Umiejętności
C++
CSS3
HTML 5
ISO 26262
Iso 9000
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
Python
Jakość Usług
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie personelem
Zarządzanie zespołem
ISO 9001
Szkolenia techniczne
Szkolenia pracowników
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
zarządzanie jakością
Audyt IT
Systemy zarządzania jakością
ISO 18001
Utrzymanie Ruchu
Java Scripts
szkoleniowiec BHP
jakość obsługi klienta
Audytor wewnętrzny ISO 9001
Zarządzanie produkcją
SPICE Automotive
Audyt Wewnętrzny ISO 18001
dokmentacja techniczna
Specjalista ds. Lean Management
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Lean Manager
Ferrosan Medical Devices sp. z o.o.
- Managing company Lean/Continous Improvement Department,
- Creating and implementing a global lean strategy for the company,
- Managing Lean/Continuous Improvement strategy in the company,
- Responsibility for developing and facilitating the successful implementation and use of lean tools within the production area,
- Six Sigma Project Manager,
- Developing Value Stream Maps, Makigami
- Providing Kaizen Workshops, Lean Workshops
- Improving manufacturing processes, driving cycle time reduction, and improving product yields,
- Performing stoppage/downtime analysis and implementing corrections to avoid performance misses in quality and efficiency,
- Participating in root cause and team problem-solving events to improve company performance,
- Training and mentoring on Lean concepts to employees throughout the organization,
- Creating continuous improvement / lean procedures.
- Creating and implementing a global lean strategy for the company,
- Managing Lean/Continuous Improvement strategy in the company,
- Responsibility for developing and facilitating the successful implementation and use of lean tools within the production area,
- Six Sigma Project Manager,
- Developing Value Stream Maps, Makigami
- Providing Kaizen Workshops, Lean Workshops
- Improving manufacturing processes, driving cycle time reduction, and improving product yields,
- Performing stoppage/downtime analysis and implementing corrections to avoid performance misses in quality and efficiency,
- Participating in root cause and team problem-solving events to improve company performance,
- Training and mentoring on Lean concepts to employees throughout the organization,
- Creating continuous improvement / lean procedures.
wykładowca akademicki
Wykłady i szkolenia nt.:
- Zarządzania Jakością
- Lean Management
- Zarządzania Jakością
- Lean Management
Area Manager
• Zarządzanie, kierowanie, szkolenie i rozwijanie zespołu ponad 100 współpracowników oraz kierowanie wyspecjalizowanym zespołem ds. Kluczowych ról (Rozwiązywanie problemów),
• Wdrażanie i zajmowanie się kluczowymi wskaźnikami efektywności w zakresie bezpieczeństwa, wydajności i jakości,
• Angażowanie się w codzienne funkcjonowanie centrum dystrybucji i raportowanie wyników,
• Przeglądanie prognozowanej i rzeczywistej objętości w celu określenia wymagań dotyczących produktywności, aby spełnić ogólne cele dotyczące budynku i sieci, dostosowując się jednocześnie do drastycznych zmian wielkości / wydajności,
• Usunięcie barier, aby zapewnić współpracownikom poczucie wartości i zaangażowania,
• Utrzymanie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie oraz promowanie pozytywnej kultury BHP na miejscu,
• Rekrutacja pracowników, wykrywanie talentów,
• Prowadzenie ciągłego doskonalenia za pomocą metodologii takich jak Kaizen i 5s,
• Wdrażanie projektu działu usprawnienia procesu
• Wdrażanie i zajmowanie się kluczowymi wskaźnikami efektywności w zakresie bezpieczeństwa, wydajności i jakości,
• Angażowanie się w codzienne funkcjonowanie centrum dystrybucji i raportowanie wyników,
• Przeglądanie prognozowanej i rzeczywistej objętości w celu określenia wymagań dotyczących produktywności, aby spełnić ogólne cele dotyczące budynku i sieci, dostosowując się jednocześnie do drastycznych zmian wielkości / wydajności,
• Usunięcie barier, aby zapewnić współpracownikom poczucie wartości i zaangażowania,
• Utrzymanie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie oraz promowanie pozytywnej kultury BHP na miejscu,
• Rekrutacja pracowników, wykrywanie talentów,
• Prowadzenie ciągłego doskonalenia za pomocą metodologii takich jak Kaizen i 5s,
• Wdrażanie projektu działu usprawnienia procesu
Inżynier jakości
- Opracowanie niezbędnej dokumentacji (np. Plan jakości, harmonogram jakości itp.).
- Opracowanie materiałów szkoleniowych z zakresu jakości i procesów tworzenia oprogramowania.
- Opracowywanie, gromadzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności w dziedzinie jakości IT.
- Przeprowadzaj szkolenia z procesów związanych z jakością i tworzeniem oprogramowania.
- Przeprowadzanie wewnętrznych ocen i analiz luk w procesach w oparciu o istniejące listy kontrolne.
- Opracowanie raportów i list kontrolnych
- Prowadzenie spotkań takich jak:"Retrospectives", "Lessons Learned" (elementy SCRUM)
- Zgłaszanie statusu jakości procesu i oprogramowania odpowiednim stronom (klient i wewnętrznie).
- „Ciągły rozwój wiedzy o stosowanych standardach (takich jak ISO 9001, ISO 26262, ASPICE itp.)
- samokształcenie.
- uczestniczenie w dedykowanych sesjach szkoleniowych. ”
- Wspieranie członków zespołu poprzez transfer wiedzy i doświadczenia.
- Udział w opracowaniu oferty dla projektu.
- Opracowanie, utrzymanie i wdrożenie procesów i metodologii projektu wraz z zespołem projektowym.
- Monitorowanie zgodności z procesami projektowymi i metodologią rozwoju (wraz z kierownikiem projektu)
- przegląd aspektów jakości i rezultatów projektu,
- regularna analiza występujących odchyleń,
- definiować i monitorować działania naprawcze
- Opracowanie materiałów szkoleniowych z zakresu jakości i procesów tworzenia oprogramowania.
- Opracowywanie, gromadzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności w dziedzinie jakości IT.
- Przeprowadzaj szkolenia z procesów związanych z jakością i tworzeniem oprogramowania.
- Przeprowadzanie wewnętrznych ocen i analiz luk w procesach w oparciu o istniejące listy kontrolne.
- Opracowanie raportów i list kontrolnych
- Prowadzenie spotkań takich jak:"Retrospectives", "Lessons Learned" (elementy SCRUM)
- Zgłaszanie statusu jakości procesu i oprogramowania odpowiednim stronom (klient i wewnętrznie).
- „Ciągły rozwój wiedzy o stosowanych standardach (takich jak ISO 9001, ISO 26262, ASPICE itp.)
- samokształcenie.
- uczestniczenie w dedykowanych sesjach szkoleniowych. ”
- Wspieranie członków zespołu poprzez transfer wiedzy i doświadczenia.
- Udział w opracowaniu oferty dla projektu.
- Opracowanie, utrzymanie i wdrożenie procesów i metodologii projektu wraz z zespołem projektowym.
- Monitorowanie zgodności z procesami projektowymi i metodologią rozwoju (wraz z kierownikiem projektu)
- przegląd aspektów jakości i rezultatów projektu,
- regularna analiza występujących odchyleń,
- definiować i monitorować działania naprawcze
Specjalista ds. dokumentacji jakościowej
JVP Steel
- Przygotowanie dokumentacji technicznej dla kontroli jakości zgodnie z procedurami firmy , w tym planu kontroli jakości,
- Zarządzanie dokumentacją w obrębie całej firmy,
- Wykonywanie dokumentacji wykonawczej / powykonawczej na potrzeby klienta,
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa w zakresie stworzenia odpowiedniej dokumentacji jakościowej projektów firmy,
- Nadzór nad procedurami klientów i ich właściwym zastosowaniem, podczas prowadzenia projektów w organizacji,
- A także określanie rodzaju badań nieniszczących konstrukcji stalowych (NDT) wraz z ich zakresem na podstawie ISO 1090-2, ISO3834-2, bądź wymagań klienta,
- Określenie rodzaju malowania konstrukcji oraz warstw malarskich (w tym cynkowanie) na podstawie ISO 12944, ISO 8501. oraz ISO 1461
- Zarządzanie dokumentacją w obrębie całej firmy,
- Wykonywanie dokumentacji wykonawczej / powykonawczej na potrzeby klienta,
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa w zakresie stworzenia odpowiedniej dokumentacji jakościowej projektów firmy,
- Nadzór nad procedurami klientów i ich właściwym zastosowaniem, podczas prowadzenia projektów w organizacji,
- A także określanie rodzaju badań nieniszczących konstrukcji stalowych (NDT) wraz z ich zakresem na podstawie ISO 1090-2, ISO3834-2, bądź wymagań klienta,
- Określenie rodzaju malowania konstrukcji oraz warstw malarskich (w tym cynkowanie) na podstawie ISO 12944, ISO 8501. oraz ISO 1461
Szkolenia i kursy
Audytor Wewnętrzny ISO 9001:2015,
Audytor Wewnętrzny ISO BHP ISO 18001,
Specjalista ds. Lean Management,
Lean Manager
Certyfikowany szkoleniowiec BHP i p.poż,
Audytor Wewnętrzny ISO BHP ISO 18001,
Specjalista ds. Lean Management,
Lean Manager
Certyfikowany szkoleniowiec BHP i p.poż,
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
SHE/QA
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Podróże, IT i nowe technologie, zagadnienia jakości, Lean Management, Six Sigma
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.