Monika Kilarowska

Monika Kilarowska

Samodzielny pracownik biurowy
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office bankowość detaliczna angielski zaawansowany Subiekt GT, wsparcie klienta DORADZTWO FINANSOWE szybkość uczenia się i chęć pozyskiwania nowych umiejętności

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka działu księgowego
GF Corp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Management sp. k.
- obsługa programu Subiekt GT,
- wprowadzanie faktur kosztowych,
- wystawianie not korygujących,
- zatwierdzanie sald,
- wprowadzanie dostaw towarów (PZ, PW, WM),
- zatwierdzanie kosztów faktur zakupowych,
- obsługa zamówień detalicznych i hurtowych,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- rozliczanie wpłat z zamówieniami klientów.
Expander Advisors Sp z o.o.
Konsultant Administracyny w Sieci Direct Plus
Logo
Asystentka doradcy finansowego
Kancelria Doradcza Sp. z o.o.
- wyliczanie zdolności kredytowej klientów i przygotowywanie ofert,
- przygotowywanie dokumentacji kredytowej,
- zarządzanie obiegiem dokumentów,
- archiwizacja dokumentów,
- współpraca z pracownikami banków
Zakład Wydawniczo-Poligraficzny Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
Samodzielny referent ds. planowania
- kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów,
- przyjmowanie zleceń od zleceniodawców resortowych i zewnętrznych,
- sporządzanie kalkulacji wstępnych rozliczeń końcowych, rozliczanie zleceń pochodzących od klientów resortowych,
- sporządzanie co miesięcznych zestawień,
- wystawianie dokumentów RW, sporządzanie zestawień rozliczenia surowca,
- obliczanie kosztów wykonania zleceń za pomocą programu wewnętrznego firmy
Media Personel Service Sp. z o.o.
Telemarketer
Głównym zakresem obowiązków było przekonanie osób do których dzwoniłam by zgodzili się na kupno lub darmowe zapoznanie się z daną książką, poradnikiem, płytą itp.
Mazowiecki Bank Regionalny SA
Praktykantka w Dziale Operacyjnym
Logo
Praktykantka w Dziale Handlowym
Hotel Mercure Warszawa Fryderyk Chopin
Głównym obowiązkiem było stworzenie bazy danych potencjalnych klientów hotelu, kontakt z klientami, obsługa korespondencji, tworzenie dokumentów za pomocą programu Office, uporządkowanie dokumentacji.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Administracja publiczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Konsultanci