Marcin Ławniczak

inż. automatyk, Software Developer
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Asterisk Elektronika Git Linux Playstation Symfony Aplikacje internetowe

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fast White Cat S.A.
Junior Software Developer
- projektowanie, tworzenie i utrzymanie części wewnętrznego systemu informatycznego
- tworzenie raportów i analiz biznesowych dla kontrahentów
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network
- raportowanie problemów związanych z utrzymywaniem tworzonego systemu informatycznego
- tworzenie szkoleń wewnętrznych
- kontakt z project manager’ami
- planowanie zadań w metodyce Scrum


- design, development and maintenance of the internal system
- reporting and business analysis for contractors
- contact and consultation with employees VoIP IT, IT Network
- reporting problems associated with maintaining internal system
- the creation of internal training
- contact with project managers
- planning tasks in Scrum methodology
Fast White Cat S.A.
Help Desk 2nd Line Support
- zarządzanie sprzętem firmowym i jego serwisowanie
- tworzenie i utrzymywanie oprogramowania usprawniającego pracę drugiej linii wsparcia
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem wewnętrznej
dystrybucji systemu Linux i aplikacji webowej
- udzielanie drugiej linii wsparcia telefonicznie, mailowo bądź zdalnie
- zdalne wsparcie techniczne w środowisku Linux (1000+)
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development, Help
Desk 2nd Line Support
- raportowanie i rozwiązywanie problemów
- wdrażanie oraz dokumentowanie nowych technologii IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko Help Desk 2nd Line Support


- management and service of the company equipment
- creating and maintaining software to streamline the work of the second line of support
- receiving and handling reports of problems with the internal distribution of Linux and
web application
- providing second line support by phone, email or remote
- remote technical support on Linux (1000+)
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
2nd Line Support
- troubleshooting and reporting
- implementation and documentation of new IT technologies
- straining of new employees for the position of 2nd Line Help Desk Support
Mateusz Pieczarka
Mateusz Pieczarka · przełożony
wystawiono
Marcin bardzo szybko rozwijał się technicznie i ciągle szukał nowych wyzwań w swoim otoczeniu. Chętnie brał udział w dodatkowych projektach. Kontakty Marcina z klientami, jak i sposób współpracy w zespole mogą być stawiane za wzór. Posiada wysoką motywację do pracy.
CCIG Group
Help Desk Field Technician
- praca przy budowie od podstaw nowej lokalizacji Call Center Inter Galactica (kontakt
z dyrektorem lokalizacji, IT Infrastruktura, tworzenie infrastruktury sieciowej i systemów
informatycznych)
- wsparcie techniczne w środowisku Linux (200+)
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development
- raportowanie i rozwiazywanie problemów
- wdrażanie oraz dokumentowanie nowych technologii IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko Help Desk Field Technician


- work to build from scratch a new location Call Center Inter Galactica (contact with the
location manager, IT Infrastructure, create network infrastructure and systems IT in new
location)
- technical support in the Linux environment (200+)
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
2nd Line Support
- troubleshooting and reporting
- implementation and documentation of new IT technologies
- training of new employees for the position of Help Desk Field Technician
CCIG Group
Help Desk 1st Line Support
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem wewnętrznej
dystrybucji systemu Linux i aplikacji webowej
- udzielanie pierwszej linii wsparcia telefonicznie bądź mailowo
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development, Help
Desk Field Technician, Help Desk 2nd Line Support
- usprawnianie pracy poprzez wdrażanie prostych programów skryptowych
- wdrażanie i tworzenie dokumentacji dla nowych rozwiązań IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko 1st Line Support


- receiving and handling reports of problems with the internal distribution of Linux and
web application
- provide first line support by phone or e-mail
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
Field Technician, Help Desk 2nd Line Support
- streamlining of work by implementing simple scripting program
- implementation and documentation of new IT solutions
- training of new employees for the position of 1st Line Support
IBM Polska
Praktykant
- współpraca przy projektach Smarter Planet
- uczestniczenie w szkoleniach DB2

- cooperation on projects Smarter Planet
- participation in training DB2

Szkolenia i kursy

European Computer Driving Licence
Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Automatyka i Robotyka, specjalność Systemy Informatyczne w Automatyce, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Automatyka i Robotyka, specjalność Komputerowe Systemy Sterowania, inżynierskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP

Zainteresowania

Elektronika / Piłka nożna / Pływanie

Inne

Znajomość:
C/C++, PHP, MySQL, programowanie mikrokontrolerów: C, Matlab/Octacve
Znajomość systemów:
Windows 98/2000/XP/Vista/7,Linux (Ubuntu, Debian)

Grupy

Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
C and C plus plus
C and C plus plus
Grupa dla miłośników programowania w językach C and C++
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. ECDL
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. ECDL
European Computer Driving Licence - Certyfikat ECDL
Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski
Dla wszystkich mających lub chcących mieć coś wspólnego z Gorzowem :)
LINUX i OPEN SOURCE
LINUX i OPEN SOURCE
grupa dla uzytkownikow fanow maniakow i fanatykow linuksa :)
LPIC
LPIC
Grupa zrzeszająca posiadaczy LPIC oraz osoby, które przymierzają się do uzyskania jednego z certyfikatów organizacji LPI.
PHP
PHP
Dla programistów PHP
Politechnika Wrocławska
Politechnika Wrocławska
Grupa zrzeszająca osoby związane z Politechniką Wrocławską.
Programiści WWW
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!! Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.
Wrocław
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)
YetiForcePL
YetiForcePL
Otwarty, innowacyjny i najbardziej elastyczny system klasy CRM dla firm. Wystarczy go pobrać i zainstalować, aby cieszyć się pełnią możliwości.