Piotr Rudziński

Dyrektor Regionalny na Polskę w Grupie Dobry Hotel
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Rozwinięte zdolności z zakresu zarzadzania i zarzadzania kryzysowego. Umiejętoność dzialania w stresie i pod presja czasu. Umiejętność pracy z "trudnymi" Goścmi i zarzadzania opinią.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Dobry Hotel
Dyrektor regionalny
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
starszy wykładowca
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z hotelarstwa, turystyki i horeca
Logo
General Manager Hotel DEO Gdańsk Old Town****/Pre-opening
Dobry Hotel Mięczkowski Sp.K.
Logo
Dyrektor Hotelu Aqua w Sopocie oraz Hotelu Różany Gaj w Gdyni
Dobry Hotel Mięczkowski Sp. k.
Logo
Trener nowego personelu
Hotel Port 110 w Iławie
Szkolenie personelu przed otwarciem i po otwarciu nowego hotelu.
Logo
Dyrektor Hoteli
Hotel Różany Gaj i Hotel Villa Sedan
Uruchomienie nowego hotelu, uzyskanie pozwoleń na funkcjonowanie oraz odbiorów instytucji państwowych. Stworzenie polityki cenowej, budżetu oraz zatrudnienie personelu. Dbanie o odpowiedni poziom przychodów oraz kosztów w restauracjach i hotelach. Codzienne nadzorowanie pracy w dwóch hotelach jednej sieci w obrębie trójmiasta.
Logo
Kierownik Hotelu
Hotel Villa Sedan
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania całego obiektu, prowadzenie marketingu, tworzenie polityki cenowej, pozyskiwanie nowych kontrahentów, rekrutacja personelu, kontrola pracowników i kosztów, aktywna współpraca przy tworzeniu karty dań i win.
Logo
Kierownik Restauracji
Hotel Villa Sedan
Dbanie o wizerunek restauracji i jakość obsługi kelnerskiej. Obsługa gości, tworzenie karty win i alkoholi, współtworzenie karty dań. Comiesięczne remanenty,dbanie o odpowiedni poziom kosztów, tworzenie grafików miesięcznych dla podległych pracowników
Qubus Hotel Wrocław
Kierownik Gastronomi
Dbanie o wizerunek restauracji i jakość obsługi kelnerskiej, obsługa gości, tworzenie karty win i alkoholi, współtworzenie karty dań, comiesięczne remanenty, tworzenie grafików miesięcznych dla podległych pracowników, raportowanie do centrali
Logo
Kelner/ Starszy Kelner/szkoleniowiec
Qubus Hotel Gorzów Wielkopolski
Obsługa gości restauracji oraz bankietów i przyjęć okolicznościowych. Tworzenie grafików oraz nadzór nad czasem pracy pracowników restauracji. Szkolenie nowych pracowników w innych hotelach sieci.

Szkolenia i kursy

· szkolenie z zakresu komunikacji zarządczej
· szkolenie z zakresu planowania i kontroli
· szkolenie z zakresu coachingu
· szkolenie z zakresu rekrutacji i doboru pracowników
· szkolenie z zakresu zarządzania zespołem i rozwiązywania konfliktów
· szkolenie z zakresu motywowania podwładnych
· szkolenia z zakresu znajomości win i alkoholi

Edukacja

Logo
Hospitality and tourism management, studia podyplomowe
Best Western University
Logo
Hotelarstwo, studia podyplomowe
Akademia Managera Hotelowego
Logo
Organizacja Usług Turystycznych i Hotelarskich, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Zarządzanie Małymi i średnimi Przedsiębiorstwami, licencjackie
Gorzowska Wyższa Szkoła Zawodowa

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

· pływanie
· rodzina
· dobra kuchnia