Marcin Kuźma

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Call Center Poland
Call Center Manager
- Zarządzanie lokalizacją i budżetem działu Multilingual
- Rozwijanie biznesu i ekspansja usług call center na rynki zagraniczne
- Sprzedaż i budowanie długotrwałych realizacji z Klientami
- Planowanie i projektowanie procesów i systemów funkcjonowania działu
- Wyznaczanie kierunków strategicznych, celów oraz oczekiwanych efektów w odniesieniu do działalności podległego departamentu
- Zarządzanie zespołem oraz koordynacja i wsparcie merytoryczne prowadzonych projektów
- Kreowaniu strategii i kierunków rozwoju organizacji
- Raportowanie wyników pracy do Zarządu
Call Center Poland
Project Manager
Odpowiedzialny za wdrażanie, realizacje i wynik finansowy prowadzonych projektów miedzynarodowych platformy call center w dziale multilingual.
- Operacyjne koordynowanie działań zespołu projektowego
- Nadzorowanie przebiegu i rentowności projektów
- Współpraca z działem skryptów, IT i HR
- Bieżący kontakt i budowanie długotrwałej relacji z klientem
- Negocjacje warunków współpracy z klientem - up-selling i cross-selling
- Sporządzanie oraz analiza raportów
- Zatrudnianie i rozwój pracowników
HAYS Poland
Trainee IT Assistant
Wsparcie IT użytkowników CEE - Polska, Czechy, Węgry i Rosja.
- Helpdesk IT i przygotowanie nowych stanowisk pracy
- Koordynacja CEE Stock Inventory
- Monitorowanie sieci korporacyjnej oraz linków internetowych w regionie
- Wdrażanie projektów informatycznych i marketingowych
Call Center Poland
Team Leader
Początkowo praca jako konsultant telefoniczny w anglojęzycznych projektach wychodzących. Jako lider odpowiedzialny za kontrolowanie realizowanych kampanii telemarketingowych w dziale multilingual.
- Koordynacja i motywacja zespołu
- Operacyjne wsparcie przy realizacji projektów
- Sporządzanie raportów i statystyk
- Kontrolowanie jakości wykonywanej pracy konsultantów
- Szkolenia i coaching
NAJ International
Office Manager Assistant
Wsparcie przy zarządzaniu obszarem BackOffice z obowiązkami w zakresie IT.
- Helpdesk IT oraz administracja sieci internetowej i telefonicznej
- Nadzór nad funkcjonowaniem sprzętu biurowego
- Wsparcie działu księgowości
- Archiwum/baza danych - zarządzanie obiegiem dokumentów
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Organizowanie prac konserwatorskich i naprawczych
Logo
Koordynator
Centrum Badań Kosmicznych
Organizacja i obsługa konferencji oraz pokazów podczas Dni Technik Satelitarnych w budynku Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego.
Ministerstwo Sprawiedliwości
Przedstawiciel - Koordynator
Przedstawiciel MS na Lotnisku Okęcie podczas Konferencji Prezesów Sądów Najwyższych oraz Prokuratorów Generalnych Państw Członkowskich Unii Europejskiej.
ZIBI SP. Z O.O.
Sprzedawca
- Wspieranie sprzedaży w sklepie Time-Trend
- Kontakt z klientem

Szkolenia i kursy

01.2013 - 05.2013 Zarządzanie zmianą - 72 godzinny cykl szkoleń - COC / SUASOR
6 - 7.09.2012 Rozwój organizacji, zespołu i pracowników - Profesja Consulting
8 - 9.08.2012 Zarządzanie ludźmi, kierowanie, przywództwo -Profesja Consulting
24.05.2011 Przywództwo w organizacji – Communications One Consulting / SUASOR

2007 - 2008 / Kurs językowy - Lloyds International College
Pobyt w Australii i realizacja 6-miesięcznego kursu języka angielskiego w Sydney.

Edukacja

Logo
Studia w języku angielskim na kierunku Ekonomia na wydziale Biznesu i Stosunków Międzynarodowych., magisterskie
Akademia Finansów i Biznesu VISTULA
Logo
Roczne stypendium w austriackiej uczelni wyższej w Salzburgu na wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, licencjackie
Fachhochschule Salzburg - University of Applied Science
Logo
Wydział Ekonomii i Biznesu Międzynarodowego, stopień licencjata z Ekonomii, specjalizacja: rynki finansowe. , licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

badminton, udział w licznych turniejach i zawodach akademickich, CrossFit
sezonowo - rower, snowboard i kitesurfing

Inne
turystyka kamperowa, film, kulinaria, nowoczesne technologie

Inne

Zapraszam do kontaktu:
EMAIL: MARCIN.KUZMA[at]HOTMAIL.COM
MOBILE: +48 6OO 498 550

Grupy

Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Grupa dla wszystkich związanych z Akademią Finansów i Biznesu Vistula