Mariusz Bogucki

prawnik
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym Zarządzanie zespołem Negocjacje kontraktu Prawo jazdy kat B Negocjacje z klientami tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją umowy cywilnoprawne umowy handlowe Lex Omega - system informacji prawnej LEX Polonica Audytor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001, ISO14001, PN-N/OHSAS 18001 nadzorowanie pracy zespołu szkolenia zawodowe - farmacja szkolenia zawodowe - nadzór nad infrastrukturą;

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CF Cefarm S.A.
Specjalista
1.prawidłowe i terminowe wykonanie przydzielonych funkcji i czynności określonych w wykazie zgodnie z obowiązującym systemem jakości;
2.dbałość o interesy Spółki;
3.prawidłowe stosowanie obowiązujących przepisów prawa;
4.przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, higieny pracy, ochrony środowiska i przepisów o ochronie przeciwpożarowej;
5.przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej, państwowej i ochronie danych osobowych;
6.przestrzeganie dyscypliny pracy;
7.właściwe wykorzystanie i zabezpieczenie mienia Spółki;
8.uczestniczenie w różnych formach szkolenia i doskonalenia zawodowego;
9.inicjowanie zapotrzebowań na szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne;
10.realizacja poleceń bezpośredniego przełożonego wynikających z zakresu obowiązków
z zakresu stanowiska:
1.Prowadzi sprawy związane z obsługą gospodarczą obiektów na terenie siedziby Spółki w Warszawie.
2.Organizuje i nadzoruje wykonywane przez podmioty zewnętrzne prace inwestycyjno – konserwacyjno – remontowe przy:
- urządzeniach i instalacjach elektrycznych,
- urządzeniach i instalacjach energetycznych,
- urządzeniach przeciwpożarowych,
- urządzeniach i instalacjach,
- instalacjach monitoringu urządzeń chłodniczych, temperatury i wilgotności,
- urządzeniach i instalacjach telewizji przemysłowej.
3.Przygotowuje inwestycje w Spółce we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi w Warszawie.
4.Prowadzi sprawozdawczość inwestycyjną.
5.Dokonuje zakupów inwestycyjnych dla obiektów przedsiębiorstwa, prowadzi ewidencję zakupów, kart gwarancyjnych, itp.
6.Nadzoruje eksploatację i obsługę urządzeń i instalacji technicznych.
7.Prowadzi sprawy opracowania projektów technicznych.
8.Organizuje odbiory, dokonuje odbiorów i rozliczeń robót remontowych i instalacyjnych.
9.Kompletuje dokumentację techniczną i eksploatacyjną
10.Prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem Hurtowni pod względem obsługi administracyjno – gospodarczej w zakresie:
- dezynfekcji, itp.,
- współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego, Państwową Inspekcją Sanitarną, Urzędem Regulacji i Energetyki, itp.,
- kontroli sposobów konserwacji urządzeń dźwigowych i dźwigowo-dźwignicowych oraz przestrzegania warunków gwarancji tych urządzeń,
- legalizacji urządzeń wymagających takiej procedury,
- legalizacji i przeglądów okresowych sprzętu przeciwpożarowego,
- wyposażenia pomieszczeń Hurtowni w sprzęt przeciwpożarowy.
11.Zleca wykonanie okresowych kontroli i przeglądów obiektów budowlanych, urządzeń i instalacji technicznych.
12.Wykonuje czynności organizacyjne i formalno – prawne w sprawach związanych
z eksploatacją czujek dymu.
13.Sporządza obowiązujące sprawozdania do urzędów w zakresie prowadzonych spraw.
14.Kontroluje pracę urządzeń chłodniczych, pomiary temperatury i wilgotności.
15.Uczestniczy w pracach nad procedurami postępowania w sytuacjach awaryjnych urządzeń chłodniczych.
Logo
pełnomocnik Burmistrza ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom
Urząd Miasta Piastów
1.opracowywanie projektów gminnych programów w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii;
2.prowadzenie Punktu Konsultacyjno- Informacyjnego dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków oraz członków ich rodzin;
3.współtworzenie gminnego systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
4.nadzór pod względem merytorycznym i finansowym nad prawidłowym wykonywaniem harmonogramu działań związanych z realizacją gminnego
5.programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnego programu przeciwdziałania narkomanii;
6.nadzór nad prawidłowo prowadzonym postępowaniem wobec osób względem, których podjęto działania w przedmiocie uzależnienia od alkoholu;
7.współpraca z organizacjami oraz instytucjami realizującymi zadania wynikające m.in. z ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, przeciwdziałaniu narkomanii, przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o pomocy społecznej oraz o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
8.podejmowanie interwencji w związku z naruszaniem przepisów dotyczących sprzedaży i podawania napojów alkoholowych;
9.organizacja otwartych konkursów ofert dla organizacji pozarządowych w przedmiocie zlecenia zadań publicznych z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom;
10.prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie realizowanych zadań zleconych przez gminę w zakresie realizacji profilaktyki uzależnień
11.organizacja, współorganizacja, wspieranie działań promujących zdrowy tryb życia bez substancji psychoaktywnych
12.reprezentowanie oraz występowanie w imieniu i na rzecz Burmistrza w zakresie realizacji zadań wynikających z gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii;
13.opracowywanie wraz z właściwym instytucjami diagnozy problemów uzależnień w gminie
14.uczestnictwo w spotkaniach grup samopomocowych,
15.tworzenie i nadzór nad działalnością grup pomocowych
16.składanie corocznego sprawozdania Burmistrzowi Miasta oraz Radzie Miejskiej z wykonania zadań związanych z realizacją gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnego programu przeciwdziałania narkomanii,
17.koordynacja działań profilaktycznych na terenie gminy
18.koordynacja działań oraz współpraca z uczestnikami ogólnopolskich programów profilaktycznych realizowanych na terenie gminy
19.współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie realizacji działań profilaktycznych.”zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków;
20.udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe i uzależnienia od narkotyków, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie;
21.prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży;
22.wspomaganie działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych, służącej rozwiązywaniu problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii;
23.podejmowanie interwencji w związku z naruszeniem przepisów określonych w art. 131 i 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości oraz występowanie przed sądem w charakterze oskarżyciela publicznego;
24.przygotowywanie, realizacja i rozliczanie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii;
25.współpraca z gminną komisją rozwiązywania problemów alkoholowych.
Logo
Spec. ds. prawnych
CF CEFRAM
Przygotowywanie projektów umów oraz ich wstępna weryfikacja pod względem formalno-prawnym. Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji .
Prowadzenie Programu Informacji Prawnej. Monitorowanie, analizowanie zmian w prawie. Realizacji procesu zakupu towarów zgodnie z polityką firmy. Negocjacje warunków handlowych. Utrzymywanie jak najlepszych stosunków z kontrahentami. Przygotowanie analiz i raportów.

Osiągnięcia:
- opracowanie i wdrożenie procedury rozliczania akcji marketingowych,
- kierowanie dwuosobową sekcją rozliczeń,
- zwiększenie efektywności i wydajności pracy sekcji rozliczeń,
- zwiększenie sprzedaży o 30% asortymentu przydzielonych mi firm,
- kandydowanie do rady nadzorczej z ramienia pracowników,

Zdobyte doświadczenie:
- negocjacje umów handlowych i warunków współpracy,
- znajomość rynku farmaceutycznego,
1.8.2005r.- 12.2006r. – Specjalista ds. prawnych w zespole prawnym w biurze zarządu.

Prowadzenie Systemu Informacji Prawnej. Monitorowanie i analizowanie zmian w prawie. Prowadzenie rejestru umów, akt sądowych, korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Przygotowywanie projektów umów, opinii prawnych, pism, uchwał. Współpraca z kancelariami zewnętrznymi. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów.

Osiągnięcia:
- opracowanie i wdrożenie procedury akceptacji i rejestracji umów,
- opracowanie i wdrożenie projektu Systemu Informacji Prawnej,

Zdobyte doświadczenie:
- opracowywanie projektów umów, wewnętrznych aktów normatywnych, procedur i instrukcji,
- znajomość prawa farmaceutycznego, ustawy o wyrobach medycznych, ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, ustawy o kosmetykach oraz aktów wykonawczych,
- znajomość kodeksu spółek handlowych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw,
- funkcjonowanie akcyjnej spółki skarbu państwa,

Edukacja

Logo
prawo europejskie , studia podyplomowe
Studium Prawa Europejskiego w Łodzi
Logo
prawo, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Prawo
Specjaliści
Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

- sporty rowerowe;
- gotowanie;
- turystyka;
- polityka;

Inne

- Przewodniczący Zespołu Interdyscyplinarnego w Piastowie;
- Członek Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Piastowie;
- społeczny kurator sądowy;

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i