Adam Piwek

HR - PR - Employer Branding - Content Marketing
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Branding & Identity Marketing Content Marketing Copywriting Employer Branding Employer Engagement Event Management Facebook Human Resources Onboarding Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategic Communications rekrutacja Strategia marketingowa Redagowanie Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa komunikaty prasowe Planowanie mediów Applicant Tracking Systems, ATS Rekrutacja przez Internet IT Marketing & PR CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Planowanie eventów

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Employer Branding Poland
dmTECH GmbH
Logo
wykładowca
Uczelnie wyższe
Prowadzenie zajęć i przygotowanie materiałów dydaktycznych na uczelniach dot. zarządzania i marketingu (m.in. modele biznesowe, social media marketing, conent marketing, mobile marketing, reklama natywna, rekrutacja, employer branding, public relations i in.)
Logo
Trener
Niezależny trener
Trener i szef szkoleń z zakresu komunikacji społecznej, public relations w organizacjach pozarządowych, sektorze kultury, administracji i biznesie. Koordynacja, kierowanie szkoleniami dla członków i szefów lokalnych zespołów PR. Prowadzenie zajęć z zakresu: zarządzania lokalnym zespołem PR, budowania marki NGOs i wpływu CSR na działalność III sektora, współpracy z sojusznikami, praktycznych aspektów komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku, sponsoringu, pozyskiwania funduszy, zarządzania strategicznego i medialnego, public relations, zarządzania sytuacją kryzysową, event PR-u.
Ewa Klaudia Kamińska
wystawiono
8 marca 2012 roku Pan Adam Piwek przeprowadził warsztat pt. „Co to jest PR?”, który rozpoczął II edycję Szkoły PRowców. Szkoła Prowców to trzymiesięczny cykl szkoleniowy skierowany do działaczy organizacji pozarządowych i studentów. Pan Adam w trakcie warsztatu poruszył takie zagadnienia jak:
1. Różnice i podobieństwa między PR a marketingiem.
2. Podstawowe obszary działania PR
3. Subdziedziny PR (MR, ePR, PR wewnętrzny, lobbing, CSR, CI, itd.)
4. Podstawowe pojęcia PR
5. Podstawowe narzędzia PR

Pan Adam Piwek z łatwością nawiązuje kontakt z grupą. Zajęcia urozmaica ćwiczeniami wymagającymi od uczestników zarówno wykorzystania wiedzy przekazanej na zajęciach, jak i obserwacji rzeczywistości. Prowadząc szkolenie, korzysta z form interaktywnych: prezentacji, filmików, równocześnie wykorzystując tradycyjne metody nauczania: elementy wykładu i pracę w grupach.

Pan Adam entuzjastycznie prowadzi dyskusję z uczestnikami szkolenia, nie pozostawiając żadnego z ich pytań bez odpowiedzi.

Ewaluacja warsztatu, przeprowadzona w formie ankiety wśród jego uczestników, pozwala jednoznacznie stwierdzić, że doświadczenie i wiedza Pana Adama oraz umiejętności trenerskie stoją na wysokim poziomie.

Szkoła PRowców ma nadzieję na kontynuację współpracy z Panem Adamem Piwkiem w kolejnych edycjach projektu. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy Pana Adama jako pierwszorzędnego trenera Public Relations.

Ewa Klaudia Pietkiewicz
Koordynator II edycji Szkoły PRowców
www.SzkolaPRowcow.apulengo.pl
Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL
Goldenline
Marketing Manager
Zarządzanie redakcjami Centrum Kariery (www.goldenline.pl/centrumkariery) i bloga HR (www.goldenline.pl/blog) - Content Marketing - Public Relations - Komunikacja korporacyjna - Education Management - Social Media Marketing - Employer Branding - Wsparcie komunikacji sprzedażowej i produktowej - Zarządzanie zespołem marketingu
HRlink Sp. z o.o.
Marketing Manager
Logo
Social Media Lead
Shopee
Social Media Marketing (Facebook, Instagram) - Moderacja - Zarządzanie kampaniami reklamowymi na FB i IG - Raportowanie działań social media
Goldenline
Menedżer ds. komunikacji i content marketingu
- Social media marketing
- Tworzenie i współtworzenie działań content marketingowych - ze szczególnym uwzględnieniem pozyskania leadów
- Opieka nad Centrum Kariery Goldenline (www.kariera.goldenline.pl)
- Prowadzenie działań PR i CSR
- Wsparcie w komunikacji i rozwoju produktów
- Współpraca z partnerami merytorycznymi
HRlink Sp. z o.o.
Menedżer ds. komunikacji i content marketingu
- Opieka nad mediami społecznościowymi
- Tworzenie i współtworzenie aktywności w obszarze content marketingu - ze szczególnym uwzględnieniem pozyskania leadów
- Prowadzenie działań PR, employer branding i CSR
- Wsparcie w komunikacji i rozwoju produktów
- Prowadzenie biura prasowego spółki
Santander Consumer Bank S.A.
Menedżer ds. mediów społecznościowych
- Social media marketing od A do Z (Facebook, LinkedIn, Goldenline, GoWork, wsparcie zarządu na LinkedIn, social media customer care, employee advocacy)
- Employer Branding
- Koordynacja działań SEO
- Content marketing
- PR produktowy i wewnętrzny
- Komunikacja korporacyjna
- Działania CSR
- Udział w globalnych projektach z obszaru HR i komunikacji
- Wsparcie zarządu i Top Managerów w działaniach personal branding
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z obszaru digital
NEON SHAKE Advertising
Menedżer ds. komunikacji
- Prowadzenie działań z zakresu Public Relations, Social Media, Corporate Social Responsibility, Employer Brandingu oraz Social Media Marketingu
- Doradztwo marketingowe i komunikacyjne
- Wsparcie w budowaniu wizerunku firmy.
Mind Progress Group
Head of PR
- kierowanie pracami działu PR
- planowanie, zakup i ewaluacja kampanii reklamowych w prasie, radio, internecie i TV
- zarządzanie kampaniami marketingowymi
- działania PR dla klientów z sektorów HoReCa, turystyka, IT i retail - media relations, brand PR, CSR, komunikacja wewnętrzna, net PR. doradztwo strategiczne i koncepcyjne, ewaluacja działań
Mind Progress Group
PR Manager
Moc PR-owych wyzwań dla klientów z różnorodnych branż
Aduma S.A.
Marketing & PR Manager
- prowadzenie działań Social Media Spółki - lidera technologii reagujących na ruch, dotyk oraz kinetycznych,
- kreacja i realizacja projektów PR-owych Grupy Aduma,
- zarządzanie zespołem marketingowym,
- prowadzenie działań z zakresu marketingu i wsparcia procesów sprzedaży,
- wsparcie strategiczne w prowadzeniu działań wizerunkowych.
Elżbieta Bednarkiewicz
Elżbieta Bednarkiewicz · współpracownik
wystawiono
Rzetelny i niezawodny. Ujmuje ogromnym zaangażowaniem, pomysłowością i perfekcjonizmem. Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych. Zdecydowanie Człowiek od zadań specjalnych!
Logo
dziennikarz i felietonista
Nowy Marketing
- przygotowanie materiałów dziennikarskich na potrzeby portalu www.NowyMarketing.pl
Logo
doradca ds. komunikacji
inicjatywa Wyprawa MONGOLIAng 2010
Wsparcie w zakresie działań komunikacyjnych związanych z wyprawą trójki studentów do Mongolii, gdzie będą przez miesiąc swoich wakacji uczyć języka angielskiego. Więcej o tym, co słychać podczas wyprawy przeczytasz na http://wyprawa-mongolia.blogspot.com/
Narodowe Centrum Kultury
Konsultant merytoryczny przy projekcie KOD CHOPIN
Współpraca przy realizacji działań edukacyjnych realizowanych przez NCK w ramach obchodu roku chopinowskiego - przygotowanie koncepcji merytorycznej gry dla młodzieży, współpraca przy realizacji projektu fotokodowego
TVP Wrocław
współpracownik Działu Publicystyki Kulturalnej
udział w koprodukcjach Telewizji Polskiej Wrocław i Ośrodka Kultury i Sztuki we Wrocławiu jako asystent na planie i współpracownik reżysera
* Nagroda Kulturalna Śląska 2009,
Dni Styrii na Dolnym Śląsku 2009,
Marianna - 2010;
* kierownik planu, researcher i asystent reżysera na planie filmu dokumentalnego o życiu i dziedzictwie Marianny Orańskiej; członek zespołu redakcyjnego przygotowującego film "Marianna Orańska, królowa Kotliny" - największej produkcji TVP w 2009 roku
* współautor scenariusza i realizator filmu dokumentalno-reportażowego "Skok w stulecie"
Logo
konsultant ds. PR i wydarzeń kulturalnych - Dział Współpracy z Zagranicą
Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu - instytucja kultury samorządu województwa dolnośląskiego
* sekretarz (działania PR i działania organizacyjne) XVIII i XIX międzynarodowego Festiwalu Maj z Muzyką Dawną
* przygotowanie organizacyjne i działania public realtions związane z 44. i 45. edycją Festiwalu Henryka Wieniawskiego - najstarszej dolnośląskiej imprezy muzycznej - po Festiwalach Chopinowskim i Moniuszkowskim. Promocja przedsięwzięcia, współpraca z mediami, opieka nad dziennikarzami akredytowanymi na Festiwalu, koordynowanie działań organizacyjnych między partnerami, organizującymi przedsięwzięcie. Animacja i obsługa widowni, opieka nad artystami, także międzynarodowymi.
* autorstwo, koordynacja i rozliczanie projektów grantowych do Fundacji Polska Miedź - projekty: edukacji muzycznej "Coś dla dzieci i nie tylko. Piosenki dla całej rodzinki"; filmowej edukacji regionalnej "Marianna Orańska na srebrnym ekranie" oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - "Wrocławskie Studium Literackie - 8 Arkusz Odry", "Akademia Liderów Kultury" i in.
* organizacja i działania PR związane z realizacją eventów kulturalnych o skali międzynarodowej: Nagroda Kulturalna Śląska Kraju Dolnej Saksonii (2009 edycja niemiecka, 2010 r. - edycja polska), koncerty kolęd, Dzień Marianny Orańskiej na wrocławski Rynku, koordynacja działań związanych z rokiem Marianny Orańskiej na Dolnym Śląsku, realizacja wydarzeń kulturalnych odbywających się Dni Dolnego Śląska w Alzacji oraz działań muzycznych w ramach Dni Styrii na Dolnym Śląsku
* współautorstwo i oprawa metodyczna wystawy "Na szlaku Marianny Orańskiej"
* koordynacja współpracy kulturalnej z francusko- niemieckojęzycznymi regionami partnerskimi
* koordynacja wydarzeń kulturalnych w ramach Igrzysk Polonijnych DOLNY ŚLĄSK 2011 - projekt założeń wydarzenia
* koordynacja projektu Dolnośląska Sieć Kultury
* realizacja zleconych działań PR instytucji.
Hanna Z.
Hanna Z. · współpracownik
wystawiono
Zorganizowanie, szybkość działania i wysoka wiedza merytoryczna. Tak w skrócie określiłabym działania zawodowe Adama. W relacjach koleżeńskich poznałam go jako osobę dbającą o atmosferę w miejscu pracy i chętnie dzielącą się swoimi spostrzeżeniami oraz zdobytą wiedzą. Inwestuje w siebie, wciąż poszerza kompetencje, co czyni go pożądanym pracownikiem.
Krzysztof W.
Krzysztof W. · współpracownik
wystawiono
Współpraca przy realizacji przedsięwzięć kulturalnych, zawsze stała na wysokim poziomie. Zaangażowanie Adama i profesjonalne podejście do swojej pracy skutkowało zawsze znakomitymi rezultatami.
Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu
promocja widowiska "Wolna-niepodległa-nasza"
Działania związane z widowiskiem z okazji 90. rocznicy odzyskania niepodległości: "Wolna-niepodległa nasza" organizowanym przez OKiS.

Działania:
- współpraca z mediami, promocja widowiska - współpraca z redakcjami The Warsaw Voice, The Times Polska Gazeta Wrocławska, regionalnymi rozgłośniami radiowami, ekipami TVP Wrocław - Fakty, przygotowującej reportaż,
- organizacja konkursów dla widzów, czytelników i słuchaczy dolnośląskich mediów,
- wsparcie logistyczne i organizacyjne przedsięwzięcia (kontakty z gwiazdami - opieka i rozwiązywanie ich problemów, udział w próbach, współpraca z kierwonikiem muzycznym widowiska i reżyserami).
Logo
szef biura prasowego, redaktor naczelny "Głosu Moniuszki"
Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu, Towarzystwo Moniuszkowskie - 46. Festiwal Moniuszkowski w Kud
- współpraca z rzecznikiem prasowym, z dziennikarzami przed i w trakcie 46. Festiwalu Moniuszkowskiego w Kudowie-Zdroju (tworzenie komunikatów prasowych, monitoring mediów, wsparcie patronów medialnych oraz dziennikarzy akredytowanych podczas festiwalu, współorganizacja konferencji prasowych); korekta materiałów festiwalowych; nadzorowanie i kierowanie pracami redakcji biuletynu festiwalowego "Głos Moniuszki"; koordynowanie pracami zespołu biura prasowego.
Krzysztof W.
Krzysztof W. · współpracownik
wystawiono
Współpraca przebiegała doskonale. Doświadczenie i profesjonalne podejście owocowało znakomitą atmosferą, nawet w sytuacjach kryzysowych.
Logo
IST w Zespole Marketingu i Komunikacji
21. Światowe Jamboree Skautowe - Media Centre
Praca wolontariacka jako członek IST (międzynarodowa służba pomocnicza) w międzynarodowym zespole odpowiedzialnym za realizację projektu "Młodzi korespondenci" podczas olimpiady skautowej - Jamboree, w której uczestniczyło 40.000 młodych ludzi ze 158 krajów świata.

Zadania:
- wspieranie i motywowanie młodych korespondentów do przygotowania materiałów w ich języku ojczystym na stronę Jamboree i do mediów narodowych;
- prowadzenie, współprowadzenie i tłumaczenie treningów dla zainteresowanych uczestników Jamboree z zakresu autoprezentacji, podstaw dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego;
- zarządzanie 600-osobową bazą danych;
- medialna promocja wizyty prezydenta RP Lecha Wałęsy podczas skautowej olimpiady (organizacja ekipy do przeprowadzenia wywiadu, research miejsc, przygotowanie pytań, opieka nad harcerkami prowadzącymi wywiad, współpraca z ekipą techniczną);
- korekta materiałów w języku polskim;
- tłumaczenie tekstów młodych korespondentów z języka polskiego na angielski, przygotowanie angielskojęzycznych streszczeń;
- wsparcie polskiej reprezentacji na 21. Światowe Jamboree Skautowe w zakresie kontaktów z mediami (przygotowanie depesz do Polskiej Agencji Prasowej, przesyłanie komunikatów do polskich mediów oraz na strony wewnętrzne ZHP);
- wsparcie ekipy TVP 3 Wrocław przy przygotowaniu relacji do programów informacyjnych TVP oraz reportażu (opieka nad dziennikarzami, zapewnienie możliwości korzystania ze sprzętu montażowego, łączy transmisyjnych)
Główna Kwatera ZHP
specjalista ds. promocji i komunikacji wewnętrznej w Wydziale Promocji
- praca wolontariacka,
- wspieranie lokalnych zespołów zajmujących się PR na poziomie regionalnym i lokalnym (animowanie współpracy lokalno-regionalnej w działaniach PR, (współ)organizacja szkoleń, prowadzenie treningów, przygotowanie materiałów związanych z promocją NGO na poziomie lokalnym),
- opracowanie standardów szkoleń: osób odpowiedzialnych za promocję i informację na poziomie lokalnym, regionalnym, szkoleń II stopnia i szkoleń dla trenerów z zakresu promocji ZHP;
- redagowanie zawartości merytorycznej serwisu dla lokalnych i regionalnych zespołów PR organizacji pozarządowej - www.promocja.zhp.pl
Logo
Rzecznik prasowy
Sztab VI Wędrowniczej Watry 2006
Praca wolontariacka
- społeczny rzecznik prasowy jednego z najważniejszych wydarzeń-przedsięwzięć programowych stowarzyszenia Związek Harcerstwa Polskiego skierowanego do młodzieży w wieku od 16 do 25 lat,
- współpraca z mediami (pozyskiwanie patronów, współpraca z nimi, kreowanie informacji dla mediów i opieka nad dziennikarzami uczestniczącymi w evencie),
- promocja wewnętrzna imprezy w organizacji pozarządowej i serwisach dla organizacji pozarządowych,
- promocja zewnętrzna imprezy,
- opieka nad VIPami,
- odpowiedzialność za zawartość informacyjno-newsową strony przedsięwzięcia, jej ciągła aktualizacja.
Gazeta Powiatowa Wiadomości Oławskie
dziennikarz edukacyjny
Zadania reporterskie związane z bardzo szeroko rozumianymi sprawami edukacji i młodzieży, a także kultury.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Pan Adam to prawdziwy fachowiec w dziedzinie PR i dziennikarstwa. Znajomość mediów, kultury i NGO zapewnia profesjonalną współpracę w każdej z dziedzin.
Logo
specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i wizerunku, od 2008 r. zastępca kierownika zespołu
Komenda Chorągwi Dolnośląskiej ZHP. Zespół Promocji i Informacji
Praca wolontariacka w zespole zajmującym się PR dolnośląskiego oddziału regionalnego ZHP, organizacji pożytku publicznego

- przygotowanie materiałów dziennikarskich do dziennika wydawanego poczdas imprezy masowej (Zlot Chorągwi Dolnośląskiej ZHP 2004),
- współredagowanie strony internetowej podczas imprezy masowej (Zlot Chorągwi Dolnośląskiej ZHP 2004, 2005, 2006),
- redagowanie dolnośląskie części wewnętrznego serwisu informacyjnego ZHP - www.regiony.zhp.pl (od 02.2006),
- prowadzenie zajęć podczas warsztatów dla osób odpowiedzialnych za PR w lokalnych oddziałach stowarzyszenia (2006,2008),
- promocja wewnętrzna imprez organizowanych przez zespoły programowe Chorągwi Dolnośląskiej ZHP na forum stowarzyszenia,
- budowanie polityki kadrowej Chorągwi w zakresie PR,
- kierowanie zespołem regionalnym PR, organizacja wyjazdów szkoleniowych, spotkań itp.
- wspieranie lokalnych zespołów odpowiedzialnych za PR na Dolnym Śląsku (od 10.2006).
Krzysztof W.
Krzysztof W. · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Adamem przebiegała na wielu płaszczyznach. Począwszy od promocji przedsięwzięć, które realizowane były przez różne zespoły, po prowadzenie warsztatów i szkoleń z zakresu promocji i informacji. Często korzystałem z możliwości współpracy z Adamem, ponieważ podchodził do swoich zadań z pasją i profesjonalizmem, przez co uczestnicy szkoleń mogli dużo się nauczyć.
Logo
Szef Zespołu Promocji i Informacji
Komenda Hufca ZHP w Oławie
Praca wolontariacka
- współpraca przy redagowaniu strony internetowej (zawartość merytoryczno-newsowa),
- planowanie i realizacja kampanii promocyjnych związanych z akcją 1% dla organizacji pożytku publicznego oraz letnim wypoczynkiem dzieci i młodzieży,
- kierowanie pracami zespołu odpowiedzialnego za Media i Public Relations,
- promocja lokalnego oddziału w całej organizacji (ZHP),
- realizacja kampanii ogólnopolskich promocyjnych ZHP na poziomie lokalnym (m.in. Betlejemskie Światło Pokoju, sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy),
- kierowanie, motywowanie, szkolenie zespołu odpowiedzialnego za PR.
Komenda Hufca ZHP Oława
Rzecznik prasowy
Praca wolontariacka
- kontakty i współpraca z mediami,
- promocja przedsięwzięć w mediach lokalnych i regionalnych oraz wśród sojuszników Związku Harcerstwa Polskiego,
- informowanie o ciekawych inicjatywach lokalnego oddziału ZHP w serwisie regionalnym organizacji oraz czasopismach wewnętrznych organizacji oraz w serwisie organizacji pozarządowych - ngo.pl,
- redagowanie wewnętrznego biuletynu (do 2005),
- współpraca z Zespołem Promocji i Informacji na poziomie regionalnym oraz osobami odpowiedzialnymi za Public Relations i Media Relations w centrali ZHP;
- publikacje nt. współpracy z mediami w wewnętrznych czasopismach i stronach internetowych ZHP

Szkolenia i kursy

VIII 2003:
Kurs liderów organizacji pozarządowej (ZHP);
IV-XII 2004:
Warsztaty animatorów działań młodzieżowych (Instytut Edukacji Społecznej);
VIII 2004:
Szkolenie dla osób odpowiedzialnych za PR i współpracę z mediami;
VI 2005:
Zasady działania i pozyskiwania funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego;
IX 2006:
Kurs trenerów organizacji pozarządowej (ZHP);
VII 2007:
Warsztaty dla kadry międzynarodwej olimpiady skautowej Jamboree 2007 z zakresu tworzenia tekstów prasowych, podstaw warsztatu radiowego i telewizyjnego w języku angielskim
II 2009:
warsztaty dla liderów programu edukacyjnego "Patrz i zmieniaj" organizowanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej
seminarium - Pozyskiwanie Funduszy Unijnych dla organizacji pozarządowych
II 2010:
Euro na kulturę - finansowanie instytucji kultury z funduszy unijnych organizowane przez Towarzystwo Amicus na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przy współpracy merytorycznej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
I wiele innych - szczegóły znajdziesz na moim profilu na LinkedIn

Edukacja

Logo
Handel elektroniczny, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Innowacyjny E-marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Komunikacja Społeczna i Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Historia z językiem angielskim, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

dobra książka;public relations; życie codzienne w XX wieku - ze szczególnym uwzględnieniem dwudziestolecie międzywojennego i II wojny światowej; nauczanie historii i wiedzy o społeczeństwie w Polsce i Wielkiej Brytanii; medioznawstwo (ze szczególnym uwzględnieniem prasy); dobra książka - nie musi być historyczna; smakowanie herbat

Organizacje

- Związek Harcerstwa Polskiego (do 2009);
- Studenckie Koło Naukowe Historyków im. Karola Maleczyńskiego Uniwersytetu Wrocławskiego (do 2010).

Inne

Laureat konkursu Narodowego Centrum Kultury na scenariusz zajęć o Fryderyku Chopinie, autor gry fotokodowej o Chopinie. Autor prawie 20 tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu dydaktyki historii i wos; redaktor dwóch tomów naukowych ("Dni, które zmieniły bieg historii" oraz "Zrozumieć przeszłość - zmienić w przyszłość"); Autor ponad 100 publikacji na temat marketingu, PR , HR, zrównoważonego rozwoju i employer brandingu

Grupy

100 wszystkich wypowiedzi
7 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Aplikacje mobilne w biznesie i na co dzień
Aplikacje mobilne w biznesie i na co dzień
Grupa dla osób związanych zawodowo z branżą mobile oraz zainteresowanych stworzeniem aplikacji mobilnej dla swojego biznesu. Wydarzenia branżowe/ case studies/ wymiana doświadczeń/ oferty wsp&a
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Employee and Employer Branding
Employee and Employer Branding
Inspirujące miejsce dla pasjonatów Employee & Employer Brandingu.
Event Manager Training Group
Event Manager Training Group
Szeroki projekt szkoleniowy dla branży eventowej/MICE.
EVENTY
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Eventy i animacja czasu wolnego
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
IES - Instytut Edukacji Społecznej
IES - Instytut Edukacji Społecznej
Instytut Edukacji Społecznej think-tank pracy z młodzieżą