowe
![McCormick Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F104%2Ffirm_616_af59e3_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Buyer Indirect
Optymalizacja kosztów oraz realizowanie planu oszczędności
- weryfikacja portfela dostawców towarów i usług na potrzeby firmy
- negocjacje cen oraz warunków dostaw
- poszukiwanie dostawców w zakresie potrzeb zgłaszanych przez wszystkie działy firmy
- praca z budżetami wybranych działów
- realizacja budżetu założonych oszczędności w skali rocznej
- weryfikacja portfela dostawców towarów i usług na potrzeby firmy
- negocjacje cen oraz warunków dostaw
- poszukiwanie dostawców w zakresie potrzeb zgłaszanych przez wszystkie działy firmy
- praca z budżetami wybranych działów
- realizacja budżetu założonych oszczędności w skali rocznej
![Marie Brizard Wine & Spirits Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Indirect Buyer
Optymalizacja zakupów w obszarze indirect (FM, HR, BHP, trade marketing, marketing, telefony komórkowe, energia, gaz oraz częściowo obszary magazynowo produkcyjne, sprzedaż złomu) dla MBWS oraz podległych spółek
- prowadzenie przetargów na rynku rodzimym
- organizacja przetargów globalnych dla grupy MBWS Europa w zakresie powierzonych obszarów ( samochody służbowe, podróże służbowe)
- prowadzenie negocjacji cen i warunków handlowych z dostawcami
- przygotowywanie i negocjacje umów
- utrzymywanie stałych relacji z dostawcami i producentami
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta wewnętrznego
- realizacja planów oszczędnościowych
- prowadzenie przetargów na rynku rodzimym
- organizacja przetargów globalnych dla grupy MBWS Europa w zakresie powierzonych obszarów ( samochody służbowe, podróże służbowe)
- prowadzenie negocjacji cen i warunków handlowych z dostawcami
- przygotowywanie i negocjacje umów
- utrzymywanie stałych relacji z dostawcami i producentami
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta wewnętrznego
- realizacja planów oszczędnościowych
![T-Mobile Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F006%2Ffirm_226950_cae281_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
St. Specjalista ds. zakupów marketingowych i ogólnych
strategia zakupowa – pozyskiwanie danych i tworzenie strategii zakupowej dla danego obszaru indirect i marketing
- przygotowanie i realizacja przetargów
- realizacja jednorazowych i strategicznych procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz dokumentami po stronie Departamentu , w tym tworzenie planów zakupowych ,zapłyń ofertowych, ewaluacji ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, archiwizacja informacji oraz dokumentów dot. zrealizowanego procesu wg wytycznych Departamentu Zakupów
- tworzenie umów
- realizacja zakupów w oparciu o umowy specyficzne, ramowe oraz standardowe wzory umów OWRZ
- przygotowanie i realizacja przetargów
- realizacja jednorazowych i strategicznych procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz dokumentami po stronie Departamentu , w tym tworzenie planów zakupowych ,zapłyń ofertowych, ewaluacji ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, archiwizacja informacji oraz dokumentów dot. zrealizowanego procesu wg wytycznych Departamentu Zakupów
- tworzenie umów
- realizacja zakupów w oparciu o umowy specyficzne, ramowe oraz standardowe wzory umów OWRZ
![Smyk Sp.zo.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F051%2Ffirm_199987_0e9b7b_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kupiec
• Zapewnienie właściwej oferty towarowej w sklepach Smyk przez realizacje planów zakupów i sprzedaży
• Formułowanie strategii produktów i dostawców dla prowadzonych kategorii
• Planowanie i zarządzanie sprzedażą, zapasami i przecenami poszczególnych kategorii
• Odpowiedzialność za politykę cenową produktu oraz za poziom marży wyjściowej
• Zapewnienie zaplecza produkcyjnego – współpraca z dostawcami z Dalekiego Wschodu ( Chiny , Indie , Bangladesz) oraz innych rynków – Turcja, Izrael, UE
• Negocjowanie cen zakupów, tworzenie zamówień produkcyjnych z uwzględnieniem warunków kontraktu
• Wizytacja fabryk oraz ścisła kontrola produkcji
• Współpraca z działem QC – kontrolowanie raportów jakościowych wyprodukowanych produktów , koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem QC i fabrykami w zakresie wymogów jakościowych, testów i certyfikatów
• Ścisła współpraca z działem projektowym i analiz przekazanie wytycznych i sugestii do tworzenia range planu oraz projektów kolekcji
• Współpraca z działem importu w zakresie warunków i terminowości dostaw
• Współpraca z działem marketingu w zakresie promocji produktów oraz działem operacyjnym w zakresie rozpoznawania potrzeb związanych ze sprzedażą
• Regularne przygotowywanie analiz porównań cenowych i asortymentowych na rynkach lokalnych z uwzględnieniem oferty konkurencji, mających na celu określenie pozycji rynkowej prowadzonego asortymentu
• Kontrola dostosowania asortymentu do potrzeb klienta ze wskazaniem możliwości rozwoju prowadzonej grupy
• Analiza średnich cen w mijającym sezonie w oparciu o porównawcze analizy rynkowe, stworzenie struktury cenowo-produkcyjnej na następny sezon (product i selling price policy )
• Przygotowywanie posumowania sezonu, wyników osiągniętych w porównaniu nz założeniami na dany sezon ( Lessons Learnt)
• Formułowanie strategii produktów i dostawców dla prowadzonych kategorii
• Planowanie i zarządzanie sprzedażą, zapasami i przecenami poszczególnych kategorii
• Odpowiedzialność za politykę cenową produktu oraz za poziom marży wyjściowej
• Zapewnienie zaplecza produkcyjnego – współpraca z dostawcami z Dalekiego Wschodu ( Chiny , Indie , Bangladesz) oraz innych rynków – Turcja, Izrael, UE
• Negocjowanie cen zakupów, tworzenie zamówień produkcyjnych z uwzględnieniem warunków kontraktu
• Wizytacja fabryk oraz ścisła kontrola produkcji
• Współpraca z działem QC – kontrolowanie raportów jakościowych wyprodukowanych produktów , koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem QC i fabrykami w zakresie wymogów jakościowych, testów i certyfikatów
• Ścisła współpraca z działem projektowym i analiz przekazanie wytycznych i sugestii do tworzenia range planu oraz projektów kolekcji
• Współpraca z działem importu w zakresie warunków i terminowości dostaw
• Współpraca z działem marketingu w zakresie promocji produktów oraz działem operacyjnym w zakresie rozpoznawania potrzeb związanych ze sprzedażą
• Regularne przygotowywanie analiz porównań cenowych i asortymentowych na rynkach lokalnych z uwzględnieniem oferty konkurencji, mających na celu określenie pozycji rynkowej prowadzonego asortymentu
• Kontrola dostosowania asortymentu do potrzeb klienta ze wskazaniem możliwości rozwoju prowadzonej grupy
• Analiza średnich cen w mijającym sezonie w oparciu o porównawcze analizy rynkowe, stworzenie struktury cenowo-produkcyjnej na następny sezon (product i selling price policy )
• Przygotowywanie posumowania sezonu, wyników osiągniętych w porównaniu nz założeniami na dany sezon ( Lessons Learnt)
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Product Manager
TOP-2000 Hamelin Sp. z.o.o , Warszawa
• Tworzenie założeń asortymentowych i odpowiedzialność za wprowadzany do sprzedaży zakres asortymentowy dla poszczególnych kolekcji (oferta papiernicza, oferta francuskiej marki Oxford )
• Ścisła współpraca z European Product manager’em w zakresie asortymentu marki Oxford na terenie Polski
• Opracowywanie założeń i planów marketingowych dla prowadzonych produktów – działania w obszarze ATL i BTL
• Współpraca z projektantami, agencjami reklamowymi, domami medialnymi
• Prowadzenie szkoleń produktowych w zakresie prowadzonych linii produktowych
• Pozycjonowanie produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji
• Zbieranie informacji z rynku oraz prowadzenie raportów po sezonie sprzedaży
• Określanie polityki cenowej dla prowadzonych produktów
• Wspieranie działu sprzedaży poprzez wskazywanie kanału i sposobu dotarcia do odbiorcy produktu, ustalenie odpowiednich działań promocyjnych oraz marketingowych
• Ścisła współpraca z European Product manager’em w zakresie asortymentu marki Oxford na terenie Polski
• Opracowywanie założeń i planów marketingowych dla prowadzonych produktów – działania w obszarze ATL i BTL
• Współpraca z projektantami, agencjami reklamowymi, domami medialnymi
• Prowadzenie szkoleń produktowych w zakresie prowadzonych linii produktowych
• Pozycjonowanie produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji
• Zbieranie informacji z rynku oraz prowadzenie raportów po sezonie sprzedaży
• Określanie polityki cenowej dla prowadzonych produktów
• Wspieranie działu sprzedaży poprzez wskazywanie kanału i sposobu dotarcia do odbiorcy produktu, ustalenie odpowiednich działań promocyjnych oraz marketingowych
![Atlantic Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F080%2Ffirm_18512_516301_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
06/2000- 04/2004 Product manager , 04/2004-30/11/2004 Brand Manager
• Koordynacja działań w zakresie prowadzonego produktu na płaszczyznach: marketingowej, produkcyjnej oraz handlowej
• Tworzenie założeń asortymentowych i odpowiedzialność za wprowadzany do sprzedaży zakres asortymentowy dla poszczególnych kolekcji (dziecięca, młodzieżowa oraz kolekcja przeznaczona do sprzedaży w sieciach supermarketów)
• Opracowywanie założeń i planów marketingowych dla prowadzonych produktów – działania w obszarze ATL i BTL
• Ścisła współpraca z projektantem prowadzonych kolekcji
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Pozycjonowanie produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji
• Zbieranie informacji z rynku oraz prowadzenie raportów po sezonie sprzedaży
• Określanie polityki cenowej dla prowadzonych produktów
• Wspieranie działu sprzedaży poprzez wskazywanie kanału i sposobu dotarcia do odbiorcy produktu
• Udział przy tworzeniu zamówień produkcyjnych
• Koordynacja kontaktów kupców z dostawcami
• Negocjacje cenowe z dotychczasowymi dostawcami oraz wyszukiwanie nowych dostawców
• Nadzór nad produkcją oraz kontrola jakości produkcji
• Realizacja budżetu
• Penetracja rynku producentów oraz opracowywanie okresowych raportów dla potrzeb Zarządu firmy
Osiągnięcia:
• rok 2003 – nagroda ,,Super Produkt 2003” przyznana przez miesięcznik ,,Mam Dziecko” w kategorii ubranka dziecięce za kolekcję dziecięcą Atlantic
• rok 2003 – nagroda ,,Hit‘2003” przyznana przez miesięcznik ,,Mamo to ja” w kategorii: bielizna i odzież za kolekcję dziecięcą Atlantic
• rok 2003 - stworzenie kolekcji dla nastolatek ,,Young” uznanej za kolekcję roku 2003 w ramach wewnątrz firmowego podsumowania roku
• Tworzenie założeń asortymentowych i odpowiedzialność za wprowadzany do sprzedaży zakres asortymentowy dla poszczególnych kolekcji (dziecięca, młodzieżowa oraz kolekcja przeznaczona do sprzedaży w sieciach supermarketów)
• Opracowywanie założeń i planów marketingowych dla prowadzonych produktów – działania w obszarze ATL i BTL
• Ścisła współpraca z projektantem prowadzonych kolekcji
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Pozycjonowanie produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji
• Zbieranie informacji z rynku oraz prowadzenie raportów po sezonie sprzedaży
• Określanie polityki cenowej dla prowadzonych produktów
• Wspieranie działu sprzedaży poprzez wskazywanie kanału i sposobu dotarcia do odbiorcy produktu
• Udział przy tworzeniu zamówień produkcyjnych
• Koordynacja kontaktów kupców z dostawcami
• Negocjacje cenowe z dotychczasowymi dostawcami oraz wyszukiwanie nowych dostawców
• Nadzór nad produkcją oraz kontrola jakości produkcji
• Realizacja budżetu
• Penetracja rynku producentów oraz opracowywanie okresowych raportów dla potrzeb Zarządu firmy
Osiągnięcia:
• rok 2003 – nagroda ,,Super Produkt 2003” przyznana przez miesięcznik ,,Mam Dziecko” w kategorii ubranka dziecięce za kolekcję dziecięcą Atlantic
• rok 2003 – nagroda ,,Hit‘2003” przyznana przez miesięcznik ,,Mamo to ja” w kategorii: bielizna i odzież za kolekcję dziecięcą Atlantic
• rok 2003 - stworzenie kolekcji dla nastolatek ,,Young” uznanej za kolekcję roku 2003 w ramach wewnątrz firmowego podsumowania roku
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne