Monika Czarnecka

Monika Czarnecka

Student, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Języki

włoski
biegły

Doświadczenie zawodowe

IMI Consulting Sp. z o.o.
Sekretarka
bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta w języku polskim i włoskim, archiwizacja dokumentacji, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa aplikacji MS Office i urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do sprawnego funkcjonowania biura, dbałość o czystość, ład i porządek w sekretariacie i gabinecie prezesa, przyjmowanie klientów w siedzibie firmy, gospodarowanie własnym czasem pracy oraz swojego przełożonego, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
tele atlas polska sp. z o.o.
Recepcjonistka
obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji na temat zakresu działalności firmy, obsługa klientów odwiedzających firmę, sortowanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, archiwizacja dokumentacji i urządzeń biurowych, przygotowywanie konferencji i narad, obsługa przełożonego i jego gości, inne dodatkowe prace biurowe
Logo
Kelnerka
El Popo S.J.
profesjonalna obsługa gości restauracji, uzyskanie wysokich wyników sprzedażowych

Szkolenia i kursy

Academia de la Lengua - IV poziom kursu języka włoskiego

Edukacja

Logo
Filologia Włoska, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Technik Prac Biurowych, licencjackie
Policealne Studium Administracji, Handlu i Języków Obcych Fundacji \\

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

kultura Włoch i język włoski, podróże, muzyka

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.