Umiejętności
Kaizen
Legislacja
Lotus Notes
Microsoft Office
Negocjacje
Obsługa klienta
Zarządzanie
Ubezpieczenia
prawo
Raport A3
Lex Omega - system informacji prawnej
LEX Polonica
likwidacja szkód
Odwołania poszkodowdowe
Analiza pozwów
Nakazy zapłaty odszkodowań
Analiza orzecznictwa sądowego
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik
Kierownik Zespołu Obsługi Spraw Sądowych w Departamencie Prawnym. Analiza i obsługa pozwów i nakazów zapłaty. Udział w tworzeniu aktów legislacji wewnętrznej z obszaru likwidacji szkód. Przeprowadzanie działań optymalizujących procesy w Departamencie Prawnym i Departamencie Likwidacji Szkód. Udzielanie bieżącego wsparcia współpracownikom. Bieżąca analiza orzecznictwa sądowego.
Kierownik
Kierownik w Departamencie Likwidacji Szkód. Nadzór nad szkodami ponadkompetencyjnymi, szkodami flotowymi, szkodami rolnymi i majątkowymi. Przeprowadzanie działań optymalizujących procesy w Departamencie Likwidacji Szkód. Analizowanie jakości likwidacji szkód, obsługi roszczeń w zespołach bezpośrednio zajmujących się likwidacją szkód. Przeprowadzanie szkoleń. Udzielanie bieżącego wsparcia likwidatorom szkód w mieniu i na osobie w sprawach trudnych lub budzących wątpliwości. Bieżąca analiza orzecznictwa sądowego.
Koordynator
Koordynator w Zespole Budowania Satysfakcji Klienta/Departament Likwidacji Szkód. Rozpatrywanie interwencji organów nadzoru i Rzecznika Finansowego oraz odwołań poszkodowanych i ubezpieczonych w szkodach w mieniu. Analiza pozwów i nakazów zapłaty, rekomendowanie stanowisk, negocjowanie i zawieranie ugód. Udział w tworzeniu aktów legislacji wewnętrznej z obszaru likwidacji szkód. Udział w projektach mających poprawić jakość likwidacji szkód oraz obsługę klienta. Optymalizowanie procesów z obszaru likwidacji szkód. Analizowanie jakości likwidacji szkód, obsługi roszczeń w zespołach bezpośrednio zajmujących się likwidacją szkód. Przeprowadzanie szkoleń. Udzielanie bieżącego wsparcia likwidatorom szkód w mieniu i na osobie w sprawach trudnych lub budzących wątpliwości. Bieżąca analiza orzecznictwa sądowego.
Główny specjalista
Rozpatrywanie interwencji organów nadzoru i Rzecznika Finansowego oraz odwołań poszkodowanych i ubezpieczonych w szkodach w mieniu. Analiza pozwów i nakazów zapłaty, rekomendowanie stanowisk, negocjowanie i zawieranie ugód. Udział w tworzeniu aktów legislacji wewnętrznej z obszaru likwidacji szkód. Udział w projektach mających poprawić jakość likwidacji szkód oraz obsługę klienta. Optymalizowanie procesów z obszaru likwidacji szkód. Analizowanie jakości likwidacji szkód, obsługi roszczeń w zespołach bezpośrednio zajmujących się likwidacją szkód. Udzielanie bieżącego wsparcia likwidatorom szkód w mieniu i na osobie w sprawach trudnych lub budzących wątpliwości. Bieżąca analiza orzecznictwa sądowego.
Specjalista ds. Sądowych i Odwołań
Aviva
Rozpatrywanie interwencji organów nadzoru i Rzecznika Ubezpieczonych oraz odwołań poszkodowanych i ubezpieczonych w szkodach w mieniu i szkodach na osobie. Analiza pozwów i nakazów zapłaty dotyczących odszkodowań. Udział w tworzeniu aktów legislacji wewnętrznej z obszaru likwidacji szkód. Analizowanie jakości likwidacji szkód, obsługi roszczeń w zespołach bezpośrednio zajmujących się likwidacją szkód. Udzielanie bieżącego wsparcia likwidatorom szkód w mieniu i na osobie w sprawach trudnych lub budzących wątpliwości. Bieżąca analiza orzecznictwa sądowego.
Likwidator Szkód Osobowych
Aviva
Obsługa procesu likwidacji w zakresie szkód OC osobowych oraz OC korporacyjnych. Kontrola i bieżący nadzór nad postępowaniami likwidacyjnymi. Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w zakresie związanym z likwidacją szkód obsługiwanych w Sekcji Szkód Osobowych i Majątkowych. Współpraca w tworzeniu, opiniowaniu i wdrażaniu nowych produktów, rozwiązań systemowych, operacyjnych, formularzy oraz innych dokumentów szkodowych.
Młodszy Likwidator Szkód Komunikacyjnych
Aviva
Likwidacja szkód prostych i złożonych w mieniu z ubezpieczeń motorowych. Ustalanie przyczyn i przebiegu zdarzenia drogowego. Badanie potrzeb i oczekiwań osób zgłaszających roszczenie. Zabezpieczenie dokumentacji na potrzeby ewentualnego postępowania regresowego. Ocena szkód pod kątem fraudowym.
Szkolenia i kursy
Raport A3
Kaizen
Akademia Arbitrażu
Lean w usługach - Kaizen
Kaizen
Akademia Arbitrażu
Lean w usługach - Kaizen
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Prawnik
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Grupy
CU Aviva
Grupa otwarta dla klientów, przedstawicieli oraz pracowników Commercial Union, a także osób planujących związanie się w przyszłości z naszą firmą.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist