Marlena Bartosik

Lublin, lubelskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Symfonia Finanse i Księgowość Symfonia Handel

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AGRAM S.A.
Księgowa
* księgowanie i dekretowanie dokumentów zakupu, sprzedaży krajowej i zagranicznej, wyciągów bankowych
* pomoc w sporządzaniu oraz uzgadnianiu rejestrów podatku VAT
* przeprowadzenie okresowej kontroli kont przychodowych, kosztowych, rozrachunkowych
* udział w procesie zamykania ksiąg rachunkowych
* wsparcie przy prowadzeniu ewidencji magazynowej w zakresie księgowania oraz kompletowania dokumentów, sprawdzania stanów magazynowych
* obsługa programu księgowego SYMFONIA Finanse i Księgowość oraz SYMFONIA Handel
* przygotowywanie przelewów w systemie bankowości internetowej
* weryfikacja poprawności dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
* tworzenie raportów i zestawień
AGRAM S.A.
Asystent ds. księgowości
* srawdzanie poprawności faktur zakupu surowców i dokumentów magazynowych, oraz wprowadzanie do programu SYMFONIA Handel
* dekretowanie dokumentów księgowych, w szczególności faktur kosztowych i wyciągów bankowych

Szkolenia i kursy

11.2012 - 06.2013 - Kurs na Specjalistę ds. rachunkowości (Samodzielnego Księgowego)
prowadzony przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce

11.2013 -02.2014 - Kurs z zakresu Podatku VAT w praktyce
prowadzony przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce

10.2016 - 02.2017 - Kurs na Specjalistę ds. kadr i wynagrodzeń
prowadzony przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Organizacje

10.2008 – 04.2011 - Członek międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC Polska Komitet Lokalny Lublin

06.2010 - 04.2011 Wiceprezydent Komitetu Lokalnego ds. Finansów

* księgowanie dokumentów zewnętrznych
* tworzenie comiesięcznych raportów finansowych
* zarządzanie wydatkami Komitetu Lokalnego
* tworzenie i aktualizacja budżetu Komitetu Lokalnego

06.2009 - 03.2010 Koordynator ds. Promocji i Logistyki Dni Kariery 2010 Edycja Lubelska

* stworzenie planu promocji
* promocja Targów
* organizacja "promotion tour" na lubelskich uczelniach wyższych
* tworzenie materiałów promocyjnych

10.2008 - 03.2009 Organizator Akademii Umiejętności - przedsięwzięcie towarzyszące Targom Pracy, Praktyk i Staży, czyli Dniom Kariery 2009 Edycja Lubelska

* stworzenie oferty dla firm szkoleniowych
* kontaktowanie firm prowadzących szkolenia
* udział w spotkaniach z firmami
* zorganizowanie trzydniowego cyklu szkoleń prowadzonych przez firmy lubelskie i narodowe