Mariusz Królikowski

koordynator, Getin Noble Bank S.A.
Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie wydajnością Realizacja celów Microsoft Office Rekrutacja Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Działanie pod presją czasu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
koordynator
- Kierowanie zespołem obsługującym klientów Getin Noble Bank SA (15 osób)
- Rozpatrywanie zgłoszonych reklamacji
- Udział w tworzeniu Procesu rekrutacji na stanowisko młodszego specjalisty ds. obsługi klienta
- Przeprowadzanie rekrutacji na stanowisko młodszego specjalisty ds. obsługi klienta
- Kontrola poziomu jakości i efektywności pracy Zespołu Call Center
- Udział w tworzeniu procedur obowiązujących w Call Center
- Kontrola spraw kadrowych związanych z pracownikami Call Center
- Przeprowadzanie spotkań , mających na celu zwiększenie jakości obsługi klienta
- Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
- Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Getin Noble Banku SA
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów (identyfikacja potrzeb Klienta; weryfikacja danych Klienta; rozwiązywanie i przedłużanie lokat bankowych; zakładanie i anulowanie rachunków bankowych; rozwiązywanie problemów dotyczących kart kredytowych)
- Realizowanie zadań zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Getin Noble Bank S.A.,
-Wykonywanie powierzonych zadań w sposób rzetelny, zapewniający wysoką jakość i sprawność funkcjonowania Banku
Open Finance S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Open Finance
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów (identyfikacja potrzeb Klienta; weryfikacja danych Klienta; rozwiązywanie i przedłużanie lokat bankowych; zakładanie i anulowanie rachunków bankowych; rozwiązywanie problemów dotyczących kart kredytowych)
- Realizowanie zadań zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Open Finance S.A
-Wykonywanie powierzonych zadań w sposób rzetelny, zapewniający wysoką jakość i sprawność funkcjonowania Banku

Szkolenia i kursy

- Szkolenie ze skutecznej rekrutacji 28.08.2013 r.
Szkolenie przygotowane i przeprowadzone przez:
Biuro Rozwoju Zasobów Ludzkich Getin Noble Bank SA

- Psychologia Szefa - Szef to zawód 13-14.05.2013 r.
Szkolenie prowadzone przez firmę Kontrakt-OSH

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Inne