Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Manager Market Coordination Customer Satisfaction Aftersales
- Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację działań w zakresie satysfakcji klienta w obszarze obsługi posprzedażnej na najbardziej wolumenowych i strategicznych rynkach dla BMW i MINI
- Kierowanie i zarządzanie globalnym projektem "Follow up after service visit" na wszystkich rynkach, gdzie odbywa się serwisowanie pojazdów BMW i MINI
- Kierowanie i zarządzanie globalnym projektem "Follow up after service visit" na wszystkich rynkach, gdzie odbywa się serwisowanie pojazdów BMW i MINI
Market manager ds. Premium Serwis
Odpowiedzialny za zarządzanie projektami wraz z ich budżetowaniem oraz rozliczaniem w zakresie:
- zbudowania nowej infrastruktury IT w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia nowej generacji wyposażenia serwisu w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia nowego systemu informacji technicznej, diagnozy i programowania pojazdów BMW i MINI w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia systemu zdalnej diagnozy i programowania pojazdów BMW i MINI w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia nowego procesu i zintegrowanego systemu obsługi klienta w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia TeleSerwisu w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- oceny pracowników sieci dealerskiej BMW i MINI pod kątem nowego procesu, systemu obsługi klienta oraz kompetencji
- stworzenia programu szkoleń technicznych i nietechnicznych dla pracowników sieci dealerskiej BMW i MINI
- szkolenia w zakresie zintegrowanego systemu obsługi klienta z elementami procesu obsługi klienta w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- stworzenia i zarządzania pierwszą linią wsparcia technicznego dla systemów sprzedażowych i posprzedażowych używanych w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- multimediów zintegrowanych w pojazdach BMW i MINI na bazie telefonii komórkowej np. Internet, Facebook, Twitter, Office itp.
- sprzedaży urządzeń GPS służących do monitorowania i zabezpieczania przed kradzieżą pojazdów BMW i MINI w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- zbudowania nowej infrastruktury IT w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia nowej generacji wyposażenia serwisu w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia nowego systemu informacji technicznej, diagnozy i programowania pojazdów BMW i MINI w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia systemu zdalnej diagnozy i programowania pojazdów BMW i MINI w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia nowego procesu i zintegrowanego systemu obsługi klienta w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- wdrożenia TeleSerwisu w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- oceny pracowników sieci dealerskiej BMW i MINI pod kątem nowego procesu, systemu obsługi klienta oraz kompetencji
- stworzenia programu szkoleń technicznych i nietechnicznych dla pracowników sieci dealerskiej BMW i MINI
- szkolenia w zakresie zintegrowanego systemu obsługi klienta z elementami procesu obsługi klienta w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- stworzenia i zarządzania pierwszą linią wsparcia technicznego dla systemów sprzedażowych i posprzedażowych używanych w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- multimediów zintegrowanych w pojazdach BMW i MINI na bazie telefonii komórkowej np. Internet, Facebook, Twitter, Office itp.
- sprzedaży urządzeń GPS służących do monitorowania i zabezpieczania przed kradzieżą pojazdów BMW i MINI w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
Specjalista ds. gwarancji
- audyty gwarancyjne
- rozliczenia gwarancyjne
- wdrażanie systemu rozliczania gwarancji oraz szkolenia użytkowników
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- pomoc techniczna dla dealerów
- wdrożenie systemu zgłaszania i rozwiązywania problemów technicznych w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- projekt zdalnej aktualizacji urządzeń do diagnozy i programowania w całej sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- projekt sprzedaży urządzeń GPS służących do monitorowania i zabezpieczania przed kradzieżą pojazdów BMW i MINI w całej sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- rozliczenia gwarancyjne
- wdrażanie systemu rozliczania gwarancji oraz szkolenia użytkowników
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- pomoc techniczna dla dealerów
- wdrożenie systemu zgłaszania i rozwiązywania problemów technicznych w sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- projekt zdalnej aktualizacji urządzeń do diagnozy i programowania w całej sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
- projekt sprzedaży urządzeń GPS służących do monitorowania i zabezpieczania przed kradzieżą pojazdów BMW i MINI w całej sieci dealerskiej BMW i MINI na terenie Polski
Specjalista ds. homologacji samochodów
- homologacja nowych pojazdów BMW i MINI na terenie Polski
- tworzenie bazy homologacyjnej pojazdów BMW i MINI
- homologacja zabezpieczeń antykradzieżowych do pojazdów BMW i MINI tj. alarmy, immobilajzery itp. na terenie Polski
- współpraca z Ministerstwem Infrastruktury i Transportu
- współpraca z Instytutem Transportu Samochodowego (ITS)
- współpraca z Przemysłowym Instytutem Motoryzacji (PIMOT)
- tworzenie bazy homologacyjnej pojazdów BMW i MINI
- homologacja zabezpieczeń antykradzieżowych do pojazdów BMW i MINI tj. alarmy, immobilajzery itp. na terenie Polski
- współpraca z Ministerstwem Infrastruktury i Transportu
- współpraca z Instytutem Transportu Samochodowego (ITS)
- współpraca z Przemysłowym Instytutem Motoryzacji (PIMOT)
Szkolenia i kursy
„Zarządzanie projektami” przeprowadzony przez firmę Door Trainig & Consulting
„7 nawyków skutecznego działania” przeprowadzony przez firmę FranklinCovey
„DMS Incadea – zarządzanie serwisem” przeprowadzony przez firmę IT.Integro
„MS Project – tworzenie harmonogramów projektu” przeprowadzony przez firmę Altkom
„Kreatywne rozwiązywanie problemów” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
„Komunikacja i informacja zwrotna” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
„Profesjonalne prezentacje” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
„Skuteczny manager w działaniu” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
"Zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2" przeprowadzony przez firmę CRM S.A.
"Komunikacja interpersonalna" przeprowadzony przez firmę Door Training & Consulting
"Skuteczne negocjacje handlowe" przeprowadzony przez firmę Tack Training Poland
"Leading Across Borders" przeprowadzony przez firmę The Bridge International Management Consulting
„7 nawyków skutecznego działania” przeprowadzony przez firmę FranklinCovey
„DMS Incadea – zarządzanie serwisem” przeprowadzony przez firmę IT.Integro
„MS Project – tworzenie harmonogramów projektu” przeprowadzony przez firmę Altkom
„Kreatywne rozwiązywanie problemów” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
„Komunikacja i informacja zwrotna” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
„Profesjonalne prezentacje” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
„Skuteczny manager w działaniu” przeprowadzony przez firmę Kalkstein
"Zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2" przeprowadzony przez firmę CRM S.A.
"Komunikacja interpersonalna" przeprowadzony przez firmę Door Training & Consulting
"Skuteczne negocjacje handlowe" przeprowadzony przez firmę Tack Training Poland
"Leading Across Borders" przeprowadzony przez firmę The Bridge International Management Consulting
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Sport, nowe technologie, podróże, motoryzacja, film
Inne
Obsługa komputera - MS Office, SAP R3, Internet Explorer,Windows.
Edukacja zagraniczna:
09.1998 - 09.2000 - studia na Fachhochschule Bielefeld, Niemcy, Wydział Europejskiego Managementu i Ekonomii, potwierdzone certyfikatem Unii Europejskiej
Edukacja zagraniczna:
09.1998 - 09.2000 - studia na Fachhochschule Bielefeld, Niemcy, Wydział Europejskiego Managementu i Ekonomii, potwierdzone certyfikatem Unii Europejskiej
Grupy
Reno Work and Travel
Polscy studenci na wyjezdzie work and travel, to byly czasy.
Wyjazdy do Reno zaczely sie chyba od 2001 roku, kto byl?