Umiejętności
Marketing B2B
Copywriting
Digital Marketing
Employer Branding
Komunikacja wewnętrzna
Marketing
Marketing internetowy
Organizowanie eventów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu B2B
eRecruitment Solutions (część Grupy Pracuj)
• Opracowywanie oraz promocja materiałów edukacyjnych – case studies, ebooki, infografiki (współpraca z agencjami)
• Organizacja oraz promocja webinarów dla rekruterów
• Opracowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych (współpraca z agencjami, wymyślanie haseł i koncepcji, planowanie mediów, tworzenie mailingów, feedbackowanie i weryfikacja pomysłów, tworzenie własnych propozycji kreatywnych działań marketingowych)
• Organizacja eventów dla Klientów eRecruiter
• Tworzenie materiałów marketingowych oraz współpraca z działem sprzedaży (przygotowywanie prezentacji, broszur, gadżety i prezenty)
• Aktualizacja strony internetowej eRecruiter
• Wdrożenie strategii inbound marketingowej z wykorzystaniem takich narzędzi jak Pardot oraz SalesForce
• Tworzenie wpisów na bloga o funkcjach systemu eRecruiter
• Organizacja oraz promocja webinarów dla rekruterów
• Opracowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych (współpraca z agencjami, wymyślanie haseł i koncepcji, planowanie mediów, tworzenie mailingów, feedbackowanie i weryfikacja pomysłów, tworzenie własnych propozycji kreatywnych działań marketingowych)
• Organizacja eventów dla Klientów eRecruiter
• Tworzenie materiałów marketingowych oraz współpraca z działem sprzedaży (przygotowywanie prezentacji, broszur, gadżety i prezenty)
• Aktualizacja strony internetowej eRecruiter
• Wdrożenie strategii inbound marketingowej z wykorzystaniem takich narzędzi jak Pardot oraz SalesForce
• Tworzenie wpisów na bloga o funkcjach systemu eRecruiter
Marketing Specialist
- organizacja i promocja webinarów dla sektora MSP
- aktualizacja i rozwój portalu dla MSP
(http://microsoft.com/pl-pl/male-srednie-firmy/)
- lokalizacja kampanii globalnych
(stron internetowych, kampanii odsłonowych, ulotek, mailingów etc.) m.in. stron Windows.com
- organizacja akcji marketingowych skierowanych do sektora MSP
m.in. mailingi, telemarketing
- komunikacja marketingowa Microsoft Technology Summit 2013
- prowadzenie kampanii reklamowych na stronach Microsoft
(m.in. Windows, Office)
- zarządzanie domenami Microsoft Polska
(rejestracja, przekierowania, zmiana DNS, wystawianie certyfikatów SSL)
- współpraca z agencjami i domem mediowym
- aktualizacja i rozwój portalu dla MSP
(http://microsoft.com/pl-pl/male-srednie-firmy/)
- lokalizacja kampanii globalnych
(stron internetowych, kampanii odsłonowych, ulotek, mailingów etc.) m.in. stron Windows.com
- organizacja akcji marketingowych skierowanych do sektora MSP
m.in. mailingi, telemarketing
- komunikacja marketingowa Microsoft Technology Summit 2013
- prowadzenie kampanii reklamowych na stronach Microsoft
(m.in. Windows, Office)
- zarządzanie domenami Microsoft Polska
(rejestracja, przekierowania, zmiana DNS, wystawianie certyfikatów SSL)
- współpraca z agencjami i domem mediowym
przełożony
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Moniką jako jej przełożony w dziale marketingu SMB. Monika jest osobą niezwykle zdyscyplinowaną i zmotywowaną, co sprawia, że powierzone jej zadania wypełnia niezwykle sumiennie i precyzyjnie. Monika doskonale radzi sobie również jako osoba koordynująca projekty marketingowe wymagające efektywnej współpracy i komunikacji w zespole.
wystawiono
Monika jest bardzo kreatywnym a jednocześnie sumiennym pracownikiem, wypełniającym swoje obowiązki z pasją i dużym zaangażowaniem. Osobiście byłem bardzo zadowolony ze współpracy z Moniką i szczerze mogę ją zarekomendować jako odpowiednią kandydatkę do pracy w marketingu, nie tylko on-line'owym.
specjalista ds. promocji
- planowanie i realizacja kampanii promocyjnych
- przygotowywanie materiałów reklamowych
- współpraca z mediami branżowymi
- planowanie strategii marketingowej
- planowanie i prowadzenie budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie SEM i SEO
- zarządzanie zawartością strony internetowej firmy
- koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem dofinansowań z EFS
- przygotowywanie materiałów reklamowych
- współpraca z mediami branżowymi
- planowanie strategii marketingowej
- planowanie i prowadzenie budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie SEM i SEO
- zarządzanie zawartością strony internetowej firmy
- koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem dofinansowań z EFS
specjalista ds. promocji
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych oferty sprzedażowej Gazeta.pl
- organizacja eventów skierowanych do klientów oraz wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych
- tworzenie koncepcji merytorycznych i plastycznych oraz zamawianie materiałów promocyjnych/reklamowych
- szukanie i zamawianie atrakcyjnych gadżetów promocyjnych
- tworzenie zaawansowanych prezentacji w PowerPoint
- organizacja eventów skierowanych do klientów oraz wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych
- tworzenie koncepcji merytorycznych i plastycznych oraz zamawianie materiałów promocyjnych/reklamowych
- szukanie i zamawianie atrakcyjnych gadżetów promocyjnych
- tworzenie zaawansowanych prezentacji w PowerPoint
wystawiono
Miałam okazję uczestniczyć w eventach organizowanych przez Monikę i bardzo sobie cenię jej umiejętność planowania, dopinania szczegółów organizacyjnych oraz skutecznego panowania nad setką uczestników.
Monika to także osoba o dużym doświadczeniu i wyczuciu marketingowym. Dzięki jej pomocy w planowaniu i prowadzeniu działań promocyjnych udawało mi się osiągać zakładane cele.
Monika to także osoba o dużym doświadczeniu i wyczuciu marketingowym. Dzięki jej pomocy w planowaniu i prowadzeniu działań promocyjnych udawało mi się osiągać zakładane cele.
wystawiono
Monika dała się poznać jako bardzo dobry organizator pracy własnej.
Z nałożonych zadań służbowych wywiązywała się sprawnie i terminowo. Wyróżniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Była bardzo skrupulatna w prowadzeniu dokumentacji i skuteczna w negocjowaniu z kontrahentami.
Radek Włoda
Z nałożonych zadań służbowych wywiązywała się sprawnie i terminowo. Wyróżniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Była bardzo skrupulatna w prowadzeniu dokumentacji i skuteczna w negocjowaniu z kontrahentami.
Radek Włoda
asystentka dyrekcji wydawnictwa Gazety Wyborczej
Asystentka dyrektora segmentu prasa codzienna i internet, dyrektora wydawniczego, dyrektora ds. sprzedaży, dyrektora ds. sprzedaży w regionach
- Organizacja spotkań regionalnych, ogólnopolskiego Kongresu Sprzedaży oraz delegacji krajowych i zagranicznych.
- Planowanie i bieżąca kontrola budżetów dyrekcji.
- Nadzór nad procedurami i środkami programów motywacyjnych.
- Zarządzanie stronami intranetowymi wydawnictwa.
- Współpraca z partnerem zagranicznym. Tłumaczenia pisemne (j.angielski)
- Przygotowywanie oficjalnej korespondencji oraz raportów ze spotkań.
- Prowadzenie kalendarza służbowego dyrekcji.
- Organizacja spotkań regionalnych, ogólnopolskiego Kongresu Sprzedaży oraz delegacji krajowych i zagranicznych.
- Planowanie i bieżąca kontrola budżetów dyrekcji.
- Nadzór nad procedurami i środkami programów motywacyjnych.
- Zarządzanie stronami intranetowymi wydawnictwa.
- Współpraca z partnerem zagranicznym. Tłumaczenia pisemne (j.angielski)
- Przygotowywanie oficjalnej korespondencji oraz raportów ze spotkań.
- Prowadzenie kalendarza służbowego dyrekcji.
wystawiono
Z Moniką przyszło mi pracować blisko dwa lata. W tym czasie dała się poznać jako osoba kompetentna, dobrze zorganizowana, sumienna, pogodna, chętnie służąca pomocą. Obie pracowałyśmy w tym czasie jako asystentki, więc dobry kontakt i szybkość reagowania na określone sytuacje były w cenie. Bardzo miło wspominam pracę z Moniką i żałuję, że nie ma więcej takich asystentek :-)
umowa zlecenie
sprawdzanie nadsyłanych propozycji projektów w ramach SPO RZL działanie 1.6; przygotowanie dokumentacji na dwa posiedzenia Komisji Oceny Projektów; przygotowywanie pism informujących beneficjentów o wyniku oceny formalnej i merytorycznej wniosków o dofinansowanie realizacji projektów; aktualizacja bazy danych zawierającej informacje o ocenianych wnioskach o dofinansowanie realizacji projektów;
Pełnomocnik ds. Public Relations i Informacji
dbanie o wizerunek Samorządu Studentów PW; usprawnianie przepływu informacji w Samorządzie; koordynowanie powstawania portalu polibuda.info (rekrutowanie redakcji, promocja portalu, ustalenie grafiki, zaprojektowanie logo); nadzór nad mediami studenckimi na Politechnice Warszawskiej; organizator wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla dziennikarzy z mediów studenckich PW; tworzenie newslettera informacyjnego dla studentów Politechniki
członek działu PR & marketing, Koordynator projektów
Stowarzyszenie Studentów BEST ( Board of European Students of Technology )
- PR & marketing - promocja projektów, tworzenie informacji prasowych, zdobywanie patronów medialnych, organizacja eventów, przygotowywanie umów, raportów etc.
- Koordynator międzynarodowego kursu na temat Public Relations (kierowanie zespołem, planowanie budżetu, promocja kursu, merytoryka, organizacja)
- Koordynator wymiany kulturalnej z Grecją - projektu dofinansowanego przez UE (kierowanie zespołem, zdobycie dofinansowania od UE oraz rozliczanie projektu, prowadzenie budżetu)
- tworzenie informacji prasowych, zdobywanie patronów medialnych, organizacja eventów, przygotowywanie umów, raportów etc.
- Koordynator międzynarodowego kursu na temat Public Relations (kierowanie zespołem, planowanie budżetu, promocja kursu, merytoryka, organizacja)
- Koordynator wymiany kulturalnej z Grecją - projektu dofinansowanego przez UE (kierowanie zespołem, zdobycie dofinansowania od UE oraz rozliczanie projektu, prowadzenie budżetu)
- tworzenie informacji prasowych, zdobywanie patronów medialnych, organizacja eventów, przygotowywanie umów, raportów etc.
Szkolenia i kursy
Copywriting w marketing i reklamie, KDK Info (2014)
Inbound Certification - Hubspot Academy (listopad 2013)
Effective Writing Skills, American Management Association
Integrated Marketing Across the Demand Chain, Kellogg School of Management
Understanding Your Marketing Data to Optimize Business Impact, Kellogg School of Management
Value Proposition and Storytelling, Kellogg School of Management
Ogarnij Chaos: Nowoczesne metody produktywności - Marcin Kwieciński, SC Productivity Consulting
Facebook i jego wykorzystanie w działaniach PR szkół językowych - PASE, Łukasz Dębski
English for Negotiations - warsztat językowy, ACT Advanced Corporate Training
Specjalista ds. funduszy unijnych - szkolenia zwiększające potencjał regionalnych kadr, Firma 2000
Szkolenia z zakresu marketingu internetowego, badań internetu, form reklamy internetowej, definicji wskaźników używanych w internecie, SEM/SEO oraz trendów na rynku internetowym.
Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych (EX03a) - Altkom
Profesjonalne prezentacje - Commercial Union; Accenture
Konstruktywna krytyka, praca w grupie, podejmowanie decyzji, pobudzanie kreatywności - Grupa Pracuj.pl
Branding - Grzegorz Szczepański;
Media relations - Kaja Szwykowska
Media communications - Joanna Szaban
Techniki sprzedazy -Specialists&Friends
Zarządzanie czasem, koordynowanie projektu, prowadzenie spotkań - BEST
Inbound Certification - Hubspot Academy (listopad 2013)
Effective Writing Skills, American Management Association
Integrated Marketing Across the Demand Chain, Kellogg School of Management
Understanding Your Marketing Data to Optimize Business Impact, Kellogg School of Management
Value Proposition and Storytelling, Kellogg School of Management
Ogarnij Chaos: Nowoczesne metody produktywności - Marcin Kwieciński, SC Productivity Consulting
Facebook i jego wykorzystanie w działaniach PR szkół językowych - PASE, Łukasz Dębski
English for Negotiations - warsztat językowy, ACT Advanced Corporate Training
Specjalista ds. funduszy unijnych - szkolenia zwiększające potencjał regionalnych kadr, Firma 2000
Szkolenia z zakresu marketingu internetowego, badań internetu, form reklamy internetowej, definicji wskaźników używanych w internecie, SEM/SEO oraz trendów na rynku internetowym.
Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych (EX03a) - Altkom
Profesjonalne prezentacje - Commercial Union; Accenture
Konstruktywna krytyka, praca w grupie, podejmowanie decyzji, pobudzanie kreatywności - Grupa Pracuj.pl
Branding - Grzegorz Szczepański;
Media relations - Kaja Szwykowska
Media communications - Joanna Szaban
Techniki sprzedazy -Specialists&Friends
Zarządzanie czasem, koordynowanie projektu, prowadzenie spotkań - BEST
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
gry planszowe/towarzyskie
narty
szydełkowanie
narty
szydełkowanie
Organizacje
Stowarzyszenie Studentów BEST
Samorząd Studentów Politechniki Warszawskiej (pełnomocnik ds. PR i Informacji)
Redakcja "i.pewu" - dziennikarz
Studenckie Koło Naukowe PROGRES(członek zarządu - zastępca prezesa ds. PR)
Samorząd Studentów Politechniki Warszawskiej (pełnomocnik ds. PR i Informacji)
Redakcja "i.pewu" - dziennikarz
Studenckie Koło Naukowe PROGRES(członek zarządu - zastępca prezesa ds. PR)
Inne
Bardzo dobra znajomość środowiska Windows, programów MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Publisher, MS Outlook, Novell Groupwise. Znajomość CMS Contao oraz zarządzania witrynami w SharePoint. Podstawowa znajomość programów graficznych m.in. CorelDraw, Photoshop, After Effects.
Prawo jazdy kategorii B
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.