Wypowiedzi
-
Dlaczego młode osoby są ważną częścią twojego biznesu?
http://ycult.com/dlaczego-mlodzi-sa-wazna-czescia-twoj... -
Cześć, ja cały czas śmigam :). Jak tam życie w tej grupie, chyba coś podupadło :P?
-
Joeri Van den Bergh i Mattias Behrer "How Cool Brands Stay Hot - Branding to Generation Y"
Margaret Thatcher "The Downing Street Years" -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aby poznać kogoś ciekawego ...
-
Cześć
Jeżeli szukasz informacji jak trafić z produktem lub usługą do młodego konsumenta to zapraszam na mojego bloga Ycult - http://ycult.com/
:) -
Dlaczego młode osoby nie kochają twojej marki?
http://ycult.com/dlaczego-nie-kochaja-twojej-marki/ -
Zachęcam każdego nowego członka do napisania kilku zdań o sobie, gdzie pracuje, czym się zajmuje, jakie ma zainteresowania.
Na pierwszy ogień rzucam swoją osobę :).
Cześć, nazywam się Mateusz Paszkiewicz. Od 2007 roku pracuję w mediach kierowanych do młodego odbiorcy (System Skateboarding Magazine, Free Mind Magazine, Tackyworld Media). Miałem przyjemność pracować w mediach o tematyce skateboarding i snowboarding.
Pracowałem również w firmach Nervous i C1RCA jako osoba odpowiedzialna za marketing, wizerunek oraz team sponsorowanych riderów.
Uwielbiam kreatywne wyzwania i nieszablonowe podejście do życia. Interesuje mnie tematyka marketingu, mediów, marek, trendów w kulturze młodzieżowej.
W wolnej chwili odpycham się na deskorolce, czytam książki, piszę bloga, robię zdjęcia. -
Tutaj zachęcam do dzielenie się linkami do swoich blogów. Tematyka - wszystko, co związane jest z kulturą młodzieżową (Youth Culture).
- prosiłbym o krótki opis posta + link
- bardzo prosiłbym o nie komentowanie wpisów tutaj, tylko na blogach -
Kierujesz swoją usługę lub produkt do młodego odbiorcy? Zapraszam na mojego bloga o kulturze młodzieżowej (media, marketing, trendy, marki).
www.ycult.com -
Ewa Nosal:
Dobrze ujęte podpisuje się pod tym :)
Książki, które udają coś, czymś nie są. Udają głebię, w rzeczywistości są płytkie.