Martyna Puzio

Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Internet Microsoft Excel Negocjacje rekrutacja Zarządzanie zespołem Księgowość Rachunkowość finansowa Kadry i płace Obsługa klienta Negocjacje z dostawcami Prawo pracy Gratyfikant GT, WaPro FaKir Rewizor GT Finanse Insert GT (Subiekt, Gratyfikant, Rewizor) Subiekt GT, prowadzenie kadr pracowniczych Księgowość / podatki program księgowy Fakt Zamówienia publiczne

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność - właściciel firmy
avant-garde office
Do moich obowiązków z zakresu kadr należy przede wszystkim:
- przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych,
- konstruowanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych,
- ewidencja czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
- naliczenie wynagrodzeń - tworzenie list płac, rachunków do umów,
- prowadzenie akt osobowych,
- dbanie o terminowe wykonywanie badań lekarskich i szkoleń BHP,
- wyszukiwanie możliwości dofinansowań do zatrudnień pracowników, pisanie wniosków o dofinansowanie oraz ich rozliczanie),

Z zakresu księgowości do moich obowiązków należy:
- księgowanie dokumentów FS,FZ,FZM,KP, KW,KFS,KFZ,KZM, WB, RK.
- dbałość i nadzór nad dokumentami w spółce z o.o.,
- wystawianie wszelkiego typu dokumentów: FS,FZ,FZM,KP, KW,KFS,KFZ,KZM,
- wprowadzanie faktur kosztowych,
- rozliczanie rozrachunków,
- monitoring kas pracowników,
- rozliczanie wyciągów bankowych,
- analiza spójności zapisów na koncie względem rozrachunków,
- tworzenie planu kont,
- ścisła współpraca z głóną księgową przy zamykaniu roku obrotowego,
- analiza płynności finansowej firmy,
- ustalanie kosztów firmy względem przychodów,
- tworzenie zestawień i monitorowanie wpływów firmy z rozbiciem na konkretne kanały,
- tworzenie zestawień i podejmowanie działań mających na celu obniżenie kosztów oraz wzrost przychodów.
Logo
Prokurent samoistny
Centrum Szkoleniowe Corio sp. z o.o.
Posiadam czteroletnie doświadczenie w pracy z kadrami i księgowością przy współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym.

Do moich obowiązków z zakresu kadr należało przede wszystkim:
- przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych,
- konstruowanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych
- ewidencja czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
- naliczenie wynagrodzeń - tworzenie list płac,
- prowadzenie akt osobowych,
- dbanie o terminowe wykonywanie badań lekarskich i szkoleń BHP,
- wyszukiwanie możliwości dofinansowań do zatrudnień pracowników, pisanie wniosków o dofinansowanie oraz ich rozliczanie),


Z zakresu księgowości do moich obowiązków należało:
- dbałość i nadzór nad dokumentami w spółce z o.o.,
- wystawianie wszelkiego typu dokumentów: FS,FZ,FZM,KP, KW,KFS,KFZ,KZM,
- wprowadzanie faktur kosztowych,
- rozliczanie rozrachunków,
- monitoring kas pracowników,
- rozliczanie wyciągów bankowych,
- analiza spójności zapisów na koncie względem rozrachunków,
- tworzenie planu kont,
- ścisła współpraca z księgową przy zamykaniu roku obrotowego,
- księgowanie dokumentów,
- analiza płynności finansowej firmy,
- ustalanie kosztów firmy względem przychodów,
- tworzenie zestawień i monitorowanie wpływów firmy z rozbiciem na konkretne kanały,
- tworzenie zestawień i podejmowanie działań mających na celu obniżenie kosztów oraz wzrost przychodów.

Moja praca opierała się głównie na programach firmy Insert (Gratyfikant, Rewizor, Subiekt)
Logo
Kierownik biura
Centrum Szkoleniowe Corio sp. z o.o.
Prowadzenie księgowości, kadr, procesów rekrutacyjnych, zarządzanie zespołem, zarządzanie finansami, administracja.

Szkolenia i kursy

Lubuskie Centrum Edukacji Samorządowej i Specjalistycznej
Najnowsze zmiany prawa pracy 2015-2016 z uwzględnieniem nowelizacji kodeksu pracy z 25.06. 2015 zmiany w umowach o pracę
Inkubator Progress
Specjalista ds. funduszy unijnych perspektywa 2014-2020
Security Training and Consulting sp. z o.o.
Szkolenie pierwszej pomocy dla pracowników
Zakład Doskonalenia Zawodowego Centrum Kształcenia w Poznaniu
Zapobieganie wypadkom przy pracy
Fundacja Promocji Bezpieczeństwa
Praktyczne aspekty przetwarzania danych osobowych po 1.01.2016r. oraz Wdrożenie Krajowych Ram Interoperacyjności
Komunikacja w Biznesie
Forum Gospodarcze Metropolii Poznań:
Cele i kierunki wsparcia w nowej perspektywie finansowej UE
Targi Usług dla Biznesu w ramach Poznańskich Dni Przedsiębiorczości:
Możliwości finansowania i wsparcia rozwoju firmy- przegląd form dofinansowania oraz usług dla biznesu

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Europeistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła im. Samuel

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Zdrowa żywność, Squash, Skandynawia.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni