Umiejętności
Branding & Identity Marketing
Interactive Communications
Marketing
Public Relations
Strategic Communications
Budowanie zepołu
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing Manager
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacji agencji
- rebranding agencji interaktywnej Adv.pl do Lemon Sky (2012)
- rebranding agencji interaktywnej Lemon Sky do agencji marketingu zintegrowanego Lemon Sky JWT (2014)
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacj wewnętrznej agencji
- rebranding agencji interaktywnej Adv.pl do Lemon Sky (2012)
- rebranding agencji interaktywnej Lemon Sky do agencji marketingu zintegrowanego Lemon Sky JWT (2014)
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacj wewnętrznej agencji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
komiks, grafika, animacje, muzyka, film, turystyka rowerowa, robótki ręczne (przedłużają życie ;))
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Elearning dla dzieci
Miejsce skupiające osoby zainteresowane tematyką kursów e-learning dla dzieci i młdzieży.
FILM ANIMOWANY
Grupa miłośników, entuzjastów i twórców filmów animowanych.
Dyskusje na temat technik animacyjnych i scenariuszy.
Filmy stare i nowe.
Trendy.
Inwestor TV
Inwestor TV jest pierwszą w Polsce platformą telewizji korporacyjnej. Inwestor TV pełni rolę platformy dystrybucji informacji pomiędzy emitentami, a rynkiem.
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?