Umiejętności
Contact Center Management
CRM
FreeBSD
Proxmox
PSTN
SIP
Sort
SS7
JIRA administration
Taryfikacja
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator aplikacji
Administrator Systemów Informatycznych
praca z systemami produkcyjnymi, testowymi i programistycznymi :
- aplikacje www frontend,
- aplikacje www backend,
- aplikacje mobile, CTV, STB,
- wsparcia utrzymania systemów online 24/7/365
(dostarczanie wymaganego SLA),
- zapewnienie bezpośredniego wsparcia dla pracowników
rozwoju
- wdrażanie kodu na wielu środowiskach,
- wdrażanie produkcyjne aplikacji:
- www (100+): VoD - player.pl oraz inne serwisy www z portfolio tvn, np. tvn.pl; tvn24.pl, kontakt24.pl etc.
- mobile (Apple Store, Google Play, WP) (30+),
- CTV (Samsung, LG, Panasonic etc.) (10+),
- STB (PS, Netia, Player+),
- testowanie aplikacji, środowisk, zmian, błędów, tworzenie dokumentacji procesów, procedur i instrukcji
- monitorowanie aplikacji, rozwiązywanie problemów związanych błędami, incydentami
- współpraca z programistami, administratorami systemowymi, administratorami infrastruktury, dostawcami usług, zespołami redakcji, biznesem wewnętrznym oraz biurem obsługi klienta,
- automatyzacja procesów, zadań,
- wykonywanie zaplanowanych/ustalonych działań
- prace dyżurowe zapewniającej całodobową obsługę systemów i aplikacji produkcyjnych (czuwanie, wdrożenia, prace techniczne),
- raportowanie,
- obsługa procesu ingestii,
- współpraca przy wykonywaniu eventów live/livestreaming video dla klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych na serwisy WWW oraz platformy mobilne (kanały TV, Konferencje prasowe, Konferencje ramówkowe, inne wydarzenia medialne)
praca z systemami produkcyjnymi, testowymi i programistycznymi :
- aplikacje www frontend,
- aplikacje www backend,
- aplikacje mobile, CTV, STB,
- wsparcia utrzymania systemów online 24/7/365
(dostarczanie wymaganego SLA),
- zapewnienie bezpośredniego wsparcia dla pracowników
rozwoju
- wdrażanie kodu na wielu środowiskach,
- wdrażanie produkcyjne aplikacji:
- www (100+): VoD - player.pl oraz inne serwisy www z portfolio tvn, np. tvn.pl; tvn24.pl, kontakt24.pl etc.
- mobile (Apple Store, Google Play, WP) (30+),
- CTV (Samsung, LG, Panasonic etc.) (10+),
- STB (PS, Netia, Player+),
- testowanie aplikacji, środowisk, zmian, błędów, tworzenie dokumentacji procesów, procedur i instrukcji
- monitorowanie aplikacji, rozwiązywanie problemów związanych błędami, incydentami
- współpraca z programistami, administratorami systemowymi, administratorami infrastruktury, dostawcami usług, zespołami redakcji, biznesem wewnętrznym oraz biurem obsługi klienta,
- automatyzacja procesów, zadań,
- wykonywanie zaplanowanych/ustalonych działań
- prace dyżurowe zapewniającej całodobową obsługę systemów i aplikacji produkcyjnych (czuwanie, wdrożenia, prace techniczne),
- raportowanie,
- obsługa procesu ingestii,
- współpraca przy wykonywaniu eventów live/livestreaming video dla klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych na serwisy WWW oraz platformy mobilne (kanały TV, Konferencje prasowe, Konferencje ramówkowe, inne wydarzenia medialne)
Administrator systemów ruchowo-taryfikacyjnych oraz Contact Center
JMDI
Administracja wymienionych poniżej systemów obejmowała: sprzęt, systemy i aplikacje. Zakres współpracy z regulatorem (UKE) oraz operatorami telekomunikacyjnymi obejmował m.in utrzymanie zgodności z prawem, analizę umów telekomunikacyjnych, komunikację operatorską, monitoring łączy.
Administracja:
- centrala telefoniczna PSTN/VoIP
- system rozliczeniowo-taryfikacyjno-księgowy i CRM
- system contact center (CC)
- Symfonia Handel
Telefonia:
- rozliczenia operatorskie i taryfikacja
- planowanie, wdrażanie i monitoring traktów operatorskich
- realizacja procesów NP (TP oraz OA)
- PLICBD
Inne:
- 2 linia wsparcia (telefonia)
- dobór sprzętu komputerowego i oprogramowania (60 stanowisk w siedziba/oddziały)
- wsparcie klienta wewnętrznego (service desk)
- organizacja szkoleń wewnętrznych (zakres: CRM i CC)
Administracja:
- centrala telefoniczna PSTN/VoIP
- system rozliczeniowo-taryfikacyjno-księgowy i CRM
- system contact center (CC)
- Symfonia Handel
Telefonia:
- rozliczenia operatorskie i taryfikacja
- planowanie, wdrażanie i monitoring traktów operatorskich
- realizacja procesów NP (TP oraz OA)
- PLICBD
Inne:
- 2 linia wsparcia (telefonia)
- dobór sprzętu komputerowego i oprogramowania (60 stanowisk w siedziba/oddziały)
- wsparcie klienta wewnętrznego (service desk)
- organizacja szkoleń wewnętrznych (zakres: CRM i CC)
Specjalista ds Utrzymania sieci
JMDI
Obowiązki banalne i niebanalne. Od wymiany dekodera/modemu/bramki voip, naprawy instalacji przez wymianę przełączników sieciowych, lambd optycznych a na instalacji/wizowaniu radiolinij i drobnych prac w serwerowniach kończąc.
Utrzymanie, konserwacja TV / IP / TEL / HFC
Utrzymanie, konserwacja TV / IP / TEL / HFC
IT Administrator/Serwisant
PHU Jacek
Praca polegała głównie na serwisowaniu sprzętu komputerowego, kas fiskalnych w siedzibie firmy oraz klienta, wsparcie lokalnej kafejki internetowej i doradztwo IT dla klientów sklepu. Od prostych czynności związanych z konserwacją (sprzętu/oprogramowania) do bardziej złożonych związanych z działaniem usług działających w sieciach klientów i drobnych prac instalacyjnych.
Administracja: Win 2003/FreeBSD
Serwis informatyczny:
- systemów (hard i soft ware)
- sieci LAN/WAN
- backup i odzyskiwanie danych
- help desk
Serwis kas fiskalnych: Postnet, Dates, Elzab
Administracja: Win 2003/FreeBSD
Serwis informatyczny:
- systemów (hard i soft ware)
- sieci LAN/WAN
- backup i odzyskiwanie danych
- help desk
Serwis kas fiskalnych: Postnet, Dates, Elzab
IT Administrator
Firma o profilu sprzedażowym oparta na mobilnych handlowcach wyposażonych w narzędzia wspomagające (laptopy, drukarki mobilne, PDA). Moim zadaniem było utrzymanie narzędzi i wsparcie handlowców.
Administracja:
- win2003, freebsd, exchange
- backup danych
- ewidencja sprzętu i licencji.
Serwis / Helpdesk:
- zdalny i lokalny help/service desk
- drobne prace serwisowe (np. wymiana stłuczonych ekranów)
Administracja:
- win2003, freebsd, exchange
- backup danych
- ewidencja sprzętu i licencji.
Serwis / Helpdesk:
- zdalny i lokalny help/service desk
- drobne prace serwisowe (np. wymiana stłuczonych ekranów)
Szkolenia i kursy
Telefonia VoIP - Szkolenie operatorskie II stopnia
IT - ITIL - v. 3
IT - ITIL - v. 3
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
Sport: kitesurfung, pływanie, down hill (kolarstwo), snowboard
Kultura: muzyka, kino, książka, fotografia(instagram: https://www.instagram.com/_mayo_o_/ )
Kultura: muzyka, kino, książka, fotografia(instagram: https://www.instagram.com/_mayo_o_/ )
Inne
Język Angielski: poziom średni w trakcie nauki.
Grupy
Forum 3CX
Forum użytkowników 3CX centrali telefonicznej pod systemy Windows. Problemy, nowości. Zapraszamy!