Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior SEM Planner
- Współpraca z kluczowymi klientami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, turystycznej, FMCG
- Przygotowywanie rekomendacji i strategii SEM
- Nadzorowanie i optymalizowanie kampanii AdWords, GDN, Facebook Ads, oraz kampanii w sieciach kontekstowych
- Analiza i optymalizowania kampanii pod kątem CPA (maksymalizowanie konwersji)
- Analiza i raportowanie wyników kampanii PPC
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla klientów i współpracowników
- Prowadzenie testów A/B
- Zarządzanie zespołem
- Przygotowywanie rekomendacji i strategii SEM
- Nadzorowanie i optymalizowanie kampanii AdWords, GDN, Facebook Ads, oraz kampanii w sieciach kontekstowych
- Analiza i optymalizowania kampanii pod kątem CPA (maksymalizowanie konwersji)
- Analiza i raportowanie wyników kampanii PPC
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla klientów i współpracowników
- Prowadzenie testów A/B
- Zarządzanie zespołem
Szkolenia i kursy
2010 - Google Advertising Professional
2010 - Kreatywne myślenie; Przygotowanie i prowadzenie prezentacji
2009 - Efektywne negocjacje;
„Piramida skutecznego kierowania, świadome przywództwo”;
„Zarządzanie i kierowanie dialogiem – wzajemne budowanie relacji”;
„Zarządzenie i kierowanie konfliktami”; „Zarządzanie i kierowanie poprzez cele”;
2007 - „Od technik sprzedaży do efektywnych negocjacji”;
Digital Search Academy;
2010 - Kreatywne myślenie; Przygotowanie i prowadzenie prezentacji
2009 - Efektywne negocjacje;
„Piramida skutecznego kierowania, świadome przywództwo”;
„Zarządzanie i kierowanie dialogiem – wzajemne budowanie relacji”;
„Zarządzenie i kierowanie konfliktami”; „Zarządzanie i kierowanie poprzez cele”;
2007 - „Od technik sprzedaży do efektywnych negocjacji”;
Digital Search Academy;
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
jazda konna
podróże
literatura
podróże
literatura
Grupy
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht