Umiejętności
B2B
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Komunikacja
Zamówienia publiczne
IT Hardware Support
Microsoft Excel
Microsoft Office
Project Management
Sektor publiczny
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Microsoft Windows XP
Microsoft Windows 7
znajomość budowy, konfiguracji i administracji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
Sieci komputerowe
Diagnostyka komputerowa
praco jazdy kat. B
Praca w stresie i pod presją czasu
Analityczne i kreatywne myślenie
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży
Obowiązki działu sprzedaży:
Pozyskiwane nowych Klientów (sektor publiczny); kształtowanie pozytywnych relacji z partnerami w tym bezpośrednie spotkania z klientami i dostawcami; zarządzanie procesem tworzenie ofert handlowych; sporządzanie i nadzór nad realizacją umów; zarządzanie realizowanymi projektami; współtworzenie projektów marketingowych; kierowanie cztero-osobowym zespołem.
Obowiązki działu technicznego:
Zarządzanie działem serwisu; koordynacja pracy biura; szkolenie pracowników z zakresu instalacji i konfiguracji komputerów PC; instalacja i reinstalacja systemu operacyjnego (Windows XP, 7); instalowanie oprogramowania dodatkowego; diagnoza problemów sprzętowych i programowych klientów; doradztwo techniczne,
Pozyskiwane nowych Klientów (sektor publiczny); kształtowanie pozytywnych relacji z partnerami w tym bezpośrednie spotkania z klientami i dostawcami; zarządzanie procesem tworzenie ofert handlowych; sporządzanie i nadzór nad realizacją umów; zarządzanie realizowanymi projektami; współtworzenie projektów marketingowych; kierowanie cztero-osobowym zespołem.
Obowiązki działu technicznego:
Zarządzanie działem serwisu; koordynacja pracy biura; szkolenie pracowników z zakresu instalacji i konfiguracji komputerów PC; instalacja i reinstalacja systemu operacyjnego (Windows XP, 7); instalowanie oprogramowania dodatkowego; diagnoza problemów sprzętowych i programowych klientów; doradztwo techniczne,
Specjalista ds. sprzedaży
Obowiązki jako sprzedawca:
Bieżąca obsługa klientów firmy; sporządzanie ofert przetargowych i handlowych; koordynacja procesów związanych z realizacją pozyskanych kontraktów
Obowiązki jako technik serwisu:
Instalacja, konfiguracja komputerów PC oraz notebooków; instalacja systemu operacyjnego i oprogramowania towarzyszącego; doradztwo w zakresie doboru odpowiednich składników komputerów; diagnozowanie oraz naprawa sprzętu komputerowego; doraźne telefoniczne wsparcie przy rozwiązywaniu problemów Klientów
Bieżąca obsługa klientów firmy; sporządzanie ofert przetargowych i handlowych; koordynacja procesów związanych z realizacją pozyskanych kontraktów
Obowiązki jako technik serwisu:
Instalacja, konfiguracja komputerów PC oraz notebooków; instalacja systemu operacyjnego i oprogramowania towarzyszącego; doradztwo w zakresie doboru odpowiednich składników komputerów; diagnozowanie oraz naprawa sprzętu komputerowego; doraźne telefoniczne wsparcie przy rozwiązywaniu problemów Klientów
Szkolenia i kursy
- MS Office: Excel średniozaawansowany
- MS-10707 Instalowanie i konfigurowanie klienta systemu Windows 7
- Efektywne wykorzystanie narzędzi informatycznych w zwiększaniu konkurencyjności firmy
- Radzenie sobie ze stresem
- MS-10707 Instalowanie i konfigurowanie klienta systemu Windows 7
- Efektywne wykorzystanie narzędzi informatycznych w zwiększaniu konkurencyjności firmy
- Radzenie sobie ze stresem
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
elektronika użytkowa,
sprzęt komputerowy,
trekking,
literatura fantastyczno naukowa,
piłka nożna,
sprzęt komputerowy,
trekking,
literatura fantastyczno naukowa,
piłka nożna,
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.