Marcin Ślęzak

Manager ds. Sprzedaży
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

CRM Microsoft Excel Microsoft Office QlikView Zarządzanie zespołem negocjacje handlowe znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży Microsoft World, Power Point,

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager ds. Sprzedaży
Brillux Polska Sp. z o.o.
Odpowiedzialny jestem za obsługę rynku inwestycyjnego na terenie woj. Śląskiego w kanale PROFI. W zakresie moich obowiązków jest pozyskiwanie, budowanie relacji i współpraca z klientami rynku inwestycyjnego z branży budowlanej celem tworzenia bazy klientów oraz budowania świadomości nowej marki na rynku inwestycyjnym i wprowadzania nowych produktów na rynek. Obsługa inwestycji budowlanych, współpraca z developerami, inwestorami i firmami wykonawczymi daje mi możliwość rozwijania swoich umiejętności i zdobywania doświadczeń w kanale profesjonalnym oraz daje świadomość realizowanych inwestycji w regionie
Soudal Sp. z o.o.
Regionalny kierownik sprzedaży
Odpowiedzialny za zarządzanie grupą 6 przedstawicieli handlowych na terenie woj. śląskiego i świętokrzyskiego. W szczególności: wyznaczanie i rozliczanie zadań dla handlowców, weryfikacja ich pracy w terenie przez analizy planowania i raportowania pracy, szkolenie i coaching, wsparcie działań handlowców w terenie oraz raportowanie tych działań przełożonym.
Dodatkowo w zakresie moich obowiązków było przeprowadzanie procesów rekrutacji, budowanie i reorganizacja zespołów sprzedażowych. Ponadto kontakt i utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi klientami hurtowymi, sieciami lokalnymi, wykonawcami oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z nimi.
Jako kierownik regionu dokładałem starań i dążeń do realizacji celów sprzedażowych na podległych terenach oraz ciągłego budowania sieci sprzedaży i dystrybucji produktów na terenie woj. świętokrzyskiego oraz przygotowywanie zestawień, raportów i analiz dla przełożonych w oparciu o dostępne narzędzia QV, CRM, Power Point, Excel.
Selena S.A.
Regional Sales Manager
Byłem odpowiedzialny za zarządzanie regionem Śląska i Opolszczyzny oraz zespołem Doradców Techniczno-Handlowych i sprzedaż głównie systemów dociepleń EOS. Praca ta dała mi możliwość bezpośredniej pracy z klientem hurtowym, sieciami lokalnymi, wykonawcą, inwestorem i projektantem. W zakresie moich obowiązków była również praca w terenie z Doradcami Technicznymi, kontrola i wsparcie ich pracy, ale także pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z nimi, obsługa inwestycji budowlanych i stałe monitorowanie działań konkurencji głównie na rynku inwestycji.
AB Bechcicki Sp. Z o.o.
Dyrektor oddziału
Jako dyrektor hurtowni budowlanej odpowiedzialny byłem za zarządzanie grupą ponad 20 osób od handlowców, magazynierów do kierowców oraz za stworzenie działów handlowych stacjonarnego i terenowego odpowiedzialnych za obsługę rynku hurtowego oraz inwestycyjnego. Zarządzanie magazynem i gospodarką magazynową, logistyką i transportem, kontrola czasu pracy kierowców oraz dbanie o właściwą politykę finansową oddziału, spływ należności od klientów i wstępna windykacja. Realizacja ogólnej polityki handlowej firmy, zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych hurtowych i inwestycyjnych, wyznaczanie celów, kontrola ich realizacji, coaching oraz raportowanie przełożonym.
Tikkurila Polska
Przedstawiciel handlowy
Utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, pozyskiwanie nowych oraz budowanie relacji i dążenie do osiągnięcia stałej współpracy z nimi i realizacji włąsnych celów sprzedażowych.
Prawie 10 letnia współpraca z największymi na Śląsku i Opolszczyźnie sklepami i hurtowniami farb, lakierów, materiałów budowlanych i wykończenia wnętrz, pozwoliła mi zbudować bardzo dobre relacje interpersonalne z ich właścicielami i pracownikami.
Współpraca z architektami, dekoratorami wnętrz, inwestorami i wykonawcami w zakresie profesjonalnego doradztwa skłaniała mnie do ciągłego pogłębiania swojej wiedzy w zakresie farb, lakierów i materiałów budowlanych.
Organizowałem, uczestniczyłem i przeprowadzałem, wspólnie z działem szkoleń, cykl szkoleń praktycznych i teoretycznych dla wykonawców, podczas których prezentowana była oferta produktowa firmy i praktyczne zastosowania oferowanych wyrobów.

Edukacja

Logo
wynalazczość i racjonalizacja w technice, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

Jazda na nartach, siatkówka