Umiejętności
Coaching
kreatywność
Umiejętność analitycznego myślenia
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
Nastawienie na osiąganie wyników
Umiejętność zarządzania zespołem ludzkim;
zarządzanie strukturami rozproszonymi
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
• realizację wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych w ramach podległego zespołu sprzedaży oraz współpracującej sieci agentów wyłącznych;
• zarządzanie podległym zespołem sprzedaży;
• zarządzanie podległą siecią agentów wyłącznych;
• realizację planu rekrutacji podmiotów sprzedaży;
• utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności wśród agentów wyłącznych;
• nadzór na przestrzeganiem w procedur wewnętrznych;
• analizę pola ubezpieczeniowego i działań konkurencji.
• zarządzanie podległym zespołem sprzedaży;
• zarządzanie podległą siecią agentów wyłącznych;
• realizację planu rekrutacji podmiotów sprzedaży;
• utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności wśród agentów wyłącznych;
• nadzór na przestrzeganiem w procedur wewnętrznych;
• analizę pola ubezpieczeniowego i działań konkurencji.
Lider Sekcji Telemarketingu
• zarządzaniu sekcją sprzedażową w Zespole Telemarketingu oraz odpowiedzialności za wyniki sekcji telemarketingu;
• realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych w segmencie klienta indywidualnego;
• zapewnianiu zgodności funkcjonowania zespołu telemarketerów zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami oraz standardami;
• budowaniu długofalowych relacji z Klientami Banku;
• wspieraniu rozwoju pracowników;
• rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu;
• odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego.
• realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych w segmencie klienta indywidualnego;
• zapewnianiu zgodności funkcjonowania zespołu telemarketerów zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami oraz standardami;
• budowaniu długofalowych relacji z Klientami Banku;
• wspieraniu rozwoju pracowników;
• rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu;
• odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego.
Dyrektor Placówki Bankowej
• zarządzanie oddziałem banku detalicznego zarówno w obszarze sprzedażowym, jak i operacyjnym;
• realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego oraz w małych i średnich firmach;
• odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego;
• rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców;
• współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania;
• zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;
• bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów;
• przeprowadzanie sesji coachingowych – adept.
• realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego oraz w małych i średnich firmach;
• odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego;
• rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców;
• współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania;
• zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;
• bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów;
• przeprowadzanie sesji coachingowych – adept.
Lider Oddziału
Euro Bank S.A.
• odpowiedzialność za wynik sprzedażowy z uwzględnieniem poziomu ryzyka kredytowego;
• administracja i organizacja pracy oddziału bankowego;
• zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja, szkolenia, coaching, wyznaczanie i monitorowanie realizacji celów sprzedażowych;
• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów na lokalnym rynku - prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych;
• odpowiedzialność za przestrzeganie standardów wizualizacyjnych – wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych;
• prowadzenie dokumentacji administracyjnej placówki, sporządzanie raportów.
• administracja i organizacja pracy oddziału bankowego;
• zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja, szkolenia, coaching, wyznaczanie i monitorowanie realizacji celów sprzedażowych;
• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów na lokalnym rynku - prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych;
• odpowiedzialność za przestrzeganie standardów wizualizacyjnych – wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych;
• prowadzenie dokumentacji administracyjnej placówki, sporządzanie raportów.
kierownik salonu firmowego
• planowanie i nadzorowanie realizacji sprzedaży produktów i usług;
• kontrolowanie wyników sprzedażowych oraz ich raportowanie;
• przeprowadzanie akcji reklamowych;
• coaching – budowanie efektywnego zespołu;
• zarządzanie placówką – organizacja remontów;
• rekrutacja nowych pracowników;
• pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi.
• kontrolowanie wyników sprzedażowych oraz ich raportowanie;
• przeprowadzanie akcji reklamowych;
• coaching – budowanie efektywnego zespołu;
• zarządzanie placówką – organizacja remontów;
• rekrutacja nowych pracowników;
• pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi.
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe