Anna Krupa

Kierownik Zespołu, Polkomtel Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu
Polkomtel Sp. z o. o.
- zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu konsultantów zajmujących się rozpatrywaniem korespondencji reklamacyjnej

- dbanie o realizację celów zespołu oraz działu obsługującego korespondencję klientów indywidualnych

- eliminowanie potencjalnych zagrożeń reklamacyjnych oraz systemowe rozwiązywanie bieżących problemów skutkujących reklamacją klienta

- udzielanie konsultacji w zakresie rozwiązywania problemów reklamacyjnych Klientów

- współpraca z innymi komórkami firmy oraz zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi reklamacji Klientów
Polkomtel Sp. z o. o.
p.o. Kierownika Zespołu
Polkomtel Sp. z o. o.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Reklamacji
Polkomtel S.A. Departament Reklamacji
- koordynowanie pracy grupy zajmującej się rozpatrywaniem korespondencji klientów

- dbanie o realizację założonych wyników w zakresie pracy grupy

- szkolenie nowych pracowników zatrudnionych w Departamencie z zakresu rozpatrywania korespondencji

- rozpatrywanie korespondencji przesyłanej przez klientów

- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami mających na celu wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych

- obsługa internetowego biura obsługi klienta w zakresie spraw rozwiązywanych w Departamencie Reklamacji
Polkomtel Sp. z o. o.
Starszy Konsultant
Polkomtel S.A. Departament Reklamacji
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant
Polkomtel S.A. Departament Reklamacji
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Konsultant
Polkomtel S.A. Departament Reklamacji
Adecco Poland
prace zlecone na rzecz Polkomtel S.A. - Dział Reklamacji
Adecco Poland
prace zlecone na rzecz Polkomtel S.A. - Dział Aktywacji
Logo
praktyki
Bank Śląski S.A. Warszawa

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing w zakresie zarządzania personelem, licencjackie
Warszawska Szkoła Zarządzania - Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Inne

prawo jazdy kat. B