Marcin Luks

Email & Marketing Director, ExpertSender

Wypowiedzi

  • Marcin Luks
    Wpis na tablicy
    ExpertSender rekrutuje programistów C# / .NET
    http://www.pracuj.pl/praca/inzynier-programista-c%23-n...
    • 7.03.2014, 16:24
  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Marketing w internecie w temacie E-mailowy zawał serca

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing w internecie

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Spersonalizowany e-mail marketing, a wzrost sprzedaży
    12.07.2010, 12:32

    Praktycznie każda segmentacja jest lepsza od generycznej wiadomości do wszystkich. Płeć można zdefiniować na wiele różnych sposobów. Dla marek odzieżowych podanie w formularzu płci to nie jest żadna bariera wejścia, więc spokojnie można zapytać o to klientów... tym bardziej, że nie musi to być pole obowiązkowe.

    Segmentacja algorytmem? Jasne, ale 95% to nie 100% i zawsze mogą się trafić pomyłki.

    Segmentację po płci można dokonać również na podstawie wcześniejszych zachowań wysyłając mailing z dwoma równorzędnymi call-to-action, typu: "Sprawdź ofertę dla mężczyzn" i "Sprawdź ofertę dla kobiet". Wtedy tak naprawdę nie interesuje nas jakiej płci jest odbiorca, ale którym rodzajem asortymentu jest zainteresowany. Nie każda kobieta musi robić zakupy w internecie dla siebie, a dla męża/chłopaka/ojca. I vice versa.

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Marketing w temacie E-mailowy zawał serca

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Marketing w temacie E-mailowy zawał serca

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Newslettery i email marketing w temacie Case study - e-mailowy zawał serca
    29.06.2010, 10:09

    Case study agresywnej kampanii e-mailowej...

    Czy dostalibyście zawału otrzymując taki e-mail, jaki wysłał ostatnio PIT.pl?
    Agresywny marketing, czy wszystkie chwyty dozwolone?

    http://www.email-marketing-blog.pl/zbyt-agresywna-kamp...


    Obrazek
    Marcin Luks edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:10

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Marketing w internecie w temacie E-mailowy zawał serca

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing w internecie

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Marketing w temacie E-mailowy zawał serca

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Email Marketing w temacie E-mailowy zawał serca
    29.06.2010, 10:02

    Jako, że opis grupy wskazuje również na dyskusje o dobrych praktykach e-mail, to wklejam dla zainteresowanych posta o pewnej agresywnej kampanii.

    Czy dostalibyście zawału otrzymując taki e-mail, jaki wysłał ostatnio PIT.pl?
    Agresywny marketing, czy wszystkie chwyty dozwolone?

    http://www.email-marketing-blog.pl/zbyt-agresywna-kamp...


    Obrazek
    Marcin Luks edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:03

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie B2B POLSKA w temacie E-mailing B2B
    25.05.2010, 11:34

    Zadziwiające jak wiele firm B2B nie umie prowadzić e-mail marketingu. Jeśli zdarzyło Wam się wysłać zbiorczego maila do kontrahentów z odbiorcami w widocznej kopii (cc:) zamiast ukrytej kopii (bcc:), to przeczytajcie czym to grozi.

    http://www.email-marketing-blog.pl/swiateczne-zyczenia...

    Tutaj akurat w związku z życzeniami świątecznymi, ale równie dobrze mogłoby być to zapytanie ofertowe.

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Na naszych blogach
    25.05.2010, 11:28

    Nowy trend w e-mail marketingu. Coraz więcej wysyłanych kampanii kieruje zamiast na stronę marketingową, do swoich profili na portalach społecznościowych.

    Parę słów o tym które z wielkich marek to robią i dlaczego:
    http://www.email-marketing-blog.pl/media-spolecznosciowe/

    Widzicie sens w kierowaniu ruchu wygenerowanego z komunikacji mailowej do profili na social media?

  • Marcin Luks
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Spersonalizowany e-mail marketing, a wzrost sprzedaży
    25.05.2010, 11:18

    Nie trzeba chyba nikogo przekonywać do tego, że e-mail marketing to jedno z podstawowych narzędzi w sklepach internetowych do generowania (powtórnych) sprzedaży. Jeśli ktoś nie wie od czego zacząć mając już grupę adresów mailowych swoich klientów, to jednym z możliwych kierunków jest stworzenie dwóch odrębnych kampanii dla kobiet i mężczyzn. Wiadomo, efektywny język komunikacji do obu płci jest różny, dlatego warto spróbować zacząć personalizację w e-mail marketingu od płci.

    Ciekawe przykłady takiej segmentacji z opisami i obrazkami:
    http://www.email-marketing-blog.pl/plec-a-profesjonaln...

    Może kogoś zainspiruje.


    Przy okazji... jak wielu z Was w ogóle wykorzystuje e-mail marketing w swoim sklepie?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do