Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
media eletroniczne
Zarządzanie
Managerial Finance
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Social Media
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Media Planner / Buyer
Tworzenie strategii mediowych m.in. dla Microsoft, BZ WBK oraz Herbapolu.
Negocjacje warunków zakupowych w mediach (ad hoc).
Odpowiedzialna m.in. za tworzenie analiz konkurencji, raportów, postbuyów, flowchartów, optymalizacji tv.
Czynny udział w przetargach.
Negocjacje warunków zakupowych w mediach (ad hoc).
Odpowiedzialna m.in. za tworzenie analiz konkurencji, raportów, postbuyów, flowchartów, optymalizacji tv.
Czynny udział w przetargach.
wystawiono
Monika jest czarującą, serdeczna osobą o niezwykle szerokich horyzontach myślenia. Planując kampanie i współpracując z mediami wybiera nie tylko najefektywniejsze metody, ale nie boi się poszukiwać nowych i niestandardowych rozwiązań.
Na kampanie nie patrzy przez pryzmat tabelek, ale przedewszystkim wykorzystuje swoją szeroką wiedzę i mediową intuicję.
Troszcząc się o swoich klientów, od partnerów biznesowych wymaga najwyższych standardów i pełnego zaangażowania w realizowane projekty.
Na kampanie nie patrzy przez pryzmat tabelek, ale przedewszystkim wykorzystuje swoją szeroką wiedzę i mediową intuicję.
Troszcząc się o swoich klientów, od partnerów biznesowych wymaga najwyższych standardów i pełnego zaangażowania w realizowane projekty.
Junior Media Planner & Buyer
PKO BP – pełna obsługa planerska oraz buyerska (planowanie oraz zakup kampanii TV, prasa, radio, ooh, ambient, kino).
Cadbury Wedel, Hochland, Warner Bros - pełna obsługa z zakresu TV buyingu (zakup, nadzór, rozliczenie kampanii), pełny obieg dokumentów. Estymacje kosztowe. Analizy programowe
Cadbury Wedel, Hochland, Warner Bros - pełna obsługa z zakresu TV buyingu (zakup, nadzór, rozliczenie kampanii), pełny obieg dokumentów. Estymacje kosztowe. Analizy programowe
Szkolenia i kursy
Cannes Media Lions: cykl szkoleń
- nowoczesne metody dotarcia do TG,
- jak zmienia się odbiór tradycyjnych mediów
- przyszłość reklamy TV,
- kreatywne myślenie
Knowledge Sharing: “Tell It, Jell It, Sell It” – szkolenie z zakresu prezentacji
Sztuka Prezentacji
Media Touchpoints – kanały komunikacji
- nowoczesne metody dotarcia do TG,
- jak zmienia się odbiór tradycyjnych mediów
- przyszłość reklamy TV,
- kreatywne myślenie
Knowledge Sharing: “Tell It, Jell It, Sell It” – szkolenie z zakresu prezentacji
Sztuka Prezentacji
Media Touchpoints – kanały komunikacji
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Obrazki logiczne,
puzzle,
podróżowanie po świecie "na własną rękę"
łyżwiarstwo figurowe
puzzle,
podróżowanie po świecie "na własną rękę"
łyżwiarstwo figurowe
Grupy
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Verita HR Polska
Organizator Konkursu Perły HR oraz wydawca Magazynu Rekruter zaprasza Cię do grupy na Goldenline !
Dołącz, aby na bieżąco śledzić nasze innowacyjne projekty.