Wypowiedzi
-
Ok co w związku z tym? Rozważamy sytuacje kiedy ktoś zdecydował się skorzystać z oferty klubu i chce uniknąć potencjalnych problemów po zakończeni umowy.
Po co więc filozofować? ;] -
Dobre sobie, rosnące koszta klubu... przynajmniej łatwo będzie zrezygnować z umowy :)
-
Czy baza zarejestrowana jest w GIODO?
-
A jak z konkurencją wokół Was?
e-papierosy to już trochę oklepany temat, często gęst ich na mieście a zwłaszcza w hipermarketach -
Porażka taka strona, kliknij tu, kliknij tam, zadzwoń się dowiesz bla bla.... oj Panie Specjalisto
-
Po co bawić się w rachunki. Można kartę po zakończeniu umowy zablokować i wyrobić nową. Moja zdążyła się po roku mocno sponiewierać. Koszty w większości wypadków zerowe.
-
W sumie chyba zacznę reklamować ich usługę "klijętom" co to właśnie za przysłowiową stówką chcą mieć co tylko się da... dobry pomysł Maciej
-
Sylwia S.:
mam doświadczenie z poleceniami zapłaty z telefoniami komórkowymi i funkcjonuje to jak należy. w Pure można płacić samodzielnie, ale za tę przyjemność płaci się 10zł prowizji. jeśli mój karnet był wart 99zł to te 10zł stanowi 10% więc dużo.
ale mam świeży przykład koleżanki, jej też już 3 miesiące pobierają opłaty po zakończeniu umowy.
szkoda, że tylko ta firma tak postępuje z klientami.
mnie w tym wszystkim dziwi jedno, skoro koleżanka już 3 miesiąc ma sciąganą kasę to przepraszam, na co czeka? chyba już po miesiącu zorientowała się, że coś jest nie tak -
Jakich swoich pieniędzy? Podpisuję płatność na określoną stałą kwotę. To jest wygodne, podobnie jak polecenie zapłaty. Sam mechanizm jest dobry.
-
Tak. Oprócz Twoich fanów, mogą to zobaczyć znajomi fanów, inne osoby, które trafią na fanpage.
Nie ma takiego sposobu.
Nie ma na to złotej recepty. Oczywiście w większości przypadków, każdemu kto prowadzi firmowy fanpage sprzedający produkt/usługę zależy na jak największej konwersji wejść na stronę i co za tym idzie sprzedaży. Trzeba opracować odpowiednie działania marketingowego aby ta konwersja była jak najlepsza i oczywiście je systematycznie prowadzić. Za to się już płaci ;). Nie nastawiaj się na cuda, w zależności od branży/produktu/usługi/marki itp. to są różne liczby.
Jeśli masz coś naprawdę wartościowego co zaoferujesz w zamian za polubienie ok, generalnie jednak nie warto. -
zenbox.pl
błyskawiczny suport -
Odświeżę temat.
Jeśli są osoby zainteresowaniem rozwojem nowego sposobu wykorzystania płatności, zapraszam do kontaktu.
Bez uciążliwych aplikacji.
Bez potrzeby posiadania terminala.
Bez NFC czy płatności zbliżeniowo.
Prosto i bezpiecznie. -
Jeśli ta strona ma sprzedawać to robi to słabo
Generalnie cała jest do przeprojektowania
Zostawił bym środkowy element z wyszukiwarką
Nie ta kolorystyka
Oliwkowa stopka strzał w kolano, nikt nie zapisze się do newslettera od tak (bo niby po co? brak przekazu ) menu o guzior FB dopełnia całości
No ale jaka strona firmy, która robi zlecenie taki produkt bym powiedział.... -
Dziękuję, realizuję już jedną inwestycję z funduszem.
Skoro zamieszcza Pan ogłoszenie to proszę liczyć się z krytyką. Zwłaszcza z konstruktywną krytyką czego Pan kompletnie nie dostrzegł.
Jeśli nie rozumiem Pan w czym jest problem w kontekście strony o której pisałem to pozostaje mi współczuć braku świadomości wizerunku "funduszu". -
Potwierdzam. Trzeba w klubie wypowiadać płatność. Co nie daje gwarancji znając życie więc lepiej kartę zastrzec w banku i nową wyrobić.
-
Przepraszam, ale wypadało by się jednak podpisać na tej niedokończonej stronie www, kto w ogóle za tym stoi.
Obecnie wizerunek jako fundusz venture capital mocno naciągany... w ciemno wysyłać swoje pomysły? -
Paula M.:
Czyli mimo,że w umowie jest zapis o tych 40% to nie trzeba się do tego ustosunkowywać?;)
Wyżej napisano w jakiej sytuacji nie trzeba.