Umiejętności
Biotechnologia
Katalogi
Content Marketing
Copywriting
Digital Marketing
E-commerce
Redagowanie
Google Adwords
Google Analytics
Laboratorium
Marketing
Biologia molekularna
Marketing internetowy
R & D
Użyteczność
Web Content
Web Design
Strony internetowe
Redakcja
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Web Usability
korekta i tworzenie tekstów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Redaktor naczelna portalu o tematyce medycznej i prozdrowotnej
Emedico sp. z o.o. (ZdroNet.pl)
• koordynacja zadań zdalnych współpracowników portalu, współpraca z grafikami i programistami, obsługa i projektowanie CMS, ustalanie wyglądu strony
• ustalanie zawartości portalu, aktualizacja treści, monitorowanie statystyk, pozycjonowanie, planowanie budżetu, zlecanie treści
• pisanie, korekta i edycja tekstów, ankiet i narzędzi zgodnie z zasadami SEO i SEM, nadzór merytoryczny i redaktorski nad zleconymi treściami
• działania marketingowe i PR, współpraca z agencją PR, prezentacja portalu w social media (prowadzenie profilów w mediach społecznościowych)
• bieżące kontakty z kontrahentami
• ustalanie zawartości portalu, aktualizacja treści, monitorowanie statystyk, pozycjonowanie, planowanie budżetu, zlecanie treści
• pisanie, korekta i edycja tekstów, ankiet i narzędzi zgodnie z zasadami SEO i SEM, nadzór merytoryczny i redaktorski nad zleconymi treściami
• działania marketingowe i PR, współpraca z agencją PR, prezentacja portalu w social media (prowadzenie profilów w mediach społecznościowych)
• bieżące kontakty z kontrahentami
redaktor/współpracownik
Interaktywna Agencja Wydawnicza Passeo (portal MedicalOnline.pl)
• copywriting
• autor tekstów w dziale 'Sprzęt medyczny' i 'Zarządzanie'
• redaktor prowadząca wydania Katalogu Specjalnego 2010 'Standaryzacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych'
• redaktor i autorka tekstów Katalogu Rocznego 'Wyposażenie placówek medycznych' w 2011 i 2012 roku
• autor tekstów w dziale 'Sprzęt medyczny' i 'Zarządzanie'
• redaktor prowadząca wydania Katalogu Specjalnego 2010 'Standaryzacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych'
• redaktor i autorka tekstów Katalogu Rocznego 'Wyposażenie placówek medycznych' w 2011 i 2012 roku
Szkolenia i kursy
2012 - 'Marketing operacyjny i strategiczny w małej firmie"
2012 - 'Reklama Google Adwords"
2011 - 'Edukacyjne spotkania Allegro'
2010 - 'Marketing w sieci' (3 m-ce)
2010 - 'Ochrona własności intelektualnej'
2010 - 'Marketing internetowy i e-commerce'
2009 - 'MS Project - obsługa oprogramowania do koordynacji projektów'
2009 - 'Wprowadzenie do standardów zarządzania projektami' (3 dni)
2009 - 'Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008'
2009 - 'BHP w pracowni mikrobiologicznej' - Elamed
2008 - 'Poland as a business area' - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
2007 - 'Organizmy genetycznie modyfikowane' - Ministerstwo Ochrony Środowiska oraz Centrum Informacji o Środowisku
2012 - 'Reklama Google Adwords"
2011 - 'Edukacyjne spotkania Allegro'
2010 - 'Marketing w sieci' (3 m-ce)
2010 - 'Ochrona własności intelektualnej'
2010 - 'Marketing internetowy i e-commerce'
2009 - 'MS Project - obsługa oprogramowania do koordynacji projektów'
2009 - 'Wprowadzenie do standardów zarządzania projektami' (3 dni)
2009 - 'Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008'
2009 - 'BHP w pracowni mikrobiologicznej' - Elamed
2008 - 'Poland as a business area' - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
2007 - 'Organizmy genetycznie modyfikowane' - Ministerstwo Ochrony Środowiska oraz Centrum Informacji o Środowisku
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
Internet, media, e-commerce, dziennikarstwo, redakcja, doskonalenie warsztatu językowego, literatura współczesna, kulinaria, Slow Food
Organizacje
2005 - 2008 - działalność w Kole Naukowym Biotechnologów „KNBiotech” przy MSB w SGGW (organizacja wielu wydarzeń m.in. Szkoły Festiwalu Nauki, Pikniku Naukowego Radia BIS, Warsztatów DNA – Encyklopedia życia; uczestnictwo w konferencjach; działalność w zarządzie Koła)
Członek Akademickiego Stowarzyszenia Studentów Biotechnologii - udział w konferencjach w Krakowie (2006) i Łodzi (2007).
Członek Akademickiego Stowarzyszenia Studentów Biotechnologii - udział w konferencjach w Krakowie (2006) i Łodzi (2007).
Inne
byłam współautorką bloga o tematyce Slow Life (SlowDizajn.pl), obecnie prowadzę blog o tematyce Slow Life i minimalizmu (SlowLajf.pl)
dobra znajomość środowiska Wordpress, Joomla, Magento i innych systemów cms, podstawy HTML, podstawy obsługi programów graficznych, dobra znajomość narzędzi do e-marketingu
moje teksty ukazywały się m.in. w serwisach: Interia.pl, ForumFarmaceutyczne.pl, Portal Innowacji (pi.gov.pl), Internetowa Gazeta Medyczna (igm.hylostet.pl), GMObiektywnie.pl
czynne prawo jazdy kat. B
dobra znajomość środowiska Wordpress, Joomla, Magento i innych systemów cms, podstawy HTML, podstawy obsługi programów graficznych, dobra znajomość narzędzi do e-marketingu
moje teksty ukazywały się m.in. w serwisach: Interia.pl, ForumFarmaceutyczne.pl, Portal Innowacji (pi.gov.pl), Internetowa Gazeta Medyczna (igm.hylostet.pl), GMObiektywnie.pl
czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.
apteki internetowe
to przyszłość dystrybucji;) szybkie sprawdzenie cen i stanu magazynowego...
informacja o mistach i możliwościach odbioru leków będzie bardzo pomocna;)
wpisujcie proszę sprawdzone informacje.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!