Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager - Sales strategy and projects
Polska, Rosja, Rumunia, Bałkany
- Poprawa efektywności funkcjonowania działów: sprzedaży i trade marketingu
- Tworzenie i wdrożenie standardów sił sprzedaży dostosowanych do lokalnych uwarunkowań
- Egzekucja kluczowych projektów sprzedażowych
- Tworzenie rocznych planów oraz budżetów Trade Marketingowych
- Tworzenie strategii trade marketingowych dla lokalnych rynków
- Poprawa egzekucji projektu dystrybucji bezpośredniej na rynku testowym
- Zarządzanie procesem redukcji zapasów magazynowych produktów wycofanych
- Poprawa efektywności funkcjonowania działów: sprzedaży i trade marketingu
- Tworzenie i wdrożenie standardów sił sprzedaży dostosowanych do lokalnych uwarunkowań
- Egzekucja kluczowych projektów sprzedażowych
- Tworzenie rocznych planów oraz budżetów Trade Marketingowych
- Tworzenie strategii trade marketingowych dla lokalnych rynków
- Poprawa egzekucji projektu dystrybucji bezpośredniej na rynku testowym
- Zarządzanie procesem redukcji zapasów magazynowych produktów wycofanych
Sales Manager - Retail
Kanał Tradycyjny – region; Central Europe (Polska, Czechy, Słowacja, Pribałtyka)
- Kreowanie oraz egzekucja strategii sprzedażowo Trade Marketingowej w kanale TT
- Realizacja planów sprzedażowych na poziomie Retail (SELL OUT)
- Zarządzanie Regionami Sprzedaży na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Pribałtyki
- Zarządzanie Salonami Firmowymi w Polsce
- Egzekucja wdrożeń rynkowych oraz aktywności trade marketingowych w kanale TT
- Zapewnienie stałej dostępności oraz jakościowej ekspozycji produktów w kanale TT
- Efektywne zarządzanie budżetem Trade Marketingowym
- Kreowanie oraz implementacja standardów pracy Sił Sprzedaży oraz standardów Trade Marketingowych
- Rozwój kompetencji podwładnych oraz kreowanie polityki szkoleniowej POS detalicznych
- Kreowanie oraz egzekucja strategii sprzedażowo Trade Marketingowej w kanale TT
- Realizacja planów sprzedażowych na poziomie Retail (SELL OUT)
- Zarządzanie Regionami Sprzedaży na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Pribałtyki
- Zarządzanie Salonami Firmowymi w Polsce
- Egzekucja wdrożeń rynkowych oraz aktywności trade marketingowych w kanale TT
- Zapewnienie stałej dostępności oraz jakościowej ekspozycji produktów w kanale TT
- Efektywne zarządzanie budżetem Trade Marketingowym
- Kreowanie oraz implementacja standardów pracy Sił Sprzedaży oraz standardów Trade Marketingowych
- Rozwój kompetencji podwładnych oraz kreowanie polityki szkoleniowej POS detalicznych
Trade Marketing Manager of Traditional Trade and Investment
- opracowywanie i wdrażanie strategii trade marketingowej dla kanałów dystrybucji: Tradycyjnego i Inwestycyjnego
- przygotowywanie planów operacyjnych wdrozeń rynkowych dla planowanych działań marketingowych dla sił sprzedaży w kanałach dystrybucji TT i INW.
- budowanie i zarządzanie ekspertyzą trade marketingową służącą podniesieniu wydajności i efektywności działań sił sprzedaży w kanałach dystrybucji TT i INW.
- wspieranie procesu projektowania i produkcji urządzeń ekspozycyjnych oraz wszelkich materiałów merchandisingowych.
- analiza działań konkurencji w kanałach dystrybucji TT i INW.
- opracowywanie i monitorowanie reazliacji budżetu TM dla kanałów dystrybucji TT i INW.
- przygotowywanie planów operacyjnych wdrozeń rynkowych dla planowanych działań marketingowych dla sił sprzedaży w kanałach dystrybucji TT i INW.
- budowanie i zarządzanie ekspertyzą trade marketingową służącą podniesieniu wydajności i efektywności działań sił sprzedaży w kanałach dystrybucji TT i INW.
- wspieranie procesu projektowania i produkcji urządzeń ekspozycyjnych oraz wszelkich materiałów merchandisingowych.
- analiza działań konkurencji w kanałach dystrybucji TT i INW.
- opracowywanie i monitorowanie reazliacji budżetu TM dla kanałów dystrybucji TT i INW.
Retail Sales Force Manager
- zarządzanie siłami sprzedaży w tradycyjnym kanale sprzedaży - Polska.
- koordynacja procesu restrukturyzacji kanału TT: rekrutacje na stanowiska menadżerskie (menadżerowie regionów, menadżerowie ds kluczowych klientów) i specjalistyczne w dziale handlowym
- kreowanie i implementacja nowych standardów pracy dla sił sprzedaży
- kreowanie i implementacja strategii Trade Marketingowej kanału TT
- planowanie cykli sprzedażowych w tym aktywności Trade Marketingowych
- udział w projektach Trade Marketingowych, developmentowych i operacyjnych
- koordynacja procesu restrukturyzacji kanału TT: rekrutacje na stanowiska menadżerskie (menadżerowie regionów, menadżerowie ds kluczowych klientów) i specjalistyczne w dziale handlowym
- kreowanie i implementacja nowych standardów pracy dla sił sprzedaży
- kreowanie i implementacja strategii Trade Marketingowej kanału TT
- planowanie cykli sprzedażowych w tym aktywności Trade Marketingowych
- udział w projektach Trade Marketingowych, developmentowych i operacyjnych
Regional Sales Manager
Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją w regionie środkowej Polski, zarządzanie zespołem kierowników terytorialnych, specjalistów ds hurtu, oraz pośrednio zespołem przedstawicieli handlowych. Współpraca z bezpośrednimi odbiorcami hurtowymi, sieciami KA/DA, siecią punktów detalicznych.
Area Sales Manager / Security Advisor
Security Advisor
- kooperacja (z ramienia Field Force'u) z działem Security (członek "Security Consulting Team").
- aktualizacja i tworzenie procedur z zakresu bezpieczeństwa Field Force'u
- prowadzenie szkoleń z zakresu "Security", dla Field Force'u
- współpraca z Security Managerem w zakresie zarządzania incydentami
- współpraca przy tworzeniu audytów bezpieczeństwa (fabryka, logistyka)
- udział w prowadzonych audytach bezpieczeństwa (fabryka, logistyka)
- udział w projektach Security
Area Sales Manager
- zarządzanie podległym terytorium
- zapewnienie realizacji rocznych oraz cyklowych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- tworzenie i zapewnienie planów pokrycia detalicznych punktów sprzedaży
- rekrutowanie, rozwijanie i motywowanie podległego zespołu przedstawicieli handlowych i specjalistów.
- zarządzanie powierzonymi zasobami ludzkimi, materiałowymi i finansowymi zgodnie z procedurami i zasadami BAT
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi (odziały klientów hurtowych, centrale sieci lokalnych)
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (akcje specjalne, programy lojalnościowe)
- kooperacja (z ramienia Field Force'u) z działem Security (członek "Security Consulting Team").
- aktualizacja i tworzenie procedur z zakresu bezpieczeństwa Field Force'u
- prowadzenie szkoleń z zakresu "Security", dla Field Force'u
- współpraca z Security Managerem w zakresie zarządzania incydentami
- współpraca przy tworzeniu audytów bezpieczeństwa (fabryka, logistyka)
- udział w prowadzonych audytach bezpieczeństwa (fabryka, logistyka)
- udział w projektach Security
Area Sales Manager
- zarządzanie podległym terytorium
- zapewnienie realizacji rocznych oraz cyklowych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- tworzenie i zapewnienie planów pokrycia detalicznych punktów sprzedaży
- rekrutowanie, rozwijanie i motywowanie podległego zespołu przedstawicieli handlowych i specjalistów.
- zarządzanie powierzonymi zasobami ludzkimi, materiałowymi i finansowymi zgodnie z procedurami i zasadami BAT
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi (odziały klientów hurtowych, centrale sieci lokalnych)
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (akcje specjalne, programy lojalnościowe)
Wholesale Representative
- zarządzanie podległymi oddziałami klientów hurtowych
- zarządzanie podległymi klientami podhurtowymi
- zarządzanie podległymi centralami sieci lokalnych
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych firmy zewnętrznej (szkolenia, rozwój, nadzór nad realizacją obowiązków)
- udział w tworzeniu "programu dystrybucyjnego" dla podhurtu
- udział w tworzeniu programu budowania dystrybucji przez firmę zewnętrzną
- P.O. ASM (02-08.2003)
- zarządzanie podległymi klientami podhurtowymi
- zarządzanie podległymi centralami sieci lokalnych
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych firmy zewnętrznej (szkolenia, rozwój, nadzór nad realizacją obowiązków)
- udział w tworzeniu "programu dystrybucyjnego" dla podhurtu
- udział w tworzeniu programu budowania dystrybucji przez firmę zewnętrzną
- P.O. ASM (02-08.2003)
Sales Representative
- pokrycie podległego terytorium
- zarządzanie bazą klientów detalicznych (selekcja, ocena)
- osiągnięcie zakładanych celów cyklowych: sprzedażowych, dystrybucyjnych i widocznościowych
- obsługa programów lojalnościowych
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi: detalicznymi, sieciowymi, podhurtowymi
- zarządzanie powierzonymi zasobami materiałowymi i finansowymi zgodnie z procedurami i zasadami BAT
- szkolenie nowych PH
- rozwój kompetencji i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia, treningi)
- administracja i raportowanie do ASM
- zarządzanie bazą klientów detalicznych (selekcja, ocena)
- osiągnięcie zakładanych celów cyklowych: sprzedażowych, dystrybucyjnych i widocznościowych
- obsługa programów lojalnościowych
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi: detalicznymi, sieciowymi, podhurtowymi
- zarządzanie powierzonymi zasobami materiałowymi i finansowymi zgodnie z procedurami i zasadami BAT
- szkolenie nowych PH
- rozwój kompetencji i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia, treningi)
- administracja i raportowanie do ASM
Szkolenia i kursy
Studium Ochrony i Bezpieczeństwa Publicznego w Sosnowcu - specjalista ds. ochrony osób i mienia (1996-1997)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Psychologia / Socjologia
Fotografia (reportażowa, portretowa, sportowa)
Sport (pływanie, rower górski, snowboard, sporty siłowe)
Góry (Tatry/Alpy)
Fotografia (reportażowa, portretowa, sportowa)
Sport (pływanie, rower górski, snowboard, sporty siłowe)
Góry (Tatry/Alpy)
Organizacje
WOPR
Grupy
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT
grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam
NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Fotografia sportowa
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo lub amatorsko fotografowaniem wydarzeń sportowych.
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...