Umiejętności
CRM
FIX
GSM
Microsoft Excel
MySQL
Telekomunikacja
IT
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Usługami i Technologią
- monitorowanie i analiza wskaźników jakościowych sieci i usług,
- udział w wyznaczeniu standardów jakościowych sieci i metod ich pomiarów,
- wskazywanie obszarów działań prewencyjnych,
- koordynacja działań naprawczych w celu zapewnienia świadczenia usług zgodnie z potrzebami Klientów,
- zapewnienie najlepszej jakości usług na terenie działania jednostki.
- udział w wyznaczeniu standardów jakościowych sieci i metod ich pomiarów,
- wskazywanie obszarów działań prewencyjnych,
- koordynacja działań naprawczych w celu zapewnienia świadczenia usług zgodnie z potrzebami Klientów,
- zapewnienie najlepszej jakości usług na terenie działania jednostki.
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Segmentu
Praca w Dziale Rozwoju Segmentu
- Reprezentowanie właściciela biznesowego projektów.
- Opracowywanie wymagań i rozwiązań kluczowych dla obsługi Klienta.
- Tworzenie, zbieranie opiniowanie inicjatyw.
- Przygotowywanie, opiniowanie oraz wkład ekspercki do dokumentacji projektów (BN, BC, BR).
- Współtworzenie i nadzorowanie wortalu statusowego prowadzonych projektów.
- Audyt wdrożonych produktów / projektów.
- Reprezentowanie właściciela biznesowego projektów.
- Opracowywanie wymagań i rozwiązań kluczowych dla obsługi Klienta.
- Tworzenie, zbieranie opiniowanie inicjatyw.
- Przygotowywanie, opiniowanie oraz wkład ekspercki do dokumentacji projektów (BN, BC, BR).
- Współtworzenie i nadzorowanie wortalu statusowego prowadzonych projektów.
- Audyt wdrożonych produktów / projektów.
Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Dział technicznej obsługi Klienta i ofert Konwergentnych
- Obsługa procesu zgłoszeń uszkodzeń i awarii usługi regulowanej BSA.
- Wsparcie merytoryczne Doradców pierwszej linii.
- Administracja kolejek zgłoszeń elektronicznych.
- Wsparcie eksperckie w zakresie obsługi technicznej BSA komórki Back Office.
- Szkolenia techniczne doradców pierwszej linii BSA.
- Obsługa procesu zgłoszeń uszkodzeń i awarii usługi regulowanej BSA.
- Wsparcie merytoryczne Doradców pierwszej linii.
- Administracja kolejek zgłoszeń elektronicznych.
- Wsparcie eksperckie w zakresie obsługi technicznej BSA komórki Back Office.
- Szkolenia techniczne doradców pierwszej linii BSA.
Pracownik Telefonicznej Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta Indywidualnego
- Aktywna sprzedaż usług.
- Realizacja zgłoszeń telefonicznych Abonentów.
- Aktualizacja bazy danych o Abonentach.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Realizacja zleceń i zapytań Klientów drogą mailową.
- Aktywna sprzedaż usług.
- Realizacja zgłoszeń telefonicznych Abonentów.
- Aktualizacja bazy danych o Abonentach.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Realizacja zleceń i zapytań Klientów drogą mailową.
Szkolenia i kursy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie - SQL Server 2012;
Orange Polska - Sieć transportowa - sprzęt i systemy nadzoru - szkolenie eksperckie. - 09.2016
Tajemnice usług transmisji danych - szkolenie eksperckie - 10.2017
Orange Polska - Sieć transportowa - sprzęt i systemy nadzoru - szkolenie eksperckie. - 09.2016
Tajemnice usług transmisji danych - szkolenie eksperckie - 10.2017
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.