Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu
Polkomtel Sp. z o. o.
- zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu konsultantów zajmujących się rozpatrywaniem korespondencji reklamacyjnej
- dbanie o realizację celów zespołu oraz działu obsługującego korespondencję klientów indywidualnych
- eliminowanie potencjalnych zagrożeń reklamacyjnych oraz systemowe rozwiązywanie bieżących problemów skutkujących reklamacją klienta
- udzielanie konsultacji w zakresie rozwiązywania problemów reklamacyjnych Klientów
- współpraca z innymi komórkami firmy oraz zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi reklamacji Klientów
- dbanie o realizację celów zespołu oraz działu obsługującego korespondencję klientów indywidualnych
- eliminowanie potencjalnych zagrożeń reklamacyjnych oraz systemowe rozwiązywanie bieżących problemów skutkujących reklamacją klienta
- udzielanie konsultacji w zakresie rozwiązywania problemów reklamacyjnych Klientów
- współpraca z innymi komórkami firmy oraz zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi reklamacji Klientów
Specjalista ds. Reklamacji
Polkomtel S.A. Departament Reklamacji
- koordynowanie pracy grupy zajmującej się rozpatrywaniem korespondencji klientów
- dbanie o realizację założonych wyników w zakresie pracy grupy
- szkolenie nowych pracowników zatrudnionych w Departamencie z zakresu rozpatrywania korespondencji
- rozpatrywanie korespondencji przesyłanej przez klientów
- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami mających na celu wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych
- obsługa internetowego biura obsługi klienta w zakresie spraw rozwiązywanych w Departamencie Reklamacji
- dbanie o realizację założonych wyników w zakresie pracy grupy
- szkolenie nowych pracowników zatrudnionych w Departamencie z zakresu rozpatrywania korespondencji
- rozpatrywanie korespondencji przesyłanej przez klientów
- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami mających na celu wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych
- obsługa internetowego biura obsługi klienta w zakresie spraw rozwiązywanych w Departamencie Reklamacji
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Inne
prawo jazdy kat. B