Umiejętności
Asterisk
Elektronika
Git
Linux
Playstation
Symfony
Aplikacje internetowe
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Software Developer
- projektowanie, tworzenie i utrzymanie części wewnętrznego systemu informatycznego
- tworzenie raportów i analiz biznesowych dla kontrahentów
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network
- raportowanie problemów związanych z utrzymywaniem tworzonego systemu informatycznego
- tworzenie szkoleń wewnętrznych
- kontakt z project manager’ami
- planowanie zadań w metodyce Scrum
- design, development and maintenance of the internal system
- reporting and business analysis for contractors
- contact and consultation with employees VoIP IT, IT Network
- reporting problems associated with maintaining internal system
- the creation of internal training
- contact with project managers
- planning tasks in Scrum methodology
- tworzenie raportów i analiz biznesowych dla kontrahentów
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network
- raportowanie problemów związanych z utrzymywaniem tworzonego systemu informatycznego
- tworzenie szkoleń wewnętrznych
- kontakt z project manager’ami
- planowanie zadań w metodyce Scrum
- design, development and maintenance of the internal system
- reporting and business analysis for contractors
- contact and consultation with employees VoIP IT, IT Network
- reporting problems associated with maintaining internal system
- the creation of internal training
- contact with project managers
- planning tasks in Scrum methodology
Help Desk 2nd Line Support
- zarządzanie sprzętem firmowym i jego serwisowanie
- tworzenie i utrzymywanie oprogramowania usprawniającego pracę drugiej linii wsparcia
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem wewnętrznej
dystrybucji systemu Linux i aplikacji webowej
- udzielanie drugiej linii wsparcia telefonicznie, mailowo bądź zdalnie
- zdalne wsparcie techniczne w środowisku Linux (1000+)
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development, Help
Desk 2nd Line Support
- raportowanie i rozwiązywanie problemów
- wdrażanie oraz dokumentowanie nowych technologii IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko Help Desk 2nd Line Support
- management and service of the company equipment
- creating and maintaining software to streamline the work of the second line of support
- receiving and handling reports of problems with the internal distribution of Linux and
web application
- providing second line support by phone, email or remote
- remote technical support on Linux (1000+)
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
2nd Line Support
- troubleshooting and reporting
- implementation and documentation of new IT technologies
- straining of new employees for the position of 2nd Line Help Desk Support
- tworzenie i utrzymywanie oprogramowania usprawniającego pracę drugiej linii wsparcia
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem wewnętrznej
dystrybucji systemu Linux i aplikacji webowej
- udzielanie drugiej linii wsparcia telefonicznie, mailowo bądź zdalnie
- zdalne wsparcie techniczne w środowisku Linux (1000+)
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development, Help
Desk 2nd Line Support
- raportowanie i rozwiązywanie problemów
- wdrażanie oraz dokumentowanie nowych technologii IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko Help Desk 2nd Line Support
- management and service of the company equipment
- creating and maintaining software to streamline the work of the second line of support
- receiving and handling reports of problems with the internal distribution of Linux and
web application
- providing second line support by phone, email or remote
- remote technical support on Linux (1000+)
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
2nd Line Support
- troubleshooting and reporting
- implementation and documentation of new IT technologies
- straining of new employees for the position of 2nd Line Help Desk Support
Help Desk Field Technician
- praca przy budowie od podstaw nowej lokalizacji Call Center Inter Galactica (kontakt
z dyrektorem lokalizacji, IT Infrastruktura, tworzenie infrastruktury sieciowej i systemów
informatycznych)
- wsparcie techniczne w środowisku Linux (200+)
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development
- raportowanie i rozwiazywanie problemów
- wdrażanie oraz dokumentowanie nowych technologii IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko Help Desk Field Technician
- work to build from scratch a new location Call Center Inter Galactica (contact with the
location manager, IT Infrastructure, create network infrastructure and systems IT in new
location)
- technical support in the Linux environment (200+)
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
2nd Line Support
- troubleshooting and reporting
- implementation and documentation of new IT technologies
- training of new employees for the position of Help Desk Field Technician
z dyrektorem lokalizacji, IT Infrastruktura, tworzenie infrastruktury sieciowej i systemów
informatycznych)
- wsparcie techniczne w środowisku Linux (200+)
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development
- raportowanie i rozwiazywanie problemów
- wdrażanie oraz dokumentowanie nowych technologii IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko Help Desk Field Technician
- work to build from scratch a new location Call Center Inter Galactica (contact with the
location manager, IT Infrastructure, create network infrastructure and systems IT in new
location)
- technical support in the Linux environment (200+)
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
2nd Line Support
- troubleshooting and reporting
- implementation and documentation of new IT technologies
- training of new employees for the position of Help Desk Field Technician
Help Desk 1st Line Support
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem wewnętrznej
dystrybucji systemu Linux i aplikacji webowej
- udzielanie pierwszej linii wsparcia telefonicznie bądź mailowo
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development, Help
Desk Field Technician, Help Desk 2nd Line Support
- usprawnianie pracy poprzez wdrażanie prostych programów skryptowych
- wdrażanie i tworzenie dokumentacji dla nowych rozwiązań IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko 1st Line Support
- receiving and handling reports of problems with the internal distribution of Linux and
web application
- provide first line support by phone or e-mail
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
Field Technician, Help Desk 2nd Line Support
- streamlining of work by implementing simple scripting program
- implementation and documentation of new IT solutions
- training of new employees for the position of 1st Line Support
dystrybucji systemu Linux i aplikacji webowej
- udzielanie pierwszej linii wsparcia telefonicznie bądź mailowo
- kontakt i konsultacje z pracownikami działu IT VoIP, IT Network, Development, Help
Desk Field Technician, Help Desk 2nd Line Support
- usprawnianie pracy poprzez wdrażanie prostych programów skryptowych
- wdrażanie i tworzenie dokumentacji dla nowych rozwiązań IT
- szkolenie nowych pracowników na stanowisko 1st Line Support
- receiving and handling reports of problems with the internal distribution of Linux and
web application
- provide first line support by phone or e-mail
- contact and consultation with employees IT VoIP, IT Network, Development, Help Desk
Field Technician, Help Desk 2nd Line Support
- streamlining of work by implementing simple scripting program
- implementation and documentation of new IT solutions
- training of new employees for the position of 1st Line Support
Szkolenia i kursy
European Computer Driving Licence
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP
Zainteresowania
Elektronika / Piłka nożna / Pływanie
Inne
Znajomość:
C/C++, PHP, MySQL, programowanie mikrokontrolerów: C, Matlab/Octacve
Znajomość systemów:
Windows 98/2000/XP/Vista/7,Linux (Ubuntu, Debian)
C/C++, PHP, MySQL, programowanie mikrokontrolerów: C, Matlab/Octacve
Znajomość systemów:
Windows 98/2000/XP/Vista/7,Linux (Ubuntu, Debian)
Grupy
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. ECDL
European Computer Driving Licence - Certyfikat ECDL
LPIC
Grupa zrzeszająca posiadaczy LPIC oraz osoby, które przymierzają się do uzyskania jednego z certyfikatów organizacji LPI.
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!!
Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)
YetiForcePL
Otwarty, innowacyjny i najbardziej elastyczny system klasy CRM dla firm. Wystarczy go pobrać i zainstalować, aby cieszyć się pełnią możliwości.