Marcin Pałasz

Administrator IT
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Contact Center Management CRM FreeBSD Proxmox PSTN SIP Sort SS7 JIRA administration Taryfikacja

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TVN Warner Bros. Discovery
Administrator aplikacji
Administrator Systemów Informatycznych

praca z systemami produkcyjnymi, testowymi i programistycznymi :
- aplikacje www frontend,
- aplikacje www backend,
- aplikacje mobile, CTV, STB,
- wsparcia utrzymania systemów online 24/7/365
(dostarczanie wymaganego SLA),
- zapewnienie bezpośredniego wsparcia dla pracowników
rozwoju
- wdrażanie kodu na wielu środowiskach,
- wdrażanie produkcyjne aplikacji:
- www (100+): VoD - player.pl oraz inne serwisy www z portfolio tvn, np. tvn.pl; tvn24.pl, kontakt24.pl etc.
- mobile (Apple Store, Google Play, WP) (30+),
- CTV (Samsung, LG, Panasonic etc.) (10+),
- STB (PS, Netia, Player+),
- testowanie aplikacji, środowisk, zmian, błędów, tworzenie dokumentacji procesów, procedur i instrukcji
- monitorowanie aplikacji, rozwiązywanie problemów związanych błędami, incydentami
- współpraca z programistami, administratorami systemowymi, administratorami infrastruktury, dostawcami usług, zespołami redakcji, biznesem wewnętrznym oraz biurem obsługi klienta,
- automatyzacja procesów, zadań,
- wykonywanie zaplanowanych/ustalonych działań
- prace dyżurowe zapewniającej całodobową obsługę systemów i aplikacji produkcyjnych (czuwanie, wdrożenia, prace techniczne),
- raportowanie,
- obsługa procesu ingestii,
- współpraca przy wykonywaniu eventów live/livestreaming video dla klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych na serwisy WWW oraz platformy mobilne (kanały TV, Konferencje prasowe, Konferencje ramówkowe, inne wydarzenia medialne)
Logo
Administrator systemów ruchowo-taryfikacyjnych oraz Contact Center
JMDI
Administracja wymienionych poniżej systemów obejmowała: sprzęt, systemy i aplikacje. Zakres współpracy z regulatorem (UKE) oraz operatorami telekomunikacyjnymi obejmował m.in utrzymanie zgodności z prawem, analizę umów telekomunikacyjnych, komunikację operatorską, monitoring łączy.


Administracja:
- centrala telefoniczna PSTN/VoIP
- system rozliczeniowo-taryfikacyjno-księgowy i CRM
- system contact center (CC)
- Symfonia Handel
Telefonia:
- rozliczenia operatorskie i taryfikacja
- planowanie, wdrażanie i monitoring traktów operatorskich
- realizacja procesów NP (TP oraz OA)
- PLICBD
Inne:
- 2 linia wsparcia (telefonia)
- dobór sprzętu komputerowego i oprogramowania (60 stanowisk w siedziba/oddziały)
- wsparcie klienta wewnętrznego (service desk)
- organizacja szkoleń wewnętrznych (zakres: CRM i CC)
Logo
Specjalista ds Utrzymania sieci
JMDI
Obowiązki banalne i niebanalne. Od wymiany dekodera/modemu/bramki voip, naprawy instalacji przez wymianę przełączników sieciowych, lambd optycznych a na instalacji/wizowaniu radiolinij i drobnych prac w serwerowniach kończąc.

Utrzymanie, konserwacja TV / IP / TEL / HFC
Logo
IT Administrator/Serwisant
PHU Jacek
Praca polegała głównie na serwisowaniu sprzętu komputerowego, kas fiskalnych w siedzibie firmy oraz klienta, wsparcie lokalnej kafejki internetowej i doradztwo IT dla klientów sklepu. Od prostych czynności związanych z konserwacją (sprzętu/oprogramowania) do bardziej złożonych związanych z działaniem usług działających w sieciach klientów i drobnych prac instalacyjnych.

Administracja: Win 2003/FreeBSD
Serwis informatyczny:
- systemów (hard i soft ware)
- sieci LAN/WAN
- backup i odzyskiwanie danych
- help desk
Serwis kas fiskalnych: Postnet, Dates, Elzab
Telecom Partners Sp. z o.o.
IT Administrator
Firma o profilu sprzedażowym oparta na mobilnych handlowcach wyposażonych w narzędzia wspomagające (laptopy, drukarki mobilne, PDA). Moim zadaniem było utrzymanie narzędzi i wsparcie handlowców.

Administracja:
- win2003, freebsd, exchange
- backup danych
- ewidencja sprzętu i licencji.
Serwis / Helpdesk:
- zdalny i lokalny help/service desk
- drobne prace serwisowe (np. wymiana stłuczonych ekranów)
Logo
Informatyk / Administrator
Szkoła Wyższa im. R. Kudlińskiego „OLYMPUS”
Opieka nad sprzętem i oprogramowaniem:
- zakup, wdrażanie, obsługa, konserwacja, servis
- sala informatyczna: 20 stanowisk
- servis / help desk
Logo
Instalator sieci
TPNets
Budowa szkieletu sieci oraz przyłączanie użytkowników
Logo
Właściciel
Własna działalność
administrator, serwisant, instalator, helpdesker:

- projektowanie i wykonanie własnych sieci dostępowych
- serwis
- rozliczenia
Logo
Sprzedawca
C.H. E.Leclerc
Przyjmowanie zamówień, obsługa klientów, serwis

Szkolenia i kursy

Telefonia VoIP - Szkolenie operatorskie II stopnia

IT - ITIL - v. 3

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

Sport: kitesurfung, pływanie, down hill (kolarstwo), snowboard

Kultura: muzyka, kino, książka, fotografia(instagram: https://www.instagram.com/_mayo_o_/ )

Inne

Język Angielski: poziom średni w trakcie nauki.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Forum 3CX
Forum 3CX
Forum użytkowników 3CX centrali telefonicznej pod systemy Windows. Problemy, nowości. Zapraszamy!
VOIP
VOIP
Voice over Internet Protocol