Marcin Kaczmarek

Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Office Obsługa komputera i urządzeń biurowych Techniki sprzedaży i negocjacji Open Offce prowadzenie szkoleń i warsztatów praw jazdy kat. B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Ogólnopolskie Centrum Medyczne
Przedstawiciel medyczny
Zajmowałem się sprzedażą abonamentów medycznych dla klientów indywidualnych i dla korporacji na terenie całej Polski, Prezentowałem ofertę abonamentową dla klientów, również koordynowałem spotkania na prezentacjach. Dodatkowo posprzedażowo opiekowałem się pod kątem merytorycznym naszymi klientami.
MK Company
Własna działalność - właściciel firmy
Moja firma zajmowała się wykonywaniem usług kurierskich w tym podwykonawstwo dla firmy Amazon UK Szkocja Północna i centralna. Oprócz prowadzenia firmy pod kątem finansów, kadr i płac, pozyskiwaniem nowych zleceń czy zatrudnianiem nowych kurierów sam pracowałem jako kurier.
Logo
Agent - Specjalista Ubezpieczeniowo-Finansowy
Flaming
Jako agent ubezpieczeniowo-finansowy zajmowałem się sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych dla klientów indywidualnych jak i korporacji, Sprzedaż zarówno online jak i mobilna. Wnioskowałem i finalizowałem kredyty bankowe i pozabankowe dla klientów indywidualnych.
Zajmowałem się doradztwem ubezpieczeniowo-finansowym oraz wsparciem w likwidacji szkód ubezpieczeniowych.
Aasa Polska S.A
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Zajmowałem się telefoniczną obsługą klienta i sprzedażą pożyczek, obsługiwałem system CRM w języku angielskim, Do moich obowiązków należała również windykacja klientów oraz negocjowanie warunków spłaty zadłużenia.
Aasa Polska S.A
Starszy specjalista w dziale weryfikacji
Do moich obowiązków należała weryfikacja poprawności wniosków i dokumentacji, Zajmowałem się także wstępną oceną zdolności kredytowej klientów. Obsługiwałem mailowo i telefonicznie 8 sieci brokerskich tj. „Fines”, „Unilink”, „Helikon” oraz wspierałem sprzedażowo agentów z całej polski.
Również jako weryfikator do moich obowiązków należała weryfikacja agentów pod kątem anty fraudowym i raportowanie do działu kontrolingu w przypadku oszustw i defraudacji finansowych. Zarządzałem 8 osobowym zespołem w dziale weryfikacji i kontrolingu, Z racji tego że firma Aasa jest korporacją międzynarodową raportowanie i kontakt między oddziałami wykonywałem w języku angielskim i polskim.
Grupa PZU
Młodszy specjalista ds. rejestracji i likwidacji szkód
Rejestrowałem i przyjmowałem telefonicznie i mailowo szkody komunikacyjne, majątkowe i życiowe , Zajmowałem się uproszczoną likwidacją szkód klientów w oparciu o ustawy i wewnętrzne standardy firmy. Kontaktowałem się telefonicznie i korespondencyjnie z klientami w celu informowania o postępie ich spraw oraz ewentualną negocjacją wypłaty świadczenia
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Specjalista ds. sprzedaży
Zajmowałem się telefoniczną sprzedażą usług na projektach: Netia, Dialog, T-mobile, Liberty Direct, zarówno pozyskiwanie nowych klientów jak i utrzymanie stałych.
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Trener Wewnętrzny
Do moich obowiązków należało odsłuchiwanie rozmów oraz ocena jakości obsługi, Prowadziłem coachingi dla konsultantów oraz monitorowałem ich postępy pod względem jakościowym jak i sprzedażowym. Również prowadziłem treningi sprzedażowe i produktowe dla nowych i stałych konsultantów. Brałem aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań i ulepszaniu jakości jak i sprzedaży na danych projektach. Wspierałem dział HR w rekrutowaniu nowych konsultantów
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedawałem produkty telekomunikacyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych. Oprócz bieżącej obsługi klienta w placówce, byłem również odpowiedzialny za rekrutację i wdrażanie nowych pracowników w placówkach stacjonarnych.

Szkolenia i kursy

12/2016
40 certyfikatów TU KNF OFWCA
Organizator: Unilink S.A

Edukacja

Logo
administracja publiczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Administracyjno-Społeczna w Warszawie
Logo
dyplomowany aktor, zawodowe
Egzamin eksternistyczny dla aktorów dramatu ZASP

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

aktorstwo, sztuka, podróże, gotowanie, siłownia, basen.