Piotr Bratek

Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Coaching Prawo jazdy Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Żabka Polska
Kierownik Rejonu Sprzedaży (Partner ds. Sprzedaży)
- realizacja strategii firmy i założonych parametrów sprzedaży,
- wsparcie Franczyzobiorców w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej w sklepie Żabka i Freshmarket
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów w podległym obszarze sprzedaży,
- raportowanie efektywności realizowanych zadań,
- prowadzenie kontroli sklepów pod kontem prawidłowej gospodarki towarowej oraz zarządzania finansami
- dobór kadr (Ajentów)
- rozliczanie zespołu z postawionych celów
- przeprowadzanie szkoleń
PEPSICO FRITO LAY POLAND
Przedstawiciel Handlowy
- Sprzedaży oferty handlowej PepsiCo do obecnych klientów; Star Chips, Mr. Snaki, Chipita, Pepsi, Mirinda, 7up , Lipton, Rockstar;
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych;
- Poszukiwaniu i nawiązywaniu współpracy z nowymi klientami z kanału tradycyjnego;
- Dbanie o wysoką jakość standardów ekspozycyjnych;
- Budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami;
- Budowaniu długofalowej współpracy poprzez wdrażanie promocji i akcji marketingowych;
- Dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów Firmy;
- Wdrażanie działań marketingowych zwiększających sprzedaż;
- Monitoring działań konkurencji;
- Nadzór nad rozliczeniami klientów;
PEPSICO FRITO LAY POLAND
Rotacyjny Przedstawiciel Handlowy
- realizowanie polityki firmy w zakresie sprzedaży produktów oraz w zakresie współpracy z klientami detalicznymi;
- nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami;
- realizacja targetów sprzedaży;
- monitorowanie terminowego spływu należności;
- pozyskiwanie nowych klientów;
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
specjalista ds. sprzedaży
aktywne, pozyskiwanie klientów z sektora B2B dla Krajowego Rejestru Długów;
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klienta;
osiąganie założonych planów sprzedaży;
Alior Bank S.A.
Opiekun Klienta
- aktywna realizacja zadań wynikających z operacyjnego planu sprzedaży w obsługiwanym segmencie klienta
- pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż produktów bankowych
- zorientowana na sprzedaż analiza rynku lokalnego w celu kierowania ofert sprzedażowych do zidentyfikowanych potencjalnych klientów
- negocjowanie z klientami warunków umów oraz warunków poszczególnych transakcji
- realizacja zadań sprzedażowych w ramach wewnętrznej kampanii CRM
AmRest Holdings SE
shift manager / manager produktu
Od 2009 – kierownik zmiany (Shift Manager - Product Manager oraz Facility Manager).

Obowiązki:
- bezpośredni nadzór nad działaniem restauracji podczas zmiany,
- zarządzanie zespołem 40sto osobowym
- zarządzanie kosztami restauracji,
- dokonywanie zamówień produktów,
- współpraca z dostawcami,
- przeprowadzanie inwentaryzacji,
- analiza faktur
- sporządzanie raportów dotyczących kosztów sprzedaży oraz semis
- dbanie o efektywną sprzedaż i podnoszenie zysków,
- bezpośrednia obsługa klientów,
- realizacja celów miesięcznych, rocznych ustalonych przez firmę
- budowa relacji z firmami i serwisami zewnętrznymi,
- dbałość o stan techniczny restauracji.
AmRest Holdings SE
Supervisor
- współpraca z kierownikiem w zarządzaniu i kierowaniu zespołem pracowników,
- pomoc w zarządzaniu produkcją,
- przyjmowanie dostaw,
- obsługa klientów wymagających,
- szkolenie pracowników z podstaw obsługi klienta,
- szkolenie pracowników z zakresu zarządzania produkcją,
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.

Szkolenia i kursy

Szkolenia wewnętrzne w firmie AmRest:

- szkolenie abc z technik szkolenia - 8 godzin
- sztuka prezentacji - 3dni po 8 godzin
- naczelne wartości - 4 godziny
- system szkoleń satysfakcji klienta - 8 godzin
- customermania - 3 godziny
- cms, HCCP - 8 godzin
- zasady i sposoby udzielania informacji zwrotnej - 2 dni po 8 godzin


Szkolenie Shift Managerskie:
- zarządzanie i kontrolowanie zmianą i kategoriami kosztowymi - 6 dni po 8 godzin

Edukacja

Logo
Zarządzanie, psychologia w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Zainteresowania

muzyka,
żeglarstwo,
jazda rowerem,
wędrówki po górach,
pływanie,
podróże,

Inne

- doświadczenie w otwieraniu trzech nowo powstałych restauracji.
- znajomość obsługi komputera: Windows, Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), Internet, Micros.
- czynne prawo jazdy kat. B od 2005 roku, własny samochód.,
- patent żeglarza jachtowego od 2001 roku.
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych.