Marta Jaroszewicz

Dyrektor BEST WESTERN PLUS Arkon Park Hotel; Dobry Hotel Group
Rumia, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie umowami Negocjacje kontraktu Zarządzanie hotelem Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Kontrola jakości kadry koordynacja projektów szkolenie personelu opracowywanie wewnętrznych norm i procedur usprawniających funkcjonowanie lokalu Analiza przychodów i kosztów vs budżety Hotele Przemysł hotelarski Zarządzanie eventami / konferencjami Otwarcie nowego obiektu hotelarskiego Zatrudnianie personelu Rozwiązywanie problemów i ich zapobieganie Optymalizacja struktury zatrudnienia

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Hotelu
BEST WESTERN PLUS Arkon Park Hotel
- bieżący nabór i wdrożenie pracowników, ich szkolenie, ocenianie efektów pracy oraz nagradzanie;
- opracowywanie wewnętrznych norm;
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i produktów;
- rozwiązywanie problemów, zapobieganie im, rozpatrywanie skarg Gości;
- nadzorowanie i utrzymywanie obiektu pod kątem technicznym, przeprowadzanie remontów;
- ustalanie struktury zatrudnienia, wysokości wynagrodzeń, sporządzanie i korekta grafików
poszczególnych działów, podpisywanie umów z pracownikami, rozliczanie ich godzin pracy, zarządzanie
urlopami;
- realizacja strategii sprzedażowej, kontrola polityki cenowej, zarządzanie budżetami i planami
finansowymi, kontrola wydatków;
- ustalanie, budowanie i wspieranie relacji biznesowych; negocjacje warunków współpracy w globalnych
systemach dystrybucji (GDS);
- realizacja reklam zewnętrznych, kasetonów dojazdowych, tablic wewnętrznych;
- zapewnienie prawidłowego przebiegu wydarzeń i konferencji;
- planowanie i organizowanie zakwaterowania, wyżywienia oraz innych usług hotelowych.
Logo
Kierownik Hotelu
BEST WESTERN PLUS Arkon Park Hotel
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu / Kierownik Hotelu
BEST WESTERN Villa Aqua Hotel
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu
BEST WESTERN Villa Aqua Hotel
Logo
Specjalista ds. Marketingu
BEST WESTERN Villa Aqua Hotel; Villa Sedan Hotel
Logo
Pracownik Działu Recepcji
Villa Sedan Hotel
HOTEL MURAT
Pracownik Działu Recepcji

Szkolenia i kursy

2016 Praktyczne Zarządzanie Personelem w MŚP

2012 Best Available Rates, Housekeeping Certification Training, Maintenance Training, Front Desk Staff Training, Best Western Rules And Regulations, Quality Assurance, GRPA, Audits

2005 Kurs Kasjera Walutowego

2003 Kurs Wychowawcy Placówek Wypoczynku dla Dzieci i Młodzieży

2002 Kurs Pilota Wycieczek

Edukacja

Logo
Finanse Unii Europejskiej, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich, inżynierskie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Narciarstwo, turystyka rowerowa, gry zespołowe

Inne

Prawo jazdy kat. B