Monika Szumska

Communication Manager, Vizeum
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing media eletroniczne Zarządzanie Managerial Finance Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Media Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Social Media

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Vizeum Polska Sp. z o.o.
Communications Manager
- zarządzanie zespołem plannerów & buyerów
- kompleksowe strategie mediowe 360
- analizy mediowe
- negocjowanie warunków (ad hoc)
Universal McCann
Media Manager
- kompleksowe strategie mediowe
- analizy mediowe
- planowanie i zakup poszczególnych mediów
- negocjowanie warunków (ad hoc)
Universal McCann
Senior Media Planner / Buyer
Tworzenie strategii mediowych m.in. dla Microsoft, BZ WBK oraz Herbapolu.
Negocjacje warunków zakupowych w mediach (ad hoc).
Odpowiedzialna m.in. za tworzenie analiz konkurencji, raportów, postbuyów, flowchartów, optymalizacji tv.

Czynny udział w przetargach.
Tomasz Kusiak
Tomasz Kusiak · usługodawca
wystawiono
Monika jest czarującą, serdeczna osobą o niezwykle szerokich horyzontach myślenia. Planując kampanie i współpracując z mediami wybiera nie tylko najefektywniejsze metody, ale nie boi się poszukiwać nowych i niestandardowych rozwiązań.
Na kampanie nie patrzy przez pryzmat tabelek, ale przedewszystkim wykorzystuje swoją szeroką wiedzę i mediową intuicję.
Troszcząc się o swoich klientów, od partnerów biznesowych wymaga najwyższych standardów i pełnego zaangażowania w realizowane projekty.
Universal McCann
Media Planner & Buyer
Tworzenie strategii mediowych dla Polkomtela. Odpowiedzialna za planowanie oraz zakup mediów dla marki Simplus.

Negocjacje warunków zakupowych w mediach (ad hoc).

Odpowiedzialna za tworzenie analiz konkurencji, raportów postbuy, flowchartów, optymalizacji TV.
ZenithOptimedia Group
Junior Media Planner & Buyer
PKO BP – pełna obsługa planerska oraz buyerska (planowanie oraz zakup kampanii TV, prasa, radio, ooh, ambient, kino).

Cadbury Wedel, Hochland, Warner Bros - pełna obsługa z zakresu TV buyingu (zakup, nadzór, rozliczenie kampanii), pełny obieg dokumentów. Estymacje kosztowe. Analizy programowe

Szkolenia i kursy

Cannes Media Lions: cykl szkoleń
- nowoczesne metody dotarcia do TG,
- jak zmienia się odbiór tradycyjnych mediów
- przyszłość reklamy TV,
- kreatywne myślenie

Knowledge Sharing: “Tell It, Jell It, Sell It” – szkolenie z zakresu prezentacji

Sztuka Prezentacji

Media Touchpoints – kanały komunikacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

Obrazki logiczne,

puzzle,

podróżowanie po świecie "na własną rękę"

łyżwiarstwo figurowe

Grupy

Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Facebooketing
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
FRIENDS
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)
Verita HR Polska
Verita HR Polska
Organizator Konkursu Perły HR oraz wydawca Magazynu Rekruter zaprasza Cię do grupy na Goldenline ! Dołącz, aby na bieżąco śledzić nasze innowacyjne projekty.