Umiejętności
zdyscyplinowany
zarządzanie, samoorganizacja
innowacyjny
Języki
włoski
biegły
angielski
dobry
łaciński
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Zarządzania Siecią Placówek Agencyjnych
1. Zarządzanie siecią placówek agencyjnych w Wielkopolsce, Lubuskim, Zachodniopomorskim, Kujawsko Pomorskim, Mazowszu
2. monitoring standardów obsługi sprzedaży w podległych placówkach (ok. 400 Placówek)
3. wdrażanie standardów wizualnych w biurach agentów wyłącznych zgodnie z harmonogramem projektu
4. tworzenie zasad współpracy dla agentów wyłącznych z biurem w ramach projektu
5. wdrażanie procedur operacyjnych dotyczących sprzedaży w placówkach agencyjnych oraz nadzorowanie ich realizacji w terenie
6. przygotowywanie założeń i analizowanie wyników badań spełnienia standardów jakości obsługi klienta w biurach agentów wyłącznych
7. ustalanie i rozliczanie celów sprzedażowych dla Obszarów i agentów należących do kanału agentów wyłącznych z biurem
8. Współpraca z dyrektorami oraz kierownikami sprzedaży w zarządzanych obszarach
2. monitoring standardów obsługi sprzedaży w podległych placówkach (ok. 400 Placówek)
3. wdrażanie standardów wizualnych w biurach agentów wyłącznych zgodnie z harmonogramem projektu
4. tworzenie zasad współpracy dla agentów wyłącznych z biurem w ramach projektu
5. wdrażanie procedur operacyjnych dotyczących sprzedaży w placówkach agencyjnych oraz nadzorowanie ich realizacji w terenie
6. przygotowywanie założeń i analizowanie wyników badań spełnienia standardów jakości obsługi klienta w biurach agentów wyłącznych
7. ustalanie i rozliczanie celów sprzedażowych dla Obszarów i agentów należących do kanału agentów wyłącznych z biurem
8. Współpraca z dyrektorami oraz kierownikami sprzedaży w zarządzanych obszarach
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych w Warszawie i p.o. Kierownik Sprzedaży w Legionowie
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych
2. Zarzadzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów i utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży
3. Współpraca z Zespołem Underwritingu MSP w Oddziale Regionalnym oraz z Zespołem Wsparcia Sprzedaży w zakresie przygotowywania warunków oraz kwotacji ofert ponadkompetencyjnych.
4. Zarządzanie zmianą struktury sprzedażowej w podległej sieci w 2012 w ramach reformy MORS
5. planowanie krótko i długofalowe celów sprzedażowych i strategii pracy
6. zarządzanie strategia firmy poprzez udział w Grupie Konsultacyjnej „Everest” w Centrali PZU SA wdrażającej nowy system polisowy oraz jako Lider Opinii w Obszarze Mazowiecki Wschód
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych
2. Zarzadzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów i utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży
3. Współpraca z Zespołem Underwritingu MSP w Oddziale Regionalnym oraz z Zespołem Wsparcia Sprzedaży w zakresie przygotowywania warunków oraz kwotacji ofert ponadkompetencyjnych.
4. Zarządzanie zmianą struktury sprzedażowej w podległej sieci w 2012 w ramach reformy MORS
5. planowanie krótko i długofalowe celów sprzedażowych i strategii pracy
6. zarządzanie strategia firmy poprzez udział w Grupie Konsultacyjnej „Everest” w Centrali PZU SA wdrażającej nowy system polisowy oraz jako Lider Opinii w Obszarze Mazowiecki Wschód
Kierownik Sprzedaży PZU SA w Warszawie
1. Zarzadzanie efektywnością Zespołu Sprzedaży w zakresie ubezpieczeń kierowanych do klienta masowego (KI oraz MSP)
2. Zarzadzanie największą w Polsce siecią multiagencji pod względem przypisu
3. Aktywna rekrutacja sieci wyłącznej
4. Zarzadzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów i utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży
5.Współpraca z jednymi z największych dealerów samochodowych w Polsce
6.Akwizycja w zakresie sprzedaży TFI/IKE/OFE
7. I miejsce w realizacji planu w Obszarze Mazowiecki Wschód
8. I miejsce w realizacji planu OC komunikacyjne
9. Najlepszy Zespół w Warszawie w konkursie Bądź Najlepszy 2012 i 22 miejsce w Polsce (na 300 zespołów) – nagroda prezesa PZU SA Andrzeja Klesyka
2. Zarzadzanie największą w Polsce siecią multiagencji pod względem przypisu
3. Aktywna rekrutacja sieci wyłącznej
4. Zarzadzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów i utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży
5.Współpraca z jednymi z największych dealerów samochodowych w Polsce
6.Akwizycja w zakresie sprzedaży TFI/IKE/OFE
7. I miejsce w realizacji planu w Obszarze Mazowiecki Wschód
8. I miejsce w realizacji planu OC komunikacyjne
9. Najlepszy Zespół w Warszawie w konkursie Bądź Najlepszy 2012 i 22 miejsce w Polsce (na 300 zespołów) – nagroda prezesa PZU SA Andrzeja Klesyka
Kierownik Sprzedaży PZU SA w Łodzi
1. Zarzadzanie efektywnością Zespołu Sprzedaży w zakresie ubezpieczeń kierowanych do klienta masowego (KI oraz MSP)
2. Zarzadzanie największa siecią multiagencyjną w Łodzi
3. Aktywna rekrutacja sieci wyłącznej
4. Zarzadzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów i utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży
5.Współpraca z kanałem dealerów samochodowych
6. Akwizycja w zakresie sprzedaży TFI/IKE/OFE
2. Zarzadzanie największa siecią multiagencyjną w Łodzi
3. Aktywna rekrutacja sieci wyłącznej
4. Zarzadzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów i utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży
5.Współpraca z kanałem dealerów samochodowych
6. Akwizycja w zakresie sprzedaży TFI/IKE/OFE
przełożony
wystawiono
Z Panem Sebastianem Oliszewskim miałem przyjemność współpracować w 2011. Pełniłem wówczas funkcję Dyrektora Sprzedaży Oddziału Regionalnego PZU SA w Łodzi i byłem bezpośrednim przełożonym Pana Oliszewskiego. Do jego obowiązków należało:
1. kierowanie zespołem agentów wyłącznych
2. współpraca z multiagencjami i brokerami ubezpieczeniowymi
3. rekrutacja, rozbudowa i rozwój podległego zespołu
4. realizacja planów sprzedażowych
Pracę Pana Oliszewskiego charakteryzowała sumienność i zaangażowanie w realizowane projekty. Przejawiał on inicjatywę i kreatywność w nowych rozwiązaniach.
Pan Oliszewski bardzo dobrze reagował na sytuacje stresowe i wymagające dużego wysiłku psychicznego zachowując systematycznośc i obowiązkowość. Praca indywidualna czy zespołowa nie stanowiła żadnej przeszkody. Pracownik starał się wdrazać nowatorskie rozwiązania kierując się dobrem podwładnych, wspólpracowników i firmy.
Opinię wydaję na prośbę pracownika.
z poważaniem
jan grzembka
1. kierowanie zespołem agentów wyłącznych
2. współpraca z multiagencjami i brokerami ubezpieczeniowymi
3. rekrutacja, rozbudowa i rozwój podległego zespołu
4. realizacja planów sprzedażowych
Pracę Pana Oliszewskiego charakteryzowała sumienność i zaangażowanie w realizowane projekty. Przejawiał on inicjatywę i kreatywność w nowych rozwiązaniach.
Pan Oliszewski bardzo dobrze reagował na sytuacje stresowe i wymagające dużego wysiłku psychicznego zachowując systematycznośc i obowiązkowość. Praca indywidualna czy zespołowa nie stanowiła żadnej przeszkody. Pracownik starał się wdrazać nowatorskie rozwiązania kierując się dobrem podwładnych, wspólpracowników i firmy.
Opinię wydaję na prośbę pracownika.
z poważaniem
jan grzembka
Organizator Sprzedaży Agencyjnej
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych Zespołu Sprzedaży
2. Dostarczanie danych niezbędnych w procesie planowania, monitorowania rozliczania planów i celów premiowych
3. Zapewnienie właściwej obsługi umów agencyjnych
4. Koordynacja działań związanych z programami wsparcia podmiotów sprzedaży
5. Wspieranie administracyjne i organizacyjne działań Zespołu Sprzedaży
6. Udział w procesie inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania
7. Udział w procesie rozliczeń wynagrodzenia dla pośredników niestałych, akceptacja wypłat wynagrodzenia, aktualizacja danych kontrahentów w celu prawidłowej obsługi procesu rozliczeń
2. Dostarczanie danych niezbędnych w procesie planowania, monitorowania rozliczania planów i celów premiowych
3. Zapewnienie właściwej obsługi umów agencyjnych
4. Koordynacja działań związanych z programami wsparcia podmiotów sprzedaży
5. Wspieranie administracyjne i organizacyjne działań Zespołu Sprzedaży
6. Udział w procesie inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania
7. Udział w procesie rozliczeń wynagrodzenia dla pośredników niestałych, akceptacja wypłat wynagrodzenia, aktualizacja danych kontrahentów w celu prawidłowej obsługi procesu rozliczeń
Projekty
Agent 2.0
- koordynowanie prac w nowo powstających Placówkach
- analiza nowych Placówek pod kątem współpracy z PZU
- współpraca z terenowymi Kierownikami i Dyrektorami Sprzedaży
- organizowanie inicjatyw wspierających Placówki Agencyjne
Wprowadzenie Standardów Obsługi Klienta i Standardów Wizualizacji w ok. 1100 Placówkach Agencyjnych w całej Polsce. Największy tego rodzaju Projekt w branży ubezpieczeniowej w Polsce
Zakres obowiązków
- zarządzanie siecią Placówek w zakresie standardów obsługi i wizualizacji- koordynowanie prac w nowo powstających Placówkach
- analiza nowych Placówek pod kątem współpracy z PZU
- współpraca z terenowymi Kierownikami i Dyrektorami Sprzedaży
- organizowanie inicjatyw wspierających Placówki Agencyjne
Szkolenia i kursy
międzynarodowy egzaminator języka włoskiego TELC
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże, film, muzyka, sztuka
Organizacje
TELC
Grupy
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FINANSE I UBEZPIECZENIA porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży FINANSE I UBEZPIECZENIA. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.