Marcin Bąkowski
IT HELPDESK
Kraków,
małopolskie
Doświadczenie zawodowe
administrator/serwisant/IT support
F.H.U. S-COMP
Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego;
Prowadzenie dokumentacji urządzeń na gwarancji;
Składanie komputerów;
Budowa sieci LAN, administracja siecią komputerową zbudowaną w oparciu o sprzęt Linksys oraz stacje robocze z MS WINDOWS 98/2000/XP/Vista oraz Linux;
Prowadzenie helpdesku dla użytkowników, modernizacja systemu back up;
Zarządzanie routerami i dostępem do Internetu w D.H. „CENTRUM”;
Prowadzenie współpracy z hurtowniami komputerowymi;
Udział w przetargach sprzętu informatycznego;
Administracja dla działu księgowego programem „Symfonia”.
Prowadzenie dokumentacji urządzeń na gwarancji;
Składanie komputerów;
Budowa sieci LAN, administracja siecią komputerową zbudowaną w oparciu o sprzęt Linksys oraz stacje robocze z MS WINDOWS 98/2000/XP/Vista oraz Linux;
Prowadzenie helpdesku dla użytkowników, modernizacja systemu back up;
Zarządzanie routerami i dostępem do Internetu w D.H. „CENTRUM”;
Prowadzenie współpracy z hurtowniami komputerowymi;
Udział w przetargach sprzętu informatycznego;
Administracja dla działu księgowego programem „Symfonia”.
Szkolenia i kursy
2nd Level - Cisco Certified Networking Associate (CCNA)
TELC The European Language Certificates
TELC The European Language Certificates
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r