Marzena Kamińska

Dział Sprzedaży

Wypowiedzi

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Reklama Polski w CNN
    12.03.2007, 12:08

    Krzysztof B.:Masz rację, nie musi.
    Nakręćmy zatem reklamę o Polsce na Hawajach, będzie błękitniejsze niebo, więcej słońca i ładniejsze plaże, to jeszcze bardziej ich zachęci do przyjazdu.

    Pozostanie tylko pytanie, ilu z nich wróci tu ponownie za rok i ilu z nich zarekomenduje nasz kraj znajomym...



    hihihi - ale chyba trochę za daleko poszedłeś :) pola golfowe mamy i to naprawdę fajne - generalnie może nie są oen co krok, ale nie jest to żenada, która ma się tak jak bałtyk do atlantyku :) wiele osób które przyjeżdżają do Polski jest bardzo miło zaskoczonych - mamy świetne zabytki, hotele o wysokim standardzie, rewelacyjną kuchnię. Golf jest znakiem rozpoznawalnym będącym tylko zachętą, czymś, co przemówi do tych zaganianych ludzi sukcesu. a jezeli będziemy mieli tu Hawaje :) jestem za hihihi :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Reklama Polski w CNN
    12.03.2007, 11:21

    ważne jest aby postrzeganie Polski było na wyższym poziomie niż miało to miejsce dotychas - zamiast białych niedźwiedzi na ulicach są uśmiechnięte twarze, zamiast gremialnego oglądania TV w mieszkaniu sołtysa, mamy po 2 lub 3 telewizory w domu, zamiast chłopa na wozie, mamy inteligentnych i wykształconych ludzi, którzy szturmem biorą Europę. Fajnie że mamy do pokazania coś więcej niż jeszcze kilkanaście lat temu :) golf może nie jest sportem narodowym, ale my mówimy o golfie chyba nie w kotekście gry narodowej, ale dotarcia do osób, którzy taki sport lubią :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    10.03.2007, 19:42

    Bartosz S.:No tak i, gdzie tu sprawiedliwość.... szoferka (nawet fajna) to nie to samo co szofer...


    no tak, ale patrząc na poprzednie posty o sprawiedliwosć trudno :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    10.03.2007, 19:05

    Paweł G.:
    Anna Jagoda Toton:
    Drogi Pawle :) cóż za wspaniały pomysł, tylko wolę BMW 6 NIE BĘDĘ PRZESADZAĆ :):)!Ale poza tym popieram!


    .... to już może lepiej M6 ;) albo audi TT... w ostateczności Pajero fajne ;) myślę, że przesadą byłby szofer a nie auto... hehe :)

    dlaczego.. jeżeli fajny szofer... ;)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Czy perswazja podprogowa działa?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    9.03.2007, 20:30

    Paweł G.:
    Anna Jagoda Toton:O proszę jak temat kawy poruszył obecnych, swoją drogą trzeba stworzyć kampanię przeciwko wczesnemu wstawaniu :) Pani Marzence też się sprawiedliwość należy :):)


    To jeszcze kampanię w piątek wcześniej wychodzimy z pracy a w poniedziałek nie przychodzimy bo szewski poniedziałek, fotel z masażem dla każdego pracownika, służbowe Audi S8, stół do bilarda, dystrybutory z piwem i najlepiej jeszcze podwyżka 1000% i uprawomocnienie bigamicznych związków :)

    Taki... mini system motywacyjny hehehe ;)


    hmmm jeszcze trochę a pomyślę o zmianie pracy prz takim systemie motywacyjnym ;) Pani Aniu - dziękuję za dobre słowo dla skołotanej duszy :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    9.03.2007, 13:32

    Paweł G.:
    Anna Jagoda Toton:No tak moi drodzy, wspólna konkluzja więc czas na małą czarną :)


    O tej porze na szczęście to ja dopiero oczy otwierałem ;)

    Pozdrawiam
    Paweł


    tia.. i gdzie tu sprawiedliwość... :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    8.03.2007, 18:08

    decyzji o zakupie jest co najmniej tyle ilu jest nabywców :) TV to nie tylko maszynka do nakłaniania aby ktoś kupił, to narzędzie o wiele bardziej finezyjnie, jeżeli jest prawidłowo dobrane.

    Oczywiście ze ciężko jest mi sobie wyobrazić reklamę pt.: "kup jacht" ale wizerunkowo firme produkującą jacht - jak najbardziej. A dlaczego? ponieważ na wizerunek pracuje długo i cieżko - różnymi metodami. TV umożliwia na zainteresowanie marką. zapoznanie się z nią. Wykorzystując świetną kreację, efekty można łatwo zmierzyć. Nie zawsze przekłada się na wzrost sprzedaży, ale wzrost sprzedaży który jest ostatecznym celem każdej kampanii komercyjnej. Czasem liczy się kreowanie potrzeb, lansowanie mody, przyzwyczajanie do myśli ze i ja mogę kiedyś pozwolic sobie na coś eksluzywnego.

    Snobistyczne podejście w stylu: nie reklamuję się w TV bo tam są szczotki do butów jest podejściem niekompletnym. Niemal kazdy z nas ogląda TV. Miło jest popatrzeć na swój przyszły samochód na spotkaniu z przyjaciółmi - nawet na srebrnym ekranie. W końcu reklama to nie wszystko :) Nawet jesli jestem najważniejszym prezesem świata :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    8.03.2007, 17:34

    na szczęście TV ma gotowe rozwiązania dla marek eksluzywnych, które nie mogą być kojarzone z proszkiem czy margaryną (z całym szacunkiem dla proszku i margaryny) - są różnego rodzaju oferty specjalne - bloki eksluzywne, gdzie emitowana jest tylko i wyłącznie jedna reklama, są instytucje mecenasów - klient oferujący produkt luksusowy w zamian za wkład finansowy zostaje mecenasem nt. teatru telewizji, badź wydarzenia kulturalnego. Wszystko to kwestia prawidłowej identyfikacji potrzeb klienta i możliwości stacji :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    8.03.2007, 15:19

    wiadomym jest iz nie można uciec od reklamy czy tez sponsoringu w TV - jednostkowy koszt dotarcia dla dóbr kierowanych do szerokiego grona odbiorców jest tu najniższy. Poza tym, TV sprawdza się przy kreowaniu wizerunku firmy, budowie marki etc. Tak naprawdę ważny jest mix działań i takie proporcjonalne ujęcie poszczególnych mediów aby wciąż delikatnie oddziaływać na obecnego bądź przyszłego klienta - w tym oczywiście prowadzac aktywną politykę PR.

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    8.03.2007, 09:23

    Taki mechanizm o którym mówi Ania widać chyba u każdego z nas gdy na głodnego robimy zakupy i dookoła "zapachy" - nagle się okazuje że wózek po brzegi wypchany, i to bez względu na obslugę czy cenę :) w domu jemy szybkie cokolwiek a resztę - do szuflad :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Jak poradzic sobie z trudnymi i przekornymi rozmowcami?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Co cie przekonuje do zakupu?
    7.03.2007, 17:29

    a ja piję Królewskie bo jest sponsorem Legii :)

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Jak poradzic sobie z trudnymi i przekornymi rozmowcami?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie Savoir-vivre, czyli sztuka życia w temacie Dzień dobry Panie Arkadiuszu!
    7.03.2007, 14:08

    mi nie przeszkadza jak toś do mnie dzwoni i mówi Pani Marzeno. Ja osobiście zachowuję taka formę komunikacji na później. Na początku Panie Prezesie, Panie Dyrektorze, proszę Pana etc

  • Marzena Kamińska
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Jak łatwo umawiać się na spotkania z klientami przez...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do