Umiejętności
Ekonomika
Finanse
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Public Relations
Publikacje
Sales
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy
-Obsługa klientów kategorii medium, large i local supermarket (sieci; LSS Społem, Milea, sklepy prywatne franczyzowe)
-Nawiązywanie skutecznej, długofalowej współpracy z klientami i tworzenie dobrego wizerunku firmy w ich oczach
-Sprzedaż wszystkich produktów Nestlé do sklepów i hurtowni ( w sumie 820 pozycji asortymentowych w podziale na dywizje: odżywki dla dzieci i niemowląt, kawy, słodycze, produkty marki Winiary)
-Zapewnienie odpowiedniego merchandisingu produktów w punktach sprzedaży i doprowadzenie do przewagi nad takimi konkurentami jak, m.in. Unilever, Kraft Food, Mars Polska, Ovita Nutricia
-Zapewnienie wystarczającego poziomu zapasów w detalicznych i hurtowych punktach sprzedaży w celu utrzymania dostępności produktów dla detalistów i konsumentów
-Pobudzanie popytu, zwiększanie sprzedaży i udziału w rynku produktów firmy poprzez efektywne zastosowanie technik sprzedaży oraz promocji (ustalanie gazetek promocyjnych w sieciach lokalnych, generowanie pakietów promocyjnych i kontraktów marketingowych dostosowanych do bieżącego budżetu)
-Wsparcie promocji sprzedaży poprzez zapewnienie klientom informacji, wystarczających zapasów produktu, prezentacji promocyjnych, merchandising, przebudowy półek sklepowych, wykorzystanie dodatkowych miejsc ekspozycji oraz dostępnych materiałów POP
-Składanie wizyt u klientów zgodnie z planem pokrycia i regularne dostosowywanie planu do potrzeb firmy
-Systematyczne składanie raportów o wynikach pracy
-Przekazywanie przełożonym informacji o działaniach konkurentów na rynku.
-Zapewnienie odpowiedniego poziomu wizerunku marki i produktów na wyznaczonym terenie
-Reprezentowanie Area Lublin w ogólnopolskich konkursach wewnętrznych
-Reprezentowanie Nestle Polska S.A. w konkursach zewnętrznych
-Zarządzanie materiałami reklamowymi POP w Area Lublin
-Szkolenie Agentów i Przedstawicieli Handlowych
-Nawiązywanie skutecznej, długofalowej współpracy z klientami i tworzenie dobrego wizerunku firmy w ich oczach
-Sprzedaż wszystkich produktów Nestlé do sklepów i hurtowni ( w sumie 820 pozycji asortymentowych w podziale na dywizje: odżywki dla dzieci i niemowląt, kawy, słodycze, produkty marki Winiary)
-Zapewnienie odpowiedniego merchandisingu produktów w punktach sprzedaży i doprowadzenie do przewagi nad takimi konkurentami jak, m.in. Unilever, Kraft Food, Mars Polska, Ovita Nutricia
-Zapewnienie wystarczającego poziomu zapasów w detalicznych i hurtowych punktach sprzedaży w celu utrzymania dostępności produktów dla detalistów i konsumentów
-Pobudzanie popytu, zwiększanie sprzedaży i udziału w rynku produktów firmy poprzez efektywne zastosowanie technik sprzedaży oraz promocji (ustalanie gazetek promocyjnych w sieciach lokalnych, generowanie pakietów promocyjnych i kontraktów marketingowych dostosowanych do bieżącego budżetu)
-Wsparcie promocji sprzedaży poprzez zapewnienie klientom informacji, wystarczających zapasów produktu, prezentacji promocyjnych, merchandising, przebudowy półek sklepowych, wykorzystanie dodatkowych miejsc ekspozycji oraz dostępnych materiałów POP
-Składanie wizyt u klientów zgodnie z planem pokrycia i regularne dostosowywanie planu do potrzeb firmy
-Systematyczne składanie raportów o wynikach pracy
-Przekazywanie przełożonym informacji o działaniach konkurentów na rynku.
-Zapewnienie odpowiedniego poziomu wizerunku marki i produktów na wyznaczonym terenie
-Reprezentowanie Area Lublin w ogólnopolskich konkursach wewnętrznych
-Reprezentowanie Nestle Polska S.A. w konkursach zewnętrznych
-Zarządzanie materiałami reklamowymi POP w Area Lublin
-Szkolenie Agentów i Przedstawicieli Handlowych
Agent Handlowy
-Sprzedaż i promocja produktów firmy Nestlé Polska na terenie powiatów; Zamość, Biłgoraj, Hrubieszów, Tomaszów Lubelski (odbiorcy detaliczni kategorii kiosk, small, medium)
-Stały kontakt z klientami hurtowymi i detalicznymi
-Prowadzenie programów promocyjnych
-Rozwój lokalnego rynku do jego maksymalnego potencjału
-Dbanie o merchandising i dostępność produktów poprzez maksymalne wykorzystanie materiałów reklamowych POP, przebudowy półek sklepowych, wykorzystanie dodatkowych miejsc ekspozycji
-Stały kontakt z klientami hurtowymi i detalicznymi
-Prowadzenie programów promocyjnych
-Rozwój lokalnego rynku do jego maksymalnego potencjału
-Dbanie o merchandising i dostępność produktów poprzez maksymalne wykorzystanie materiałów reklamowych POP, przebudowy półek sklepowych, wykorzystanie dodatkowych miejsc ekspozycji
Szkolenia i kursy
Akademia Zarządzania JMP, Category Management,Merchandising,
Edukacja
, magisterskie
Catholic University of Lublin
Prawo, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe