Umiejętności
Call Center
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Call Center Manager
- Zarządzanie lokalizacją i budżetem działu Multilingual
- Rozwijanie biznesu i ekspansja usług call center na rynki zagraniczne
- Sprzedaż i budowanie długotrwałych realizacji z Klientami
- Planowanie i projektowanie procesów i systemów funkcjonowania działu
- Wyznaczanie kierunków strategicznych, celów oraz oczekiwanych efektów w odniesieniu do działalności podległego departamentu
- Zarządzanie zespołem oraz koordynacja i wsparcie merytoryczne prowadzonych projektów
- Kreowaniu strategii i kierunków rozwoju organizacji
- Raportowanie wyników pracy do Zarządu
- Rozwijanie biznesu i ekspansja usług call center na rynki zagraniczne
- Sprzedaż i budowanie długotrwałych realizacji z Klientami
- Planowanie i projektowanie procesów i systemów funkcjonowania działu
- Wyznaczanie kierunków strategicznych, celów oraz oczekiwanych efektów w odniesieniu do działalności podległego departamentu
- Zarządzanie zespołem oraz koordynacja i wsparcie merytoryczne prowadzonych projektów
- Kreowaniu strategii i kierunków rozwoju organizacji
- Raportowanie wyników pracy do Zarządu
Project Manager
Odpowiedzialny za wdrażanie, realizacje i wynik finansowy prowadzonych projektów miedzynarodowych platformy call center w dziale multilingual.
- Operacyjne koordynowanie działań zespołu projektowego
- Nadzorowanie przebiegu i rentowności projektów
- Współpraca z działem skryptów, IT i HR
- Bieżący kontakt i budowanie długotrwałej relacji z klientem
- Negocjacje warunków współpracy z klientem - up-selling i cross-selling
- Sporządzanie oraz analiza raportów
- Zatrudnianie i rozwój pracowników
- Operacyjne koordynowanie działań zespołu projektowego
- Nadzorowanie przebiegu i rentowności projektów
- Współpraca z działem skryptów, IT i HR
- Bieżący kontakt i budowanie długotrwałej relacji z klientem
- Negocjacje warunków współpracy z klientem - up-selling i cross-selling
- Sporządzanie oraz analiza raportów
- Zatrudnianie i rozwój pracowników
Team Leader
Początkowo praca jako konsultant telefoniczny w anglojęzycznych projektach wychodzących. Jako lider odpowiedzialny za kontrolowanie realizowanych kampanii telemarketingowych w dziale multilingual.
- Koordynacja i motywacja zespołu
- Operacyjne wsparcie przy realizacji projektów
- Sporządzanie raportów i statystyk
- Kontrolowanie jakości wykonywanej pracy konsultantów
- Szkolenia i coaching
- Koordynacja i motywacja zespołu
- Operacyjne wsparcie przy realizacji projektów
- Sporządzanie raportów i statystyk
- Kontrolowanie jakości wykonywanej pracy konsultantów
- Szkolenia i coaching
Office Manager Assistant
Wsparcie przy zarządzaniu obszarem BackOffice z obowiązkami w zakresie IT.
- Helpdesk IT oraz administracja sieci internetowej i telefonicznej
- Nadzór nad funkcjonowaniem sprzętu biurowego
- Wsparcie działu księgowości
- Archiwum/baza danych - zarządzanie obiegiem dokumentów
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Organizowanie prac konserwatorskich i naprawczych
- Helpdesk IT oraz administracja sieci internetowej i telefonicznej
- Nadzór nad funkcjonowaniem sprzętu biurowego
- Wsparcie działu księgowości
- Archiwum/baza danych - zarządzanie obiegiem dokumentów
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Organizowanie prac konserwatorskich i naprawczych
Szkolenia i kursy
01.2013 - 05.2013 Zarządzanie zmianą - 72 godzinny cykl szkoleń - COC / SUASOR
6 - 7.09.2012 Rozwój organizacji, zespołu i pracowników - Profesja Consulting
8 - 9.08.2012 Zarządzanie ludźmi, kierowanie, przywództwo -Profesja Consulting
24.05.2011 Przywództwo w organizacji – Communications One Consulting / SUASOR
2007 - 2008 / Kurs językowy - Lloyds International College
Pobyt w Australii i realizacja 6-miesięcznego kursu języka angielskiego w Sydney.
6 - 7.09.2012 Rozwój organizacji, zespołu i pracowników - Profesja Consulting
8 - 9.08.2012 Zarządzanie ludźmi, kierowanie, przywództwo -Profesja Consulting
24.05.2011 Przywództwo w organizacji – Communications One Consulting / SUASOR
2007 - 2008 / Kurs językowy - Lloyds International College
Pobyt w Australii i realizacja 6-miesięcznego kursu języka angielskiego w Sydney.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
badminton, udział w licznych turniejach i zawodach akademickich, CrossFit
sezonowo - rower, snowboard i kitesurfing
Inne
turystyka kamperowa, film, kulinaria, nowoczesne technologie
sezonowo - rower, snowboard i kitesurfing
Inne
turystyka kamperowa, film, kulinaria, nowoczesne technologie
Inne
Zapraszam do kontaktu:
EMAIL: MARCIN.KUZMA[at]HOTMAIL.COM
MOBILE: +48 6OO 498 550
EMAIL: MARCIN.KUZMA[at]HOTMAIL.COM
MOBILE: +48 6OO 498 550
Grupy
Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Grupa dla wszystkich związanych z Akademią Finansów i Biznesu Vistula