Jacek Pawlak

creative / creative director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

rozwój marki Copywriting zarządzanie kreatywne Strategia kreatywna Direct Mail Marketing bezpośredni wymyślanie pomysłów Marketing Zintegrowany reklama interaktywna Komunikacja Marketingowa Social Media Pisanie E-mail marketing

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Creative Director
tenpawlak & company
Wymyślanie, tworzenie, sprzedawanie, produkowanie efektywnych form komunikacji reklamowej.

Praca dla: PZL (Heineken Rosja), DDB Warszawa (Tyskie), Scholz&Friends (Play), CzteryCzwarte (Samsung), Brainshop U-boot (Volvo, Discovery Channel, TLC, Gwiazda Morza, Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Dar Natury, przetargi), Red8 Advertising (US Pharmacia, Carlsberg, KFC, AXE, BMW), FocusAdvantage, BNA

Od stycznia 2011 r. jestem jednym z trzech copywriterów pracujących w Polsce dla APPLE.
Artur Kopp
Artur Kopp · współpracownik
wystawiono
Ciężko jest znaleźć osobę tak pełną pomysłów i jednocześnie tak bardzo szanującą potrzeby klienta. Błyskotliwy i dowcipny profesjonalista czerpiący garściami z tradycji i doświadczeń branży, dla którego każdy klient jest tak samo ważny i godny zaangażowania. Współpraca z Jackiem to zawsze doskonałe doświadczenie.
Ewelina Żychlińska
Ewelina Żychlińska · współpracownik
wystawiono
Praca z Jackiem to czysta przyjemność i ciesze się, że mogłam tego doświadczyć. Profesjonalny, kreatywny, zaangażowany, komunikatywny, mądry i z wielkim poczuciem humoru - to kilka z cech, które zauważyłam. Gorąco polecam współpracę!
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Dziesięciolatek z trzydziestoletnim stażem.
Dorota Jakubowska
Dorota Jakubowska · usługodawca
wystawiono
Jacek jest niezwykle kreatywnym, inteligentnym a jednocześnie nastawionym na wartości, lojalnym, uczciwym współpracownikiem
Marek Gawdzik
Marek Gawdzik · współpracownik
wystawiono
Głowa pełna pomysłów - nie tylko kreatywnych, ale i skutecznie realizujących założenia strategiczne marki. Zaskakujące pomysły copywriterskie.
IQ Marketing
Creative Director
Remigiusz Kociołek
Remigiusz Kociołek · podwładny
wystawiono
Jacek posiada olbrzymią, nieustannie aktualizowaną wiedzę na temat reklamy, którą zawsze chętnie się dzieli. Konkurowanie z nim przy tworzeniu jak najlepszych haseł i debatowanie na temat niuansów języka polskiego jest niezwykle wzbogacające i przyjemnie wpływa na copywriterski umysł. Potrafi połączyć profesjonalizm z poczuciem humoru. I co chyba najważniejsze - On lubi tę robotę :)
Rafal Wasilewski
Rafal Wasilewski · podwładny
wystawiono
Profesjonalizm, mnóstwo pomysłów i chęć do dzielenia się przeogromną wiedzą. Jacek, to świetny kreatywny, od którego można się bardzo dużo nauczyć, a praca z Nim, to prawdziwa przyjemność.
FireFly Creation
Managing Creative Director
Marek Łapczyński
Marek Łapczyński · współpracownik
wystawiono
Jeden z najfajniejszych i najlepszych dyrektorów kreatywnych z jakim kiedykolwiek pracowałem!
Ilona Trzeciak
Ilona Trzeciak · współpracownik
wystawiono
Praca z Jackiem to przyjemność. Codzienna dawka energii, optymizmu i nowych pomysłów w połączeniu z dobrą organizacją projektów i współpracy z teamem.
Profesjonalizm w 100%, właśnie przy takich osobach chcemy się rozwijać i czerpać wiedzę.
Touchpoint RC
managing & creative director
Paweł Popek
Paweł Popek · podwładny
wystawiono
Jacek to z jednej strony bardzo silna osobowość kreatywna, a z drugiej dobry partner w rozmowach o dylematach strategicznych marki. Rzadko spotykane połączenie w świecie reklamy. Komunikację 360° uprawiał na długo przed tym, gdy to pojęcie stało się elementem obowiązkowym każdego briefu. Poza tym świetnie opowiada o reklamie. Niezależnie od tego, czy dla laików (pamiętna "Reklama dymna" w TOK FM), czy dla znajomych z branży.
Kacper Głąbicki
Kacper Głąbicki · podwładny
wystawiono
PEŁEN PROFESJONALIZM I UCZCIWOŚĆ.
Z przyjemnością i szacunkiem składam taką referencję.
DDB & tribal
senior copywriter / senior creative / deputy creative director
Piotr B.
Piotr B. · współpracownik
wystawiono
Jacek jest osobą niezwykle kreatywną, o dużej wiedzy zarówno związanej z copywritingiem jak również tej, potrzebnej do ocenienia jakości całego projektu kreatywnego czy kampanii. Współpraca z Jackiem to inspirujące doświadczenie, które oceniam jako ważny aspekt pracy zawodowej.
Adam Szulc
Adam Szulc · klient
wystawiono
Współpracowałem z Jackiem przy produkcji filmu dla marki Tyskie "Jeden łyk". Wykazał się mega profesjonalizmem i kreatywnością -> pomysł w 100% odpowiadał na brief. Jacek swoim doświadczeniem zapewniał komfort pracy na planie zdjęciowym i umiejętnie potrafił zarówno współpracować z klientem jak i reżyserem.
Paweł Bobrek
Paweł Bobrek · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Jackiem, to nie tylko przyjemność, to również nieocenione, ciągłe zdobywanie nowych doświadczeń.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Świetny kreatywny. Człowiek na którym można polegać, chętnie dzielący się swoją wiedzą i umiejętnościami. Poza pracą, świetny kumpel.
Grey Warszawa
copywriter
Young & Rubicam Poland
copywriter
Young & Rubicam Poland

Szkolenia i kursy

Trening zarządzania energią życiową w stresie - Instytut Psychoimmunologii IPSI – 4-5.03.2011 Jabłoń
Co kryje radio - Mandy Wheeler, Luke Sorba (Punch It Up) - 22.04.2009 Warszawa
Agency Leadership Program. Leading a Creative Business Solutions Enterprise - DDB Worldwide, The Columbia Consulting Group - 12-16.05.2008 Miami
Szkoła Trenerów Biznesu Edycja XVIII - Grupa Trop - V.2006-XI.2007 Warszawa
Co-Creativity Workshop - DDB Worldwide - 13-15.03.2007 Paris
DDB Warszawa Performance Management Training – 20.09.2006 Warszawa
Managing People for Better Results – DDB Worldwide -17-19.05.2006 Athens, Greece
Sztormy. Sopockie Spotkania Teorii z Praktyką – 24-25.01.2006 Sopot
Myśl twórczo i bądż pierwszy – dr Edward de Bono – 30.03.2006 Warszawa
Profesjonalna prezentacja - Grupa Training & Consulting - 20-21.10.2005 Warszawa
Performance Management Workshop - DDB Worldwide - 23-24.02.2005
A Dialogue with Keith & Ken - DDB Worldwide - 12-14.11.2003 New York
Lider i Menedżer. Inspirujące przywództwo - ]Door. Training&Consulting - 2001 Warszawa
The Great Radio Picture Workshop - Tony Hertz - 9-10.11.2000 Paszkówka

Edukacja

Logo
Filozofia (dyplom w katedrze estetyki), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

komunikacja, branding, dizajn, reklama, Cannes Lions, sprzęt audiofilski, muzyka, gitary, kino, dobre jedzenie, Vespa, Subaru Forester, poezja, fotografia, ikony, malarstwo Nowosielskiego, Themerson, Białoszewski, The Beatles, Nick Cave, Frank Zappa, Sasnal, stara Warszawa, wino, zespół The Banana$, w którym grałem na gitarze, pisałem teksty i muzykę oraz reprezentowałem z nim Warszawę na Studenckim Festiwalu w Krakowie, Bertrand Russell, estetyka, palant, piłka nożna, rower, erudycja, ja sam

Organizacje

Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy
www.ktr.org.pl

Inne

Urodziłem się w Polsce. Kiedy miałem rok, Polska zdobyła złoty medal w piłce nożnej na Igrzyskach Olimpijskich w Monachium. Kiedy miałem trzy lata, Polska zajęła trzecie miejsce na Mistrzostwach Świata w RFN, pokonując Brazylię. Kiedy miałem siedem lat Polska była siódma w Argentynie. I im jestem starszy, tym trudniej zrozumieć innym moją pasję do polskiej nogi. Z wyjątkiem 1982, kiedy miałem 11 lat, a Polska była trzecia w Hiszpanii oraz 1992 roku, kiedy miałem lat 21, a Polska była druga na Olimpiadzie w Barcelonie. Uwielbiam wyjątki. I doczekałem się czasów, kiedy mój synek, który zawsze musi wygrać bierze piłkę i mówi: tato, gramy. ja będę polska, ty – portugalia. Filandia?

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
HR ensemble blog nowe trendy w zarządzaniu.
HR ensemble blog nowe trendy w zarządzaniu.
Grupa praktyków zajmujących się nowymi trendami w zarządzaniu, HR i marketingu.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marek Dyjak
Marek Dyjak
Zapraszam wszystkich miłośników muzyki i talentu Marka Dyjaka!
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
PZPN
PZPN
Wymyśl hasło dla Polskiego Związku Piłki Nożnej i poleć z Kadrą Polski na zgrupowanie do Hiszpanii.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)