Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Rozwiązań Informatycznych
1. Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za:
1.1. obsługę informatyczną firmy
1.2. wsparcie techniczne dla klientów (service desk)
1.3. administrację systemami informatycznymi
1.4. działania związane z rozwojem infrastruktury informatycznej organizacji
2. Współpraca z użytkownikami i pomoc w sprawach związanych z infrastrukturą IT
3. Administracja i dbałość o bezpieczeństwo infrastruktury informatycznej organizacji
4. Zarządzanie projektami informatycznymi w ramach pracy działu
5. Zarządzanie zespołami projektowymi
1.1. obsługę informatyczną firmy
1.2. wsparcie techniczne dla klientów (service desk)
1.3. administrację systemami informatycznymi
1.4. działania związane z rozwojem infrastruktury informatycznej organizacji
2. Współpraca z użytkownikami i pomoc w sprawach związanych z infrastrukturą IT
3. Administracja i dbałość o bezpieczeństwo infrastruktury informatycznej organizacji
4. Zarządzanie projektami informatycznymi w ramach pracy działu
5. Zarządzanie zespołami projektowymi
Product Manager
Odpowiedzialny za:
- przygotowanie do sprzedaży produktów
- zarządzanie produktami oraz ich rozwój
- proces szkolenia działu handlowego z zakresu wiedzy o produktach
- proces szkolenia COK z zakresu obsługi technicznej produktów
- aktualność merytoryczną materiałów informacyjnych o produktach
- tworzenie procedur i obiegów dokumentów związanych z produktami i obsługą klientów e-biznesowych
- raportowanie do Wiceprezesa Zarządu Spółki
- raportowanie do Działu Analiz i Planowania Sprzedaży
- rozstrzyganie spraw spornych związanych z obsługą klientów e-biznesowych
- pomoc dla działu handlowego w przygotowywaniu ofert i negocjacji z klientami lub potencjalnymi klientami
- przygotowywanie planów sprzedażowych
- przygotowanie do sprzedaży produktów
- zarządzanie produktami oraz ich rozwój
- proces szkolenia działu handlowego z zakresu wiedzy o produktach
- proces szkolenia COK z zakresu obsługi technicznej produktów
- aktualność merytoryczną materiałów informacyjnych o produktach
- tworzenie procedur i obiegów dokumentów związanych z produktami i obsługą klientów e-biznesowych
- raportowanie do Wiceprezesa Zarządu Spółki
- raportowanie do Działu Analiz i Planowania Sprzedaży
- rozstrzyganie spraw spornych związanych z obsługą klientów e-biznesowych
- pomoc dla działu handlowego w przygotowywaniu ofert i negocjacji z klientami lub potencjalnymi klientami
- przygotowywanie planów sprzedażowych
konsultant HelpDesk
obsługa zgłoszeń klientów w zakresie:
- pierwszej linii wsparcia technicznego
- obsługi awarii
- przyjmowania reklamacji
- zapytań odnośnie rozliczeń i windykacji
- informacji przedsprzedażowej
- pierwszej linii wsparcia technicznego
- obsługi awarii
- przyjmowania reklamacji
- zapytań odnośnie rozliczeń i windykacji
- informacji przedsprzedażowej
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Grupa studentów, absolwentów i pracowników uczelni.