Umiejętności
Coaching
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
Koordynacja projektu
Szkolenia produktowe
Sprzedaż pośrednia
Szkolenie z obsługi klienta
Koordynator Biura
motywowanie i rozwój pracowników
Open Office/ Microsoft Office
rekrutowanie procowników
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Biura/ Trener
KM2 sp. z o. o. sp. k.
1. koordynowanie pracy wewnętrznej placówki firmy oraz współdziałanie z innymi placówkami
2.sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- realizacją zadań przez poszczególnych pracowników,
-obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym placówki,
- dokumentacją kadrową pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
3.planowanie i realizacja sprzedaży
4.organizowanie i przeprowadzanie rekrutacji pracowników
5. wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
6. prowadzenie statystyk sprzedaży oraz jakości obsługi klienta
7, tworzenie aktualnej bazy potencjalnych klientów
8. monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników
9. tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi oddziałami
10.podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez szkolenia, warsztaty, coachingi oraz rozliczanie z efektów ich pracy
11.motywowanie i wspieranie pracowników
2.sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- realizacją zadań przez poszczególnych pracowników,
-obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym placówki,
- dokumentacją kadrową pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
3.planowanie i realizacja sprzedaży
4.organizowanie i przeprowadzanie rekrutacji pracowników
5. wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
6. prowadzenie statystyk sprzedaży oraz jakości obsługi klienta
7, tworzenie aktualnej bazy potencjalnych klientów
8. monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników
9. tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi oddziałami
10.podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez szkolenia, warsztaty, coachingi oraz rozliczanie z efektów ich pracy
11.motywowanie i wspieranie pracowników
Branch Manager
Instytut Badań Marki (dawniej DMS Consulting)
1. analiza raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży
2. planowanie i realizacja sprzedaży
3. kontrola nad dystrybucją produktów
4. efektywne wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz przeprowadzanie badań rynku pod kątem zapotrzebowania na nie
5. organizowanie i prowadzenie rekrutacji pracowników
6. kontrola podległych pracowników oddziału
7. nadzór nad przeprowadzonymi rozmowami telefonicznymi handlowców
8. wdrażanie i szkolenie pracowników
9. prowadzenie dziennych, tygodniowych, miesięcznych oraz rocznych statystyk związanych z wysokością osiągniętej sprzedaży
10, tworzenie aktualnej bazy potencjalnej bazy klientów
11. monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników
12. tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi oddziałami
13. inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów usprawniających funkcjonowanie oddziału
2. planowanie i realizacja sprzedaży
3. kontrola nad dystrybucją produktów
4. efektywne wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz przeprowadzanie badań rynku pod kątem zapotrzebowania na nie
5. organizowanie i prowadzenie rekrutacji pracowników
6. kontrola podległych pracowników oddziału
7. nadzór nad przeprowadzonymi rozmowami telefonicznymi handlowców
8. wdrażanie i szkolenie pracowników
9. prowadzenie dziennych, tygodniowych, miesięcznych oraz rocznych statystyk związanych z wysokością osiągniętej sprzedaży
10, tworzenie aktualnej bazy potencjalnej bazy klientów
11. monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników
12. tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi oddziałami
13. inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów usprawniających funkcjonowanie oddziału
Manager Kampanii Sprzedażowej
1. realizowanie planów sprzedażowych i jakościowych
2. koordynacja podległego zespołu Kierowników Zespołów Sprzedaży
3. dbanie o ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji kadry
4. raportowanie i analiza wyników do Zarządu
5. dbanie o rozwój firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
6. dbanie o dyscyplinę kosztową podległych jednostek organizacyjnych firmy
7. rekrutacja oraz wdrażanie kadry zarządzającej
8. tworzenie systemów motywacyjnych
9. odpowiedzialność za wdrożenie nowych projektów oraz komórek
10. budowanie stałych, dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami firmy
2. koordynacja podległego zespołu Kierowników Zespołów Sprzedaży
3. dbanie o ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji kadry
4. raportowanie i analiza wyników do Zarządu
5. dbanie o rozwój firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
6. dbanie o dyscyplinę kosztową podległych jednostek organizacyjnych firmy
7. rekrutacja oraz wdrażanie kadry zarządzającej
8. tworzenie systemów motywacyjnych
9. odpowiedzialność za wdrożenie nowych projektów oraz komórek
10. budowanie stałych, dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami firmy
Primary Trainer
1. zarządzanie Działem Trenerskim poprzez dbanie o poziom ich wiedzy, rozwój kompetencji i umiejętności
2. monitorowanie i kontrolowanie pracy Działu Trenerskiego, tworzenie zestawień okresowych z działań zespołu Trenerów
3. odpowiedzialność za metodologię i poziom prowadzonych szkoleń i warsztatów przez podległych Trenerów
4. rekrutacja oraz wdrażanie nowych Trenerów, dbanie o ich rozwój
5. tworzenie nowych materiałów szkoleniowych i sprzedażowych
6. prowadzenie ewidencji szkoleń, grafików Trenerów oraz organizacji czasu świadczenia usług przez Trenerów oraz monitoringu tych usług
7. efektywne rozliczanie z usług świadczonych przez podległych Trenerów
8.koordynacja zadań Trenerów, weryfikacja postępów, ocena prowadzonych coachingów i szkoleń
9. prowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry menedżerskiej, kierowniczej i trenerskiej
10. odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych całej lokalizacji
11. dbanie o rozwój firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
2. monitorowanie i kontrolowanie pracy Działu Trenerskiego, tworzenie zestawień okresowych z działań zespołu Trenerów
3. odpowiedzialność za metodologię i poziom prowadzonych szkoleń i warsztatów przez podległych Trenerów
4. rekrutacja oraz wdrażanie nowych Trenerów, dbanie o ich rozwój
5. tworzenie nowych materiałów szkoleniowych i sprzedażowych
6. prowadzenie ewidencji szkoleń, grafików Trenerów oraz organizacji czasu świadczenia usług przez Trenerów oraz monitoringu tych usług
7. efektywne rozliczanie z usług świadczonych przez podległych Trenerów
8.koordynacja zadań Trenerów, weryfikacja postępów, ocena prowadzonych coachingów i szkoleń
9. prowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry menedżerskiej, kierowniczej i trenerskiej
10. odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych całej lokalizacji
11. dbanie o rozwój firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą