Umiejętności
Zarządzanie umowami
Negocjacje kontraktu
Zarządzanie hotelem
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Kontrola jakości
kadry
koordynacja projektów
szkolenie personelu
opracowywanie wewnętrznych norm i procedur usprawniających funkcjonowanie lokalu
Analiza przychodów i kosztów vs budżety
Hotele
Przemysł hotelarski
Zarządzanie eventami / konferencjami
Otwarcie nowego obiektu hotelarskiego
Zatrudnianie personelu
Rozwiązywanie problemów i ich zapobieganie
Optymalizacja struktury zatrudnienia
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Hotelu
BEST WESTERN PLUS Arkon Park Hotel
- bieżący nabór i wdrożenie pracowników, ich szkolenie, ocenianie efektów pracy oraz nagradzanie;
- opracowywanie wewnętrznych norm;
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i produktów;
- rozwiązywanie problemów, zapobieganie im, rozpatrywanie skarg Gości;
- nadzorowanie i utrzymywanie obiektu pod kątem technicznym, przeprowadzanie remontów;
- ustalanie struktury zatrudnienia, wysokości wynagrodzeń, sporządzanie i korekta grafików
poszczególnych działów, podpisywanie umów z pracownikami, rozliczanie ich godzin pracy, zarządzanie
urlopami;
- realizacja strategii sprzedażowej, kontrola polityki cenowej, zarządzanie budżetami i planami
finansowymi, kontrola wydatków;
- ustalanie, budowanie i wspieranie relacji biznesowych; negocjacje warunków współpracy w globalnych
systemach dystrybucji (GDS);
- realizacja reklam zewnętrznych, kasetonów dojazdowych, tablic wewnętrznych;
- zapewnienie prawidłowego przebiegu wydarzeń i konferencji;
- planowanie i organizowanie zakwaterowania, wyżywienia oraz innych usług hotelowych.
- opracowywanie wewnętrznych norm;
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i produktów;
- rozwiązywanie problemów, zapobieganie im, rozpatrywanie skarg Gości;
- nadzorowanie i utrzymywanie obiektu pod kątem technicznym, przeprowadzanie remontów;
- ustalanie struktury zatrudnienia, wysokości wynagrodzeń, sporządzanie i korekta grafików
poszczególnych działów, podpisywanie umów z pracownikami, rozliczanie ich godzin pracy, zarządzanie
urlopami;
- realizacja strategii sprzedażowej, kontrola polityki cenowej, zarządzanie budżetami i planami
finansowymi, kontrola wydatków;
- ustalanie, budowanie i wspieranie relacji biznesowych; negocjacje warunków współpracy w globalnych
systemach dystrybucji (GDS);
- realizacja reklam zewnętrznych, kasetonów dojazdowych, tablic wewnętrznych;
- zapewnienie prawidłowego przebiegu wydarzeń i konferencji;
- planowanie i organizowanie zakwaterowania, wyżywienia oraz innych usług hotelowych.
Szkolenia i kursy
2016 Praktyczne Zarządzanie Personelem w MŚP
2012 Best Available Rates, Housekeeping Certification Training, Maintenance Training, Front Desk Staff Training, Best Western Rules And Regulations, Quality Assurance, GRPA, Audits
2005 Kurs Kasjera Walutowego
2003 Kurs Wychowawcy Placówek Wypoczynku dla Dzieci i Młodzieży
2002 Kurs Pilota Wycieczek
2012 Best Available Rates, Housekeeping Certification Training, Maintenance Training, Front Desk Staff Training, Best Western Rules And Regulations, Quality Assurance, GRPA, Audits
2005 Kurs Kasjera Walutowego
2003 Kurs Wychowawcy Placówek Wypoczynku dla Dzieci i Młodzieży
2002 Kurs Pilota Wycieczek
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Narciarstwo, turystyka rowerowa, gry zespołowe
Inne
Prawo jazdy kat. B