Umiejętności
CFM
Leasing
Marketing
Zarządzanie P&L
Project Management
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Poligrafia
Sprzedaż B2B
Opakowania
Zarzadzanie ludzmi, team leader, management.
Urządzenia medyczne
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Development Consultant
Doradztwo w zakresie rozwoju sprzedaży i marketingu dla lokalnych i międzynarodowych partnerów rynku medycznego oraz usług B2B (sprzęt medyczny, farmacja, opakowania i poligrafia, inwestorzy branży medycznej, dostawcy usługi Car Fleet Management).
Zbieranie danych o organizacji i rynku, analityka, wywiady z zaangażowanymi stronami, prowadzenie grup fokusowych i/lub warsztatów. Przygotowanie propozycji biznesowych skoncentrowanych na wysokiej efektywności. Wprowadzanie nowych firm na rynek polski i przygotowanie ekspansji eksportowej.
Rozwój własnego start-up’u telemedycznego poprzez innowacyjną platformę on-line/mobilną.
Zbieranie danych o organizacji i rynku, analityka, wywiady z zaangażowanymi stronami, prowadzenie grup fokusowych i/lub warsztatów. Przygotowanie propozycji biznesowych skoncentrowanych na wysokiej efektywności. Wprowadzanie nowych firm na rynek polski i przygotowanie ekspansji eksportowej.
Rozwój własnego start-up’u telemedycznego poprzez innowacyjną platformę on-line/mobilną.
Business Unit Manager - Diabetes (sprzęt medyczny)
Kierowanie Business Unit'em w Polsce (odpowiedzialność za pełny P&L). Zarządzanie zespołem: sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, edukacji medycznej i refundacji.
Współpraca z korporacyjnymi partnerami funkcyjnymi w ramach regionu CEE i NEE. Wdrożenie programu Sales Force Excellence (CRM + BI), kreowanie i prowadzenie programów edukacyjnych, zarządzenie kanałami dystrybucji (bezpośredni: do lekarzy i pacjentów w ramach przetargów publicznych; pośredni: przez dystrybutorów). Tworzenie sojuszy strategicznych z korporacjami komplementarnymi.
Współpraca z korporacyjnymi partnerami funkcyjnymi w ramach regionu CEE i NEE. Wdrożenie programu Sales Force Excellence (CRM + BI), kreowanie i prowadzenie programów edukacyjnych, zarządzenie kanałami dystrybucji (bezpośredni: do lekarzy i pacjentów w ramach przetargów publicznych; pośredni: przez dystrybutorów). Tworzenie sojuszy strategicznych z korporacjami komplementarnymi.
Sales and Development Manager - Business Unit Diabetes (sprzęt medyczny)
Kierowanie zespołem handlowym, odpowiedzialność za budżet sprzedaży. Kompleksowe zarządzanie sprzedażą pomp insulinowych, materiałów eksploatacyjnych oraz systemów ciągłego monitorowania glikemii. Rozwój nowego biznesu (terapie, produkty, klienci).
Kierownik Działu Handlowego (poligrafia, opakowania)
Kierowanie i restrukturyzacja działu handlowego. Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii handlowej. Rozwój działalności na rynkach CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Łotwa). Odpowiedzialność za budżet sprzedaży. Rozwój 2 nowych linii businessowych na rynku polskim.
Key Account Manager (opakowania z tektury falistej)
Key Account Management (dla fabryk Kappa Kappa Konin i Warszawa), zarządzanie częścią zespołu sprzedaży. Kierowanie projektami (Vendor Managed Inventory, Supply Chain Management). Odpowiedzialność za budżet sprzedaży, udział w europejskich przetargach i negocjacjach.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Narciarstwo, windsurfing
Organizacje
AIESEC (Uniwersytet Łódzki), ZHP
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży