Małgorzata Mirek
Sales coordinator, LPP S.A.
Kraków,
małopolskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales coordinator
➢wybór produktów wysyłanych do podległych salonów według potencjału sprzedaży,
➢ustalanie kryteriów wysyłki w celu elastycznego dostosowywania oferty dla każdego salonu,
➢bieżące monitorowanie, analiza sprzedaży, rekomendowanie działań pro-sprzedażowych,
➢kontakt z salonami w podległym regionie w celu zebrania opinii/sugestii,
➢analiza asortymentu pod kątem komercyjności i udzielanie informacji zwrotnej Product Managerom,
➢ bezpośredni wpływ na zwiększanie wyników sprzedażowych w regionie.
➢ustalanie kryteriów wysyłki w celu elastycznego dostosowywania oferty dla każdego salonu,
➢bieżące monitorowanie, analiza sprzedaży, rekomendowanie działań pro-sprzedażowych,
➢kontakt z salonami w podległym regionie w celu zebrania opinii/sugestii,
➢analiza asortymentu pod kątem komercyjności i udzielanie informacji zwrotnej Product Managerom,
➢ bezpośredni wpływ na zwiększanie wyników sprzedażowych w regionie.
Specjalista ds. alokacji
➢ zarządzanie zatowarowaniem departamentu damskiego na sieci salonów HOUSE,
➢ udział w cotygodniowych spotkaniach z Product Managerami,
➢ zapewnienie optymalnej ilości i struktury towaru w salonach sprzedaży w oparciu o
prowadzone analizy,
➢ wnioskowanie na podstawie danych liczbowych oraz sytuacji rzeczywistej,
➢ podejmowanie decyzji o przesunięciach i zamówieniach towaru,
➢ współpraca z Kierownikami salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży,
➢ przygotowanie zatowarowania nowych salonów zgodnie ze strategią asortymentową,
➢ dopasowywanie parametrów replenishmentu do potrzeb indywidualnych salonów,
➢ monitorowanie poziomu i struktury zapasów w salonach,
➢ stały kontakt z magazynem.
➢ udział w cotygodniowych spotkaniach z Product Managerami,
➢ zapewnienie optymalnej ilości i struktury towaru w salonach sprzedaży w oparciu o
prowadzone analizy,
➢ wnioskowanie na podstawie danych liczbowych oraz sytuacji rzeczywistej,
➢ podejmowanie decyzji o przesunięciach i zamówieniach towaru,
➢ współpraca z Kierownikami salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży,
➢ przygotowanie zatowarowania nowych salonów zgodnie ze strategią asortymentową,
➢ dopasowywanie parametrów replenishmentu do potrzeb indywidualnych salonów,
➢ monitorowanie poziomu i struktury zapasów w salonach,
➢ stały kontakt z magazynem.
Młodszy Specjalista ds. alokacji
➢ zapewnienie optymalnej ilości i struktury towaru w salonach sprzedaży w oparciu o
prowadzone analizy,
➢ wnioskowanie na podstawie danych liczbowych oraz sytuacji rzeczywistej,
➢ podejmowanie decyzji o przesunięciach i zamówieniach towaru,
➢ współpraca z Kierownikami salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży,
➢ przygotowanie zatowarowania nowych salonów zgodnie ze strategią asortymentową,
➢ dopasowywanie parametrów replenishmentu do potrzeb indywidualnych salonów,
➢ monitorowanie poziomu i struktury zapasów w salonach,
➢ stały kontakt z magazynem.
prowadzone analizy,
➢ wnioskowanie na podstawie danych liczbowych oraz sytuacji rzeczywistej,
➢ podejmowanie decyzji o przesunięciach i zamówieniach towaru,
➢ współpraca z Kierownikami salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży,
➢ przygotowanie zatowarowania nowych salonów zgodnie ze strategią asortymentową,
➢ dopasowywanie parametrów replenishmentu do potrzeb indywidualnych salonów,
➢ monitorowanie poziomu i struktury zapasów w salonach,
➢ stały kontakt z magazynem.
Specjalista ds. rozliczeń
➢ rozliczanie robót budowlanych,
➢ prowadzenie dokumentacji budowlanej, opisywanie faktur,
➢ współudział w opracowaniu harmonogramu budowy,
➢ wystawianie kart zarobkowych,
➢ sporządzanie zestawień kosztów: robocizny, sprzętu, materiałów,
➢ prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów materiałów,
➢ opracowanie planu potrzeb materiałowych, sprzętowych, kadrowych.
➢ prowadzenie dokumentacji budowlanej, opisywanie faktur,
➢ współudział w opracowaniu harmonogramu budowy,
➢ wystawianie kart zarobkowych,
➢ sporządzanie zestawień kosztów: robocizny, sprzętu, materiałów,
➢ prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów materiałów,
➢ opracowanie planu potrzeb materiałowych, sprzętowych, kadrowych.
Konsultant ds. handlowych
➢ sprzedaż systemów klasy ERP,
➢ pozyskiwanie klientów i prowadzenie dalszych relacji biznesowych,
➢ prowadzenie negocjacji handlowych,
➢ prowadzenie wątków handlowych w CRM,
➢ przygotowywanie umów i ofert,
➢ monitorowanie i analiza danych rynkowych,
➢ prowadzenie rozmów handlowych i prezentacji produktów sprzedawanych przez firmę.
➢ pozyskiwanie klientów i prowadzenie dalszych relacji biznesowych,
➢ prowadzenie negocjacji handlowych,
➢ prowadzenie wątków handlowych w CRM,
➢ przygotowywanie umów i ofert,
➢ monitorowanie i analiza danych rynkowych,
➢ prowadzenie rozmów handlowych i prezentacji produktów sprzedawanych przez firmę.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.