Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Optymalizacja procesów
Organizowanie szkoleń
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
lider Zespołu
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników
zatrudnianie pracowników
Standaryzacja
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener Sprzedaży marka JOOP!
APT
Zakres obowiązków:
- Wprowadzenie standardów wysokiej jakości obsługi klienta
- Przygotowywanie, prowadzenie szkoleń w zakresie: wewnętrznych procedur postępowania, standardów obsługi, technik sprzedaży i innych kompetencji „miękkich”
- Opracowywanie nowych metod wpływających na wzrost sprzedaży
- Monitorowanie efektywności szkoleń oraz działań edukacyjnych
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i szkoleniowych
- Wprowadzenie standardów wysokiej jakości obsługi klienta
- Przygotowywanie, prowadzenie szkoleń w zakresie: wewnętrznych procedur postępowania, standardów obsługi, technik sprzedaży i innych kompetencji „miękkich”
- Opracowywanie nowych metod wpływających na wzrost sprzedaży
- Monitorowanie efektywności szkoleń oraz działań edukacyjnych
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i szkoleniowych
Trener Sprzedaży marka: Pierre Cardin, Strellson
Van Horn, 01.06.2015-31.05.2017 „Michał Grysla” własna działalność
Zakres obowiązków:
- Wprowadzenie standardów wysokiej jakości obsługi klienta: 7 Kroków Sprzedaży Van Horn - Mój autorski program
- Przygotowywanie, prowadzenie oraz ewaluacja szkoleń z zakresu sprzedaży usług dla pracowników działu sprzedaży i dla kadry menedżerskiej,
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i szkoleniowych
- Przygotowywanie, prowadzenie szkoleń w zakresie: wewnętrznych procedur postępowania, standardów obsługi, technik sprzedaży i innych kompetencji „miękkich”
- Opracowywanie nowych metod wpływających na wzrost sprzedaży
- Pomoc w badaniu potrzeb szkoleniowych
- Przygotowywanie i realizację akcji sprzedażowych
- Monitorowanie efektywności szkoleń oraz działań edukacyjnych
- Prowadzenie procesu rekrutacji
- Wprowadzenie standardów wysokiej jakości obsługi klienta: 7 Kroków Sprzedaży Van Horn - Mój autorski program
- Przygotowywanie, prowadzenie oraz ewaluacja szkoleń z zakresu sprzedaży usług dla pracowników działu sprzedaży i dla kadry menedżerskiej,
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i szkoleniowych
- Przygotowywanie, prowadzenie szkoleń w zakresie: wewnętrznych procedur postępowania, standardów obsługi, technik sprzedaży i innych kompetencji „miękkich”
- Opracowywanie nowych metod wpływających na wzrost sprzedaży
- Pomoc w badaniu potrzeb szkoleniowych
- Przygotowywanie i realizację akcji sprzedażowych
- Monitorowanie efektywności szkoleń oraz działań edukacyjnych
- Prowadzenie procesu rekrutacji
Menedżer Koordynator Kierownik marka: Pierre Cardin, Strellson
Metropolitan aktualnie Van Horn
MENEDŻER ds ROZWOJU SIECI SPRZEDAŻY Pierre Cardin
Zakres obowiązków: nadzór nad całościowym funkcjonowaniem podległych placówek handlowych, udział w rozwoju sieci sklepów, koordynowanie procesu otwarcia, szkolenie sprzedawców i kierowników, zarządzanie gospodarką magazynową, wdrażanie projektów handlowych i marketingowych, aktywne uczestnictwo w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.
KOORDYNATOR SPRZEDAŻY DETALICZNEJ Pierre Cardin
Zakres obowiązków: prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników, zarządzanie podległym zespołem, realizacja planów sprzedaży, prowadzenie szkoleń, wdrażanie i realizacja strategii sprzedażowej, prowadzenie działań mających na celu wzrost obrotów i maksymalne wykorzystanie potencjału sklepów, wdrażanie projektów handlowych i marketingowych, aktywne uczestnictwo w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.
KIEROWNIK SALONU Pierre Cardin
Zakres obowiązków: kompleksowe zarządzanie sklepem oraz zespołem pracowników, profesjonalna obsługa klientów, zarządzanie grafikami pracowników, realizacja planów sprzedażowych, monitorowanie wyników sprzedażowych zespołu, budowanie relacji z klientami, praca wg standardów firmy, kontrola stanów magazynowych oraz visual merchandisingu, przestrzeganie i kontrola procedur firmy.
Zakres obowiązków: nadzór nad całościowym funkcjonowaniem podległych placówek handlowych, udział w rozwoju sieci sklepów, koordynowanie procesu otwarcia, szkolenie sprzedawców i kierowników, zarządzanie gospodarką magazynową, wdrażanie projektów handlowych i marketingowych, aktywne uczestnictwo w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.
KOORDYNATOR SPRZEDAŻY DETALICZNEJ Pierre Cardin
Zakres obowiązków: prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników, zarządzanie podległym zespołem, realizacja planów sprzedaży, prowadzenie szkoleń, wdrażanie i realizacja strategii sprzedażowej, prowadzenie działań mających na celu wzrost obrotów i maksymalne wykorzystanie potencjału sklepów, wdrażanie projektów handlowych i marketingowych, aktywne uczestnictwo w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.
KIEROWNIK SALONU Pierre Cardin
Zakres obowiązków: kompleksowe zarządzanie sklepem oraz zespołem pracowników, profesjonalna obsługa klientów, zarządzanie grafikami pracowników, realizacja planów sprzedażowych, monitorowanie wyników sprzedażowych zespołu, budowanie relacji z klientami, praca wg standardów firmy, kontrola stanów magazynowych oraz visual merchandisingu, przestrzeganie i kontrola procedur firmy.
Specjalista ds. Handlowych, Dozorca, Specjalista w ZOOiM, Specjalista ds. Restrukturyzacji i orga
Zakres obowiązków: wg standardów na stanowisku
Szkolenia i kursy
Leadership, świadome przywództwo; KM Studio - Szkolenia
Kompetencje Trenera Sprzedaży; Development Partners, Akademia Trenerów Sprzedaży
Standardy Sprzedaży i Obsługi; Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. j.
Skuteczna współpraca + inicjatywa i kreatywność; Anusz System – Witold Anusz
Cambridge First Certificate – Callan method; Elsinore School of English
Coaching, czyli skuteczne Zarządzanie Zespołem, Profesjonalne techniki sprzedaży, Zarządzanie czasem; Speedup Training – Witold Anusz
Techniki Sprzedaży; Hoffman Consulting
Lingua House Coaching&Training House; Język Hiszpański-kurs;
Kompetencje Trenera Sprzedaży; Development Partners, Akademia Trenerów Sprzedaży
Standardy Sprzedaży i Obsługi; Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. j.
Skuteczna współpraca + inicjatywa i kreatywność; Anusz System – Witold Anusz
Cambridge First Certificate – Callan method; Elsinore School of English
Coaching, czyli skuteczne Zarządzanie Zespołem, Profesjonalne techniki sprzedaży, Zarządzanie czasem; Speedup Training – Witold Anusz
Techniki Sprzedaży; Hoffman Consulting
Lingua House Coaching&Training House; Język Hiszpański-kurs;
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Sport wg pory roku (narty, rower)
Sport całoroczny bieganie, pływanie
Podróże
Sport całoroczny bieganie, pływanie
Podróże
Inne
DIAMENTY SPRZEDAŻY; Brian Tracy, Rafał Ohme, Krzysztof Kasperuk, Mateusz Grzesiak, Kamila Rowińska