Umiejętności
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
MsWord, MsPowerPoint, MsExcel,
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu Sprzedaży
- zarządzanie pracą sklepów w podległym regionie i dbanie o ich wizerunek.
- wsparcie kierowników podległych obiektów w ich codziennej pracy.
- zarządzanie personelem - dobór, szkolenie i ocena pracowników oraz ich motywowanie.
- odpowiedzialność za wyniki oraz realizowanie przez sklepy ustalonych celów.
- wsparcie kierowników podległych obiektów w ich codziennej pracy.
- zarządzanie personelem - dobór, szkolenie i ocena pracowników oraz ich motywowanie.
- odpowiedzialność za wyniki oraz realizowanie przez sklepy ustalonych celów.
Doradca Klienta
- nadzór nad bieżącą działalnością sklepów franczyzowych na podległym obszarze
- doradztwo i kompleksowe wsparcie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
- koordynacja współpracy z dostawcami i producentami
- współtworzenie oferty asortymentowej
- analiza wyników finansowych sklepów oraz dbanie o realizację założonego poziomu sprzedaży
- koordynacja akcji marketingowych i otwarć nowych placówek
- doradztwo i kompleksowe wsparcie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
- koordynacja współpracy z dostawcami i producentami
- współtworzenie oferty asortymentowej
- analiza wyników finansowych sklepów oraz dbanie o realizację założonego poziomu sprzedaży
- koordynacja akcji marketingowych i otwarć nowych placówek
Przedstawiciel Handlowy
- określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców
- działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów
- prezentację oferty firmy oraz składanie zamówień
- negocjację warunków zawieranych transakcji
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
- działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów
- prezentację oferty firmy oraz składanie zamówień
- negocjację warunków zawieranych transakcji
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 104606434
Varnish cache server
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
piłka nożna, bieganie, pływanie
polityka, sprawy społeczne,
vinyle
polityka, sprawy społeczne,
vinyle