Wypowiedzi
-
ExpertSender rekrutuje programistów C# / .NET
http://www.pracuj.pl/praca/inzynier-programista-c%23-n...- 7.03.2014, 16:24
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing w internecie
-
Praktycznie każda segmentacja jest lepsza od generycznej wiadomości do wszystkich. Płeć można zdefiniować na wiele różnych sposobów. Dla marek odzieżowych podanie w formularzu płci to nie jest żadna bariera wejścia, więc spokojnie można zapytać o to klientów... tym bardziej, że nie musi to być pole obowiązkowe.
Segmentacja algorytmem? Jasne, ale 95% to nie 100% i zawsze mogą się trafić pomyłki.
Segmentację po płci można dokonać również na podstawie wcześniejszych zachowań wysyłając mailing z dwoma równorzędnymi call-to-action, typu: "Sprawdź ofertę dla mężczyzn" i "Sprawdź ofertę dla kobiet". Wtedy tak naprawdę nie interesuje nas jakiej płci jest odbiorca, ale którym rodzajem asortymentu jest zainteresowany. Nie każda kobieta musi robić zakupy w internecie dla siebie, a dla męża/chłopaka/ojca. I vice versa. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Case study agresywnej kampanii e-mailowej...
Czy dostalibyście zawału otrzymując taki e-mail, jaki wysłał ostatnio PIT.pl?
Agresywny marketing, czy wszystkie chwyty dozwolone?
http://www.email-marketing-blog.pl/zbyt-agresywna-kamp...
Marcin Luks edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:10 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing w internecie
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Jako, że opis grupy wskazuje również na dyskusje o dobrych praktykach e-mail, to wklejam dla zainteresowanych posta o pewnej agresywnej kampanii.
Czy dostalibyście zawału otrzymując taki e-mail, jaki wysłał ostatnio PIT.pl?
Agresywny marketing, czy wszystkie chwyty dozwolone?
http://www.email-marketing-blog.pl/zbyt-agresywna-kamp...
Marcin Luks edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:03 -
Zadziwiające jak wiele firm B2B nie umie prowadzić e-mail marketingu. Jeśli zdarzyło Wam się wysłać zbiorczego maila do kontrahentów z odbiorcami w widocznej kopii (cc:) zamiast ukrytej kopii (bcc:), to przeczytajcie czym to grozi.
http://www.email-marketing-blog.pl/swiateczne-zyczenia...
Tutaj akurat w związku z życzeniami świątecznymi, ale równie dobrze mogłoby być to zapytanie ofertowe. -
Nowy trend w e-mail marketingu. Coraz więcej wysyłanych kampanii kieruje zamiast na stronę marketingową, do swoich profili na portalach społecznościowych.
Parę słów o tym które z wielkich marek to robią i dlaczego:
http://www.email-marketing-blog.pl/media-spolecznosciowe/
Widzicie sens w kierowaniu ruchu wygenerowanego z komunikacji mailowej do profili na social media? -
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać do tego, że e-mail marketing to jedno z podstawowych narzędzi w sklepach internetowych do generowania (powtórnych) sprzedaży. Jeśli ktoś nie wie od czego zacząć mając już grupę adresów mailowych swoich klientów, to jednym z możliwych kierunków jest stworzenie dwóch odrębnych kampanii dla kobiet i mężczyzn. Wiadomo, efektywny język komunikacji do obu płci jest różny, dlatego warto spróbować zacząć personalizację w e-mail marketingu od płci.
Ciekawe przykłady takiej segmentacji z opisami i obrazkami:
http://www.email-marketing-blog.pl/plec-a-profesjonaln...
Może kogoś zainspiruje.
Przy okazji... jak wielu z Was w ogóle wykorzystuje e-mail marketing w swoim sklepie?