Wypowiedzi
-
Jolanta I.:
>
"
Audi A6 C6 2,5 l TDI
Po pierwsze nie było takiego samochodu.
Po drugie nie wklejajcie tych tekstów z portali, w większości przypadków to są bzdury, wyssane z palca historie itp. Jakby ktoś się wgłębił w temat to wiedziałby że 2.5 TDI V6 były bodajże 4 generacje.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.02.15 o godzinie 20:46 -
Zejdź troszkę na ziemie. Celujesz w markę premium za jak najtaniej i jak najmłodsze a to w parze ze sobą nie idzie.
Po pierwsze nie wybieraj auta od tak sobie.
10 km do pracy to jest za mało by szukać diesla nawet 1.9 . On się w zimę po prostu nie nagrzeje.
Nad tym się zastanów. Czy będzie lepszy diesel czy benzyna.
Podpowiem, że na dzień dzisiejszy najlepiej wychodzi PB + LPG. I jeździ się samochodem a nie rocznikiem.
Odrzucaj na wstępie propozycję 1.8T bo to jest w eksploatacji droga jednostka. Zamiast jej polecam 1.8 bez turbo, która radzi sobie z Octavią bez problemu.
Weź pod uwagę czy nie będziesz czegoś woził i czy nie będzie problemem Golf czy A3, które są trochę większe od Seicento.
10k auto z zagranicy, uszczuplisz budżet o ok 1,5 tys bo tyle Cie to wyniesie, trochę nie widzę sensu. W przypadku, gdy byś jechał po prawdziwego "rodzyna" to można by było się pokusić.
Rozważ inną opcję . masz teraz auto do miasta. To może rozważ auto na trasy. Wiem, że trzymanie dwóch aut nie jest zbyt ekonomiczne, ale najlepiej się sprawdza. Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.01.15 o godzinie 18:00 -
Myślałem bardziej o czymś takim
http://moto.gratka.pl/tresc/audi-80-iv-b4-oryginal-tip...
czy będzie stało czy jeździło będzie się trzymało lepiej, niż nie jedno nowe czy tutaj proponowane.
Jeżeli większe to szukać Audi 100 bądź A6 C4 . -
Nie do końca się zgodzę, ale każdy może mieć własne zdanie.
Musisz sam się zastanowić do czego to auto będzie Ci służyć i czego oczekujesz.
Nie proponowałbym od razu jakiejś corsy czy yarisa bo nie wiadomo czy nie masz 1.95 wzrostu :P .
Przede wszystkim określ sobie jak będziesz eksploatował samochód, czy tylko miasto czy sporadycznie wypady czy może częściej skoro już będziesz miał własne auto.
Do wyboru będziesz miał 3 opcje . ON , PB , PB+LPG .
czy unikać dużych aut z tym się nie zgodzę.
Ja mam trochę inne podejście, uważam że najlepsze auta produkowali w latach 90 i w tych rocznikach bym szukał . -
No cóż
Moim marzeniem jest mieć i utrzymać
Mercedes SL420
https://www.youtube.com/watch?v=qGVJZPHAJgQ
Mercedes 560 SEC
https://www.youtube.com/watch?v=H2xS282m9Ic
Audi RS2 w sedanie
https://www.youtube.com/watch?v=cnA95gApvRU
Audi A8 D3 przed lift bo te najbardziej mi się podobają ;)
https://www.youtube.com/watch?v=I3kqNXRixfQ
Audi V8
https://www.youtube.com/watch?v=pnWRKxhS0Yg
i może jeszcze jakieś american muscle :) -
Co polecielibyście za CMS dla portalu ogólnopolskiego ?
Chodzi o nie mały portal.
Podejrzewam że podstrony dla użytkowników będę musiał zmieniać; Rozumiem, że można do woli
zmieniać i dodawać opcje, pola i przełączniki ??
Pisałem trochę w C, C#Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.01.15 o godzinie 19:13 -
Piotrze, akurat w ten silnik 20k włożyć to jest na prawdę problem. Jest to najtańszy diesel dostępny w stajni Audi. Wtryski są zwykłe dwusprężne.
W mojej miejscowości w korporacji taksówkarzy są chyba 3 albo 4 sztuki , audi 80. Jeden z nich ma 1.9 TDI i nakulane ponad 850 tys ;P .
Wersja 110 KM, czy może trochę softowo przydławiona, ale kontrukcyjnie to samo, była montowana w Trasnporterach i nawet w LT-kach. To kręciło milionowe przebiegi . W naprawie nie jest on drogi, a dostępność części jest ogromna.
Ponadto ze wszystkich tu proponowanych aut (nie raz nie celnie wg Twoich wymagań) największy komfort znajdziesz w Audi, nie ma co ukrywać.
Jeszcze raz zwrócę Ci uwagę na starszą generację Audi A6 - model C4 . Jest to bardziej wytrzymałe i jeszcze tańsze w eksploatacji, a silniki TDI w nich motnowane noszą miano najlepszych ;) . -
Akurat to co jest na stronie to nie biorę pod uwagę, gdyż ja działam na sofcie dostarczonym przez IC ;) co za tym idzie jest aktualny.
A ten kpl LUK dla 1.9 TDI
kosztuje 1800 PLN w detalu
Niektórych faktów akurat się nie ominie . Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 14:59 -
Ceny, które podałem pochodzą z detalu IC w przypadku opla vectry silnik CDTI .
W przypadku 1.9 TDI - Audi A6 również detal IC.
Pomińmy już fakt kupowania części na allegro...
728,32 zł to kosztuje LUK ;P
I do twojego silnika dwumasa LUK kosztuje 1570,26
Co daje razem 2298,58 (wraz z sprzęgłem)
Chyba mi wybaczycie pomyłkę o 1,42 :P
Proste ;)Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 12:41 -
Piotr W.:
Michał, pomijając już, że pytanie było o silnik 1,9, a nie o 1,3...
A skoro auto Ci tyle paliło i miałeś problemy z ogrzewaniem to najwyraźniej miałeś pieprznięty termostat i tyle.
8 litrów to mi pali w mieście w korkach ważąca 1600 kg AR 159.
Kumplel ma Astrę H z 90-konną wersją 1,3 CDTI i w trasie przy spokojnej jeździe schodzi poniżej 5 litrów, w mieście mieści się w granicach 6 - 6,5 litra.
PS: Dwumas do 1,9 JTD kosztuje w okolicach 1000-1300 zł brutto w zależności od producenta i wersji silnika, z tego co widzę to mniej wiecej tyle samo co do 1,9 TDI.
Nie wiem jak to sprawdzałeś.
Ale sprzęgło do wersji 120 KM (CDTI) kosztuje ok 1000 - 1300 PLN plus dmumasa 1300 bądź 2100 (nie wiem czym się różnią)
Co daje nam przynajmniej 2300 bądź więcej.
Zestaw kompletu sprzęgła wraz dwumasą dla 1.9 131 KM (TDI)
LUK - 1500 bądź 1800
Valeo - 1500
Sachs - 1800
Prosty rachunek , wersja 110 KM będzie jeszcze tańśza podejrzewam.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 12:19 -
Piotr P.:
Michał Z.:
Jak już wcześniej pisałem 2.0 PB odpuść na rzecz 2.4 bądź 2.8 lub 3.0, jeszcze jest 4.2 jakby co :P
A dlaczego nie 2.0 w A6, za mały motor do masy auta? W Omedze mam silnik 2.0 i do normalnej jazdy jest ok. poza tym, że faktycznie Omega z tym silnikiem jest trochę mułowata, ale motory V6 wcale nie zapewniały dużo lepszych osiągów.
A jak się rzecz ma w przypadku silników 1.9 CDTI ???
Dlaczego nie ? Jest stanowczo za słaby i co za tym idzie paliwożerny. Nie popularny tutaj .
Często pojawiał się u nich apetyt na olej . 2.4 V6 jest to konstrukcja dosyć pancerna i montowana również w następnej generacji A6 . Bardzo lubiana przez gazowników, gdyż silnik bardzo dobrze się spisuje na gazie.
W a6 C5 montowano silniki PB (skupię się na silnikach, które by Cie ew interesowały)
przed liftem
2.4 V6 - głównie wersja 165 KM
2.8 V6 - 193 KM (bardzo poszukiwany w manualu i napędem Quattro)
po lifcie
2.4 V6 - 170 KM
3.0 V6 - 220 KM
Jeśli chodzi o CDTI to jest na razie dla mnie najgorszy diesel jakim jeździłem. W moim przypadku było to 1.3 CDTI w oplu. Porażka !! To małe g.... paliło więcej niż moje wtedy 2.5 TDI R5 . Potrafił wciągnąć ponad 8 L na trasie . Dynamika żadna - dźwięki jakie wydawał zimą tragedia. Niestety nie mógł nagrzać auta w zime. By było ciepło trzeba go trzymać jadąc koło 3 tys obrotów.
Gwarancja została odrzucona przez Opla i m. in. w ich dokumentacji jest napisane, że ten silnik ma prawo spalić 12 L ropy !! Oczywiście w książce widnieją zapisy, że to dziadostwo pali poniżej 4 L Dla mnie kaszanka i nikomu nie polecam. Bubel straszny.
Kolejna rzecz która ostatnio zauważyłem ze względu na użytkownika tego silnika (dwumasa).
Części drogie w porównaniu do nawet Audi !!
1.9 TDI jest w eksploatacji najtańszym silnikiem porównując.
Koszt dmumasy dla CDTI jest większy, niż komplet dmumasa sprzęgło docisk łożysko dla 1.9 TDI i jeszcze stówek parę zostaje. Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 11:27 -
Ktoś ma zestaw, bądź aplikacje do egzaminu ??
Chciałbym sobie przećwiczyć ponieważ, z tego co słyszałem pytania potrafią być nieco "wredne" . -
Jeśli dobrze kojarzę o co Ci chodzi.
To musisz odpalać kurs tylko w IE i zezwalać na uruchamianie okien active... czy zablokowane zawartości itp. -
dorzuć cygaro
czyli audi 100 C3
bądź audi 200 (bardzo rzadko spotykane)
albo audi V8 :D
W przyszłości chce mieć albo W126 albo SEC-a w garażu ;)Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.10.13 o godzinie 00:31 -
Maciej S.:
Wcale też nie bałbym się tak bardzo 2.5TDI. Trzeba poszukać które były dobre...
Generalnie za swoją wypowiedź masz plusa u mnie.
Potwierdzam fakt dotyczący 2.5 TDI.
Japończyk - ja przynajmniej się trochę rozczarowałem , wcześniej jeździłem głównie audi teraz mam japońca u muszę powiedzieć, że one nie dają tego co auta z INglostadt . Wykonanie, trwałość elementów wykończenia, blacha.... Wracam do Audi. ;)
Zamiast nudne S60 wolałbym S80 co już inaczej wygląda ;)
Po 2003 jeszcze produkowano A6 C5 (przez rok) , i nie jestem pewien S80(do 2005) i Skode Superb(do 2008) .
PS: U Was też tak muli GL przy edycji postów ??Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.10.13 o godzinie 19:42 -
Proponuję zacząć od siebie zanim zaczniesz poprawiać innych .
-
Jak widać jeszcze mało wiesz, więc sam nie doradzaj bo wprowadzasz w błąd.
Ponadto Twoja wypowiedź jest bardzo naskokowa, więc sobie naskocz i nie zapomnij chusteczki. -
W moim odczuciu Mazda 6 jest palstykowa . Te tylne światła są beznadziejne, brakuje jeszcze tylko naklejki Pionier na tylną szybę.
Kolejną sprawą jest dostępność części.
Z tych co wymieniłeś
Audi A6 - żadne inne tutaj wymienione nie da Ci takiego komfortu i wykonania co A6 . Silnik 1.9 TDI jest jednym z najlepszych diesli produkowanych na świecie. I to od lat 80 . Dostępność części jest bardzo wysoka. Jak już wcześniej pisałem 2.0 PB odpuść na rzecz 2.4 bądź 2.8 lub 3.0, jeszcze jest 4.2 jakby co :P
Opel - wzorując się na wersji B podejrzewam, że również jest wygodna i nie ma problemu z częściami. Niewiem jak jeździ 2.2 PB .
Plus dla Audi jest taki, że trzyma cenę . -
i to nie była jakaś popierdółka 1.9 tylko V8 :DTen post został edytowany przez Autora dnia 09.10.13 o godzinie 15:22
-
to nie zmienia faktu, że Fiat pozostanie Fiatem ;P
BTW: wg wymagań autora tematu polecam A6 C4 . ;)
ok wyłączam się z tego OT .Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.10.13 o godzinie 12:25