Michalina Janikowska

Specjalista ds. Reklamacji, Telefonia Dialog S.A.
ŁuczynaWrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Telefonia Dialog S.A.
Specjalista ds. Reklamacji
Prace biurowe: przyjmowanie reklamacji, problemów, skarg i odwołań. Analiza, wyjaśnianie oraz opiniowanie reklamacji. Przygotowanie pism do Klientów i Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Logo
pracownik biurowy
Instytut kosmetyczno–medyczny laboratorium bioodnowy “Jadwiga”
Prace biurowe: przygotowywanie ofert handlowych, tworzenie pism, korespondencja
z klientami, kontrola nad dokumentacja firmy, odbieranie zamówień, przygotowywanie zamówień, wystawianie faktur VAT, dokumentów WZ oraz paragonów, obsługa programu SUBIEKT, kontrola stanu towarów w magazynie.
Logo
staż
Fundacja Partnerstwo
Prace sekretarskie: obsługa komputera, tworzenie pism, obsługa urządzeń biurowych, kontrola nad dokumentacją fundacji, prowadzenie kalendarza spotkań, korespondencja.
Albert Polska
praktyka zawodowa
Obsługa klientów, układanie towaru według planu , praca komputerowa.

Edukacja

Logo
zarządzanie / psychologia w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja