Michał Wolny

Business Manager (rynek medyczny, usługi B2B)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CFM Leasing Marketing Zarządzanie P&L Project Management Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą Poligrafia Sprzedaż B2B Opakowania Zarzadzanie ludzmi, team leader, management. Urządzenia medyczne

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Gerson Lehrman Group
Business Development Consultant
Doradztwo w zakresie rozwoju sprzedaży i marketingu dla lokalnych i międzynarodowych partnerów rynku medycznego oraz usług B2B (sprzęt medyczny, farmacja, opakowania i poligrafia, inwestorzy branży medycznej, dostawcy usługi Car Fleet Management).
Zbieranie danych o organizacji i rynku, analityka, wywiady z zaangażowanymi stronami, prowadzenie grup fokusowych i/lub warsztatów. Przygotowanie propozycji biznesowych skoncentrowanych na wysokiej efektywności. Wprowadzanie nowych firm na rynek polski i przygotowanie ekspansji eksportowej.

Rozwój własnego start-up’u telemedycznego poprzez innowacyjną platformę on-line/mobilną.
Medtronic Poland Sp. z o.o.
Business Unit Manager - Diabetes (sprzęt medyczny)
Kierowanie Business Unit'em w Polsce (odpowiedzialność za pełny P&L). Zarządzanie zespołem: sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, edukacji medycznej i refundacji.
Współpraca z korporacyjnymi partnerami funkcyjnymi w ramach regionu CEE i NEE. Wdrożenie programu Sales Force Excellence (CRM + BI), kreowanie i prowadzenie programów edukacyjnych, zarządzenie kanałami dystrybucji (bezpośredni: do lekarzy i pacjentów w ramach przetargów publicznych; pośredni: przez dystrybutorów). Tworzenie sojuszy strategicznych z korporacjami komplementarnymi.
Medtronic Poland Sp. z o.o.
Sales and Development Manager - Business Unit Diabetes (sprzęt medyczny)
Kierowanie zespołem handlowym, odpowiedzialność za budżet sprzedaży. Kompleksowe zarządzanie sprzedażą pomp insulinowych, materiałów eksploatacyjnych oraz systemów ciągłego monitorowania glikemii. Rozwój nowego biznesu (terapie, produkty, klienci).
Janoschka Polska Sp. z o.o.
Kierownik Działu Handlowego (poligrafia, opakowania)
Kierowanie i restrukturyzacja działu handlowego. Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii handlowej. Rozwój działalności na rynkach CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Łotwa). Odpowiedzialność za budżet sprzedaży. Rozwój 2 nowych linii businessowych na rynku polskim.
ALD Automotive Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Kluczowych Kientów (usługi Full Service Leasing)
Realizowanie celów sprzedażowych. Zarządzanie częścią zespołu sprzedaży. Key Account Management - długoterminowe umowy outsourcingu flot samochodowych. Współpraca z dostawcami i dealerami.
Grupa EFL
Key Account Manager (usługi Full Service Leasing)
Rozwój sprzedaży. Stworzenie i realizacja projektu Call Center (telemarketing) dla potrzeb obsługi firmy oraz wspomagania sprzedaży / wizyt handlowych
Smurfit Kappa Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager (opakowania z tektury falistej)
Key Account Management (dla fabryk Kappa Kappa Konin i Warszawa), zarządzanie częścią zespołu sprzedaży. Kierowanie projektami (Vendor Managed Inventory, Supply Chain Management). Odpowiedzialność za budżet sprzedaży, udział w europejskich przetargach i negocjacjach.
Smurfit Kappa Polska Sp. z o.o.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży (opakowania z tektury falistej)
Rozwój sprzedaży w regionie.
Amcor Tobacco Packaging Polska sp. z o.o.
Account Manager (poligrafia, opakowania)
Start i rozwój nowego działu opakowań. Pozyskiwanie i obsługa nowych klientów. Współpraca z agencjami marketingowymi.
Siemens Sp. z o.o.
Order Handler (praktykant)
Praktyka zawodowa w Dziale Exportu - centrala Siemens'a (Erlangen, Niemcy).

Edukacja

Logo
Ekonomia - Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Narciarstwo, windsurfing

Organizacje

AIESEC (Uniwersytet Łódzki), ZHP

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży