Umiejętności
Call Center
Ekonomika
Stosunki pracownicze
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
Publikacje
Wyławianie talentów
zarządzanie talentami
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior HR Manager
* Administracja kadrowa - przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakładanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, monitoring nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu bhp, współpraca z firmą rachunkową w zakresie przygotowywania list płac;
* Budżety - tworzenie budżetu wynagrodzeń oraz jego comiesięczna kontrola pod względem realizacji - raportowanie bezpośrednio do Zarządu spółki;
* Szkolenia - analiza potrzeb szkoleniowych wszystkich pracowników firmy a następnie projektowanie programów szkoleniowych. Nadzorowanie realizacji budżetu szkoleniowego. Koordynowanie wszystkich spraw organizacyjnych (organizacja sal szkoleniowych, przejazdów, hoteli, materiałów szkoleniowych);
* Rekrutacja – pełna odpowiedzialność za prowadzenie projektów rekrutacyjnych (samodzielne oraz przy współpracy z agencjami rekrutacyjnymi). Przygotowywanie ogłoszeń o pracę, selekcja kandydatów oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych;
* Koordynacja procesu wdrożenia dla nowych pracowników;
* Negocjacje z dostawcami usług HR – firmy rekrutacyjne, szkoleniowe;
* Organizowanie i zarządzanie dodatkowymi świadczeniami dla pracowników: wdrażanie i koordynowanie benefitów dla pracowników (BenefitSystems, Lux-Med., MetLife);
* Przygotowywanie i wdrażanie nowych projektów związanych z polityką personalną firmy – regulamin pracy i wynagrodzeń, formularz rocznej oceny pracownika;
* Koordynacja procesu ocen pracowniczych;
* Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji z zakresu HR na potrzeby
Zarządu oraz przygotowywanie materiałów na spotkania;
* Współpraca i wsparcie dla kadry menedżerskiej w zakresie prawa pracy i innych obszarów HR;
* Kompleksowa organizacja spotkań i wyjazdów firmowych;
* Administracja biurowa – rozliczanie Fv spółki, zarządzanie zamówieniami artykułów biurowych, prowadzenie zestawień wszystkich kosztów związanych z administracją biurową, przygotowywanie rozliczeń podróży służbowych oraz wydatków pracowniczych, nadzór i kontrola nad pracą recepcji.
* Budżety - tworzenie budżetu wynagrodzeń oraz jego comiesięczna kontrola pod względem realizacji - raportowanie bezpośrednio do Zarządu spółki;
* Szkolenia - analiza potrzeb szkoleniowych wszystkich pracowników firmy a następnie projektowanie programów szkoleniowych. Nadzorowanie realizacji budżetu szkoleniowego. Koordynowanie wszystkich spraw organizacyjnych (organizacja sal szkoleniowych, przejazdów, hoteli, materiałów szkoleniowych);
* Rekrutacja – pełna odpowiedzialność za prowadzenie projektów rekrutacyjnych (samodzielne oraz przy współpracy z agencjami rekrutacyjnymi). Przygotowywanie ogłoszeń o pracę, selekcja kandydatów oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych;
* Koordynacja procesu wdrożenia dla nowych pracowników;
* Negocjacje z dostawcami usług HR – firmy rekrutacyjne, szkoleniowe;
* Organizowanie i zarządzanie dodatkowymi świadczeniami dla pracowników: wdrażanie i koordynowanie benefitów dla pracowników (BenefitSystems, Lux-Med., MetLife);
* Przygotowywanie i wdrażanie nowych projektów związanych z polityką personalną firmy – regulamin pracy i wynagrodzeń, formularz rocznej oceny pracownika;
* Koordynacja procesu ocen pracowniczych;
* Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji z zakresu HR na potrzeby
Zarządu oraz przygotowywanie materiałów na spotkania;
* Współpraca i wsparcie dla kadry menedżerskiej w zakresie prawa pracy i innych obszarów HR;
* Kompleksowa organizacja spotkań i wyjazdów firmowych;
* Administracja biurowa – rozliczanie Fv spółki, zarządzanie zamówieniami artykułów biurowych, prowadzenie zestawień wszystkich kosztów związanych z administracją biurową, przygotowywanie rozliczeń podróży służbowych oraz wydatków pracowniczych, nadzór i kontrola nad pracą recepcji.
Specjalista HR
* prace z zakresu administracji kadrowej w szczególności polegające na przygotowywaniu umów o pracę, wszelkiego rodzaju aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, prowadzeniu dokumentacji personalnej, monitoringu terminów dot. badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu bhp, kontakcie z firmą rachunkową w zakresie przygotowywania list płac (przesyłanie aktualnych informacji o wynagrodzeniach i ewentualnych zmianach, ZLA, urlopach a następnie sprawdzanie i zatwierdzanie lis płac);
* przygotowywanie i wdrażanie nowych projektów związanych z polityką personalną firmy (zakończone projekty: opracowanie i wdrożenie regulaminów firmowych, wprowadzenie rocznej oceny pracowników);
* rekrutacje (przygotowanie i umieszczenie ogłoszeń, selekcja, spotkania);
* organizacja spotkań / wyjazdów firmowych;
* przygotowywanie licznych raportów i analiz dot. spraw kadrowych;
* przygotowywanie i wdrażanie nowych projektów związanych z polityką personalną firmy (zakończone projekty: opracowanie i wdrożenie regulaminów firmowych, wprowadzenie rocznej oceny pracowników);
* rekrutacje (przygotowanie i umieszczenie ogłoszeń, selekcja, spotkania);
* organizacja spotkań / wyjazdów firmowych;
* przygotowywanie licznych raportów i analiz dot. spraw kadrowych;
HR Assistant
* przygotowywanie raportów dotyczących zatrudnienia;
* analiza danych personalnych;
* prace z zakresu administracji kadrowej(przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń, aneksów, świadectw pracy);
* prowadzenie teczek personalnych;
* uzupełnianie dokumentacji personalnej;
* stały kontakt z firmą rozliczającą płace;
* kontakt z firmami usługowymi (opieka medyczna, fitness itp.);
* tworzenie i obsługa baz danych;
* monitorowanie ewidencji czasu pracy pracowników (urlopy, ZLA);
* aktywna pomoc przy procesach rekrutacyjnych(publikacja ogłoszeń, klasyfikacja napływającymi aplikacji, umawianie spotkań);
* organizacja spotkań oraz szkoleń firmowych;
* prowadzenie oraz aktualizacja firmowego Intranetu;
* stały kontakt ze wszystkimi pracownikami firmy;
* analiza danych personalnych;
* prace z zakresu administracji kadrowej(przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń, aneksów, świadectw pracy);
* prowadzenie teczek personalnych;
* uzupełnianie dokumentacji personalnej;
* stały kontakt z firmą rozliczającą płace;
* kontakt z firmami usługowymi (opieka medyczna, fitness itp.);
* tworzenie i obsługa baz danych;
* monitorowanie ewidencji czasu pracy pracowników (urlopy, ZLA);
* aktywna pomoc przy procesach rekrutacyjnych(publikacja ogłoszeń, klasyfikacja napływającymi aplikacji, umawianie spotkań);
* organizacja spotkań oraz szkoleń firmowych;
* prowadzenie oraz aktualizacja firmowego Intranetu;
* stały kontakt ze wszystkimi pracownikami firmy;
Szkolenia i kursy
* Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy - marzec 2009r.
* Warsztaty Power Point 2007 - sierpień 2009r.
* Prawo jazdy kat. B - od sierpnia 2008r.
* Certyfikowany kurs Spwecjalista ds. personalnych - maj 2010r.
* Excel 2007 poziom zaawansowany - maj 2010r.
* Szkolenie z komunikacji społecznej - maj 2010r.
* Warsztaty Power Point 2007 - sierpień 2009r.
* Prawo jazdy kat. B - od sierpnia 2008r.
* Certyfikowany kurs Spwecjalista ds. personalnych - maj 2010r.
* Excel 2007 poziom zaawansowany - maj 2010r.
* Szkolenie z komunikacji społecznej - maj 2010r.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
* Podróże
* Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
* Książka
* Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
* Książka
Inne
* Obsługa urządzeń biurowych
Grupy
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi PŁ
Grupa uczestników i absolwentów ZZL na Politechnice Łódzkiej, ich przyjaciół oraz wszystkich tych, dla których zarządzanie jest nie tylko zawodem, ale i pasją.