Mateusz Ślusarczyk

Team Manager, Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Microsoft Office OpenOffice Adobe Photoshop Odporność na stres Prawo jazdy kat B samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów Grafika komputerowa

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CCIG Group
Team Manager
Lider zespołu sprzedażowego B2B/B2C – Utrzymanie, Akwizycja, Bazy Zewnętrzne
- utrzymywanie pozytywnych relacji oraz stały kontakt z przedstawicielami Orange Polska
- realizacja wyznaczonych celów biznesowych
- praca z zespołem (monitorowanie pracy, coachingi, rozliczanie, motywowanie, prowadzenie zebrań, raportowanie wyników)
Logo
Trener Telemarketingu
Tele-Promo Sp. z o. o.
Trener Działu Szkoleń: marzec - grudzień 2015
- rekrutacja (tworzenie ogłoszeń, promocja firmy, rozmowy rekrutacyjne)
- szkolenia wstępne (szkolenie nowych osób, przekazywanie niezbędnej wiedzy, egzaminowanie, wypełnianie formularzy wstępnych)
Trener Telemarketingu: maj 2014 - luty 2015
- praca z zespołem (monitorowanie pracy, coachingi, rozliczanie, motywowanie, prowadzenie zebrań, raportowanie wyników)
CCIG Group
Junior Team Manager
Lider zespołu sprzedażowego B2B - Utrzymanie, Bazy Zewnętrzne
- realizacja wyznaczonych celów biznesowych
- praca z zespołem (monitorowanie pracy, coachingi, rozliczanie, motywowanie, prowadzenie zebrań, raportowanie wyników)
CCIG Group
Konsultant telefoniczny
Projekt B2C - Utrzymanie
- kontakt telefoniczny z klientami Orange Polska w celu przedłużania obecnych abonamentów

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - nieukończone, wznowione, inżynierskie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

strzelectwo, film, grafika komputerowa, turystyka