Marta Dymek

Menager, Bussines Support Group

Wypowiedzi

  • Marta Dymek
    Wpis na grupie Postaw na Sukces w temacie Inspirujące pytanie.
    26.09.2010, 18:42

    Jak 99% ludzi na świecie prawdopodobnie wszedłeś w ten rok, podejmując odważne,noworoczne postanowienia z optymistyczną nadzieją, że tym razem uda Ci się je zrealizować, nieprawdaż?

    Wiesz, jak skończy się to w rzeczywistości?

    Niestety prawdopodobnie, jak 99% ludzi na świecie, 31 grudnia tego roku obudzisz się rano ze smutną świadomością, że nic z tych zamierzeń nie udało Ci się zrealizować.

    Przykro mi, że pozbawiam Cię złudzeń. To po prostu NIEMOŻLIWE.

    To NIEMOŻLIWE, abyś zrealizował jakikolwiek swój Tegoroczny Cel, działając w tym roku dokładnie tak samo, jak w ubiegłych latach.

    To NIEMOŻLIWE, abyś dokonał zasadniczej, upragnionej zmiany w Twoim życiu, jeżeli szybko nie uświadomisz sobie, CO skutecznie przeszkodziło Ci w realizacji Twoich Noworocznych Marzeń w ubiegłych latach.

    To NIEMOŻLIWE, abyś dokonał zasadniczej,upragnionej zmiany w Twoim życiu, jeżeli już teraz nie zaczniesz poszukiwać odpowiedzi

    http://martadymek.suportio.pl

  • Marta Dymek
    Wpis na mikroblogu Recepta na Sukces
    ,,To co zrobisz dziś wpłynie na to kim będziesz jutro..."
  • Marta Dymek
    Wpis na grupie Postaw na Sukces w temacie Zdrowie finansowe.
    25.09.2010, 17:28

    Teraz jest dobra pora roku żeby zadbać o zdrowie... także finansowe!

    Każdy etap Twego życia jest odpowiedni żeby zadbać o finanse.
    Jeżeli nic jeszcze w tym kierunku nie zrobiłeś, to dziś i teraz jest
    najlepszym momentem żeby to zmienić.

    Otwieram własny biznes ... nie mam kasy i pomysłu ...
    Zaczynam inwestować ... nie mam kasy i wiedzy ...

    Czy jest jakaś możliwość żeby zminimalizować wspomniane problemy?

    TAK - MLM.

    Przecież większość rzeczy w sklepach już jest, a i grupa klientów jest ograniczona ...
    nic bardziej mylnego.
    "Tak podpowiada "logika ubóstwa" lub "świadomość ubóstwa"-wszystkiego
    jest za mało (władzy, pieniędzy, klientów, miłości) i jeśli ktoś ma
    klienta to ja go nie mam, jeśli konkurent jest szczęśliwy to ja będę
    cierpiał. Czasem słyszę jak ktoś mówi "odniesiemy sukces, w ciągu roku
    zabierzemy im ich klientów!" Mało kto mówi "Stworzymy zupełnie nowych
    klientów, których nikt jeszcze nie miał " To jest świadomość obfitości
    "zasoby są nieograniczone i ciągle powstają nowe, możemy je tworzyć i
    kreować"."

    Jeśli jesteś nowy w biznesie, nie masz kapitału na inwestycje, a
    chcesz rozpocząć własną działalność, która stosunkowo szybko da Ci
    zyski, rozwiązaniem dla Ciebie jest "skupiony marketing" (ang. focus
    marketing) połączony z działaniem w niszy rynkowej.

    Skupiony marketing to marketing skierowany do wąskiej grupy odbiorców
    idealnie dostosowany do ich niszowych potrzeb. Taki marketing możesz
    uprawiać na szerokim i wąskim rynku. Na wąskim rynku będzie to Twoja
    jedyna grupa docelowa. Na rynku szerokim będzie to jedna z Twoich grup
    docelowych.

    Ty jednak powinieneś skupić się na 1 wąskiej docelowej w 1 rynkowej
    niszy.

    W skupionym marketingu mamy tu do czynienia z podręcznikową funkcją
    marketingu, jaka jest identyfikacja potrzeb klientów i stwarzanie
    szansy ich zaspokojenia. Wąska grupa odbiorców jest kluczem do sukcesu
    w małym, nieryzykownym i przynoszącym szybki zysk biznesie.

    Pamiętaj. Im szersza grupa docelowa, tym bardziej uśredniona jest
    Twoja oferta, tym więcej jest w niej kompromisów. To oznacza, ze
    potrzeb żadnej grupy docelowej nie zaspokajasz idealnie.

    Naszym zadaniem jest znalezienie problemu, za którego rozwiązanie
    ludzie będą skłonni zapłacić. Taki problem to właśnie nasza nisza,
    luka w rynku.

    Nisza zawsze wynika z problemu, który można rozwiązać oferując
    konkretny produkt lub usługę. Zdarza się jednak, że
    rozwiązanie nie jest ani oczywiste ani proste - wymaga kreatywności.
    Czasami też problem nie jest aż tak irytujący, żeby ludzie chcieli
    placić za jego rozwiązanie... tutaj WAŻNA UWAGA: jeśli spytasz czy
    klient zapłaci za rozwiązanie problemu, jego negatywna odpowiedż może
    nie mieć nic wspólnego z jego decyzjami co do zakupu rozwiązania w
    przyszłości. Lepiej pytać jak bardzo irytujący jest dany problem i na
    tej podstawie decydować się o wejściu na dany rynek.

    http://martadymek.supotio.pl

  • Marta Dymek
    Wpis na mikroblogu Recepta na Sukces
    ,,Sztuka życia polega mniej na eliminowaniu naszych problemów,a bardziej na rozwijaniu się dzięki nim." Bernard Baruch
  • Marta Dymek
    Wpis na grupie Postaw na Sukces w temacie Obudź potęgę koncentracji!
    24.09.2010, 15:45

    Oto moja PRZEPOWIEDNIA:

    Jeżeli nadal będziesz MYŚLAŁ, w sposób, w który dotychczas myślałeś, jeżeli nadal będziesz DZIAŁAŁ w sposób, w który dotychczas działałeś...

    ... to będziesz nadal OSIĄGAŁ REZULTATY, które dotychczas osiągałeś.

    Np.

    Kiedy jesteś człowiekiem sukcesu, który systematycznie, konsekwentnie, z przekonaniem realizuje wielkie plany, to ilość pieniędzy na Twoim rachunku bankowym będzie rosła wprost proporcjonalnie do uczucia szczęścia, które
    towarzyszy Ci przy realizacji kolejnych marzeń...

    Jeżeli natomiast od lat tylko ograniczasz się do nieśmiałych marzeń, a Twoim umysłem rządzi lęk oraz paraliżujący, uniemożliwiający skuteczne działanie strach, to...

    ... niestety marzenia nadal pozostaną jedynie marzeniami.

    http://martadymek.suportio.pl

  • Marta Dymek
    Wpis na mikroblogu Recepta na Sukces
    ,,Nigdy się nie zniechęcam,bo każda próba kończąca się niepowodzeniem to dla mnie kolejny krok na przód." Thomas Edison
  • Marta Dymek
    Wpis na grupie Postaw na Sukces w temacie Jak zwiększyć zadowolenie klienta?
    19.09.2010, 20:55

    ,,Nigdy się nie zniechęcam,bo każda próba kończąca się niepowodzeniem to dla mnie kolejny krok na przód"
    Thomas Edison

    Zadowolenie klienta to podstawa Twojego biznesu.

    Posunę się tutaj znacznie dalej:
    Dla mnie klient to każda osoba z którą się spotykasz, od której coś chcesz, chcesz coś u niej załatwić, coś jej przekazać np. wiedzę dla dzieci, wywrzeć na nią wpływ.

    Twój Biznes to Twoja praca, dom, życie rodzinne, znajomi. Są to wszystkie osoby, które jakikolwiek mają wpływ na to jak Ty żyjesz.

    Produkt jest to coś co sprzedajesz, chcesz komuś przekazać.

    Zadowolony klient zawsze powraca.

    Często Ty nie wiesz jak zwiększyć jego zadowolenie.

    Pomyśl teraz:

    * Jak to wygląda w Twoim życiu?
    * W jaki sposób Ty tracisz zadowolenie swoich klientów?
    * Jak możesz to zmienić?
    * Jakie zmiany możesz wprowadzić, aby zadowolenie wzrastało?


    Strategia Kreatywnego rozwiązywanie problemów Walta Disney'a:

    Przekonaj się teraz co Ty możesz w swym życiu zmienić, jakie problemy kreatywnie rozwiązać!

    Strategia opiera się na 3 pozycjach percepcyjnych:

    1. TY na pozycji z której, obserwujesz sytuacje ze swojej perspektywy
    2. Klient, na obserwacje sytuacji oczyma twojego klienta
    3. Obserwator, na pozycji, z której tą sytuacje obserwujesz oczyma osoby trzeciej, nie związanej z tą sytuacją.

    Procedura strategii Kreatywnego rozwiązywanie problemów Walta Disney'a:

    1. Pomyśl o swym produkcie i swym kliencie.

    2. Wyobraź sobie jak sytuacja wywołująca problem może przebiegać. Czy będziesz stał, czy siedział, gdzie będzie znajdował się Twój klient.

    3. W przestrzeni dookoła Ciebie zaaranżuj sytuacje z punktu 2. Jeśli Ty i klient siedzicie, postawa krzesło tam gdzie on siedzi, a sam usiądź / stań w swojej pozycji (na rysunku pozycja TY).

    4. Popatrz ze swojej perspektywy (TY) na tą sytuacje, popatrz co będziesz mówił, jak będziesz się zachowywał w tej sytuacji. Jak będzie reagował na to klient.

    5. Przejdź do pozycji klienta, stań lub usiądź tam gdzie wyobraziłeś sobie, że on będzie się znajdował. Popatrz na sytuacje jego oczyma, zobacz siebie, produkt, to co Ty mówisz i jak to robisz jego oczami.

    6. Przejdź do pozycji obserwatora , stań z boku. Popatrz na siebie i swojego klienta. Zwróć uwagę jak się zachowujecie. Zobacz jak produkt wpływa na klienta.

    7. Wróć do miejsca, w którym zaczynałeś (punkt 4, pozycja TY). Popatrz ponownie na tą sytuacje ze swojej perspektywy. Czy już zauważyłeś kreatywne rozwiązanie tej sytuacji? Czy już pojawiły się jakieś pomysły?

    8. Wprowadź te rozwiązanie w tą sytuacje, popatrz jak po tej modyfikacji sprzedajesz swój produkt. Popatrz co teraz mówisz, jak się zachowujesz. Jak reaguje na to klient.

    9. Powtórz czynności z punktu 5 i 6.

    10. Wróć do swojej pierwotnej pozycji (punkt 4, pozycja TY). Popatrz teraz jakie nowe pomysły Ci się pojawiają.

    11. Powtarzaj punkty od 7 do 9, aż do momentu gdy już nic byś nie dodał. Żadne nowe rozwiązanie, pomysł już się nie pojawi. Pamiętaj, aby zawsze to ćwiczenie kończyć w pozycji TY!

    FAQ:

    - Co zrobić gdy tej osoby nie będzie koło nas np. rozmowa telefoniczna?

    - Wykonujesz to samo tylko wyobrażasz sobie, tą osobę ze słuchawką przy twarzy.

    - Co zrobić w sytuacji gdy ja reprezentuje firmę, a klientów jest dużo.

    - Wykonujesz to samo ze swojej pozycji pracownika tej firmy. Odnośnie klientów to najlepiej, abyś wyobraził sobie tą sytuacje z kilkoma klientami w różnym wieku.

    http://martadymek.suportio.pl

  • Marta Dymek
    Wpis na grupie Postaw na Sukces w temacie Umiejętność, która wyróżnia ludzi sukcesu
    18.09.2010, 15:14

    W Stanach Zjednoczonych od wielu lat osoby odnoszące spektakularne sukcesy są przedmiotem zainteresowania, a nawet badań naukowych.
    Czyż nie warto by wiedzieć, czym różnią się one od reszty ludzi?

    Badania pokazały, iż jedną ze wspólnych dla ludzi sukcesu cech jest umiejętność rezygnacji z natychmiastowej przyjemności, po to, aby w przyszłości uzyskać znacznie więcej.

    Z badań wynika również, że osoby, które jako dzieci wolały np. poczekać 10 minut z jedzeniem otrzymanego właśnie cukierka, bo za to obiecano im
    drugiego, osiągnęły w dorosłym życiu znacznie więcej niż ci, którzy nie potrafili sobie odmówić natychmiastowej przyjemności.

    Czy myślisz o swoim życiu i planujesz je w dłuższej perspektywie? Czy może żyjesz z dnia na dzień?

    To, co zrobisz dziś wpłynie na to, kim będziesz jutro... Dlatego niezwykle ważne jest długoterminowe planowanie i zdyscyplinowanie w dążeniu do postawionych sobie celów.

    Aby osiągnąć sukces trzeba nieraz robić coś, na co nie mamy w danej chwili ochoty, ale co przybliży nas do tego, co chcemy uzyskać w dalszej
    perspektywie.

    Zadaj sobie pytanie: w jaki sposób mogę w tym momencie najlepiej wykorzystać czas? I odpowiedz na nie mając na uwadze swoje długoplanowe cele.

    Jakie działanie, które mogę podjąć w tym momencie, spowoduje największą poprawę jakości mojego życia?

    Pozdrawiam życząc dalekowzrocznej perspektywy.

    http://martadymek.suportio.pl

  • Marta Dymek
    Wpis na mikroblogu Recepta na Sukces
    ,,Im więcej wygrywam,tym bardziej pomagam wygrywać innym.Im więcej oni wygrywają,tym więcej ja wygrywam."
  • Marta Dymek
    Wpis na tablicy
    Dziś zwyciężają na rynku Ci ,którzy mają sieć dobrych relacji.Im więcej wygrywam,tym bardziej pomagam wygrywać innym.Im więcej oni wygrywają,tym więcej ja wygrywam.
    • 18.09.2010, 14:16

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do